Om företaget
Företaget är ett internationellt familjeägt företag som erbjuder bageri-, konfektyr-, kex- och spannmålsprodukter samt måltids- och cafétjänster av hög kvalitet. Tjänsten är placerad på företagets huvudkontor i Lindhagen.
Arbetsuppgifter
Som VD-assistent arbetar du dedikerat gentemot flera personer i ledningsgruppen och du ansvarar för all service som är kopplad till deras koordinerande behov. Syftet med rollen är att underlätta deras dagliga arbete. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat kalenderadministration, möteskoordinering, hantera bokningar av resor och förberedelser av digitala presentationer inför möten. Vid månadsboksluten ansvarar du för registrering av kvitton samt att hantera fakturor löpande. Du finns även behjälplig för att assistera vid anordning av interna och externa projekt och events.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Minst ett års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad och koordinerande roll
• Goda kunskaper i Office-paketet och kalenderhantering i Outlook
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat. Vi tror vidare att du har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen.
Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse