Kundenheten har ett särskilt ansvar för att skapa, förmedla och förvalta relationen till kunder samt för att ge myndighetens kunder stöd och rådgivning i upphandlingsrelaterade frågor. Enheten behöver nu förstärkning i form av en administrativ kundmötessamordnare, en bidragande och omväxlande roll som myndigheten behöver för att kunna möta våra kunders behov!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundmötessamordnare är du den sammanhållande länken vad gäller den administrativa processen för våra event och mässor, både vad gäller våra egna samt deltagande vid andras arrangemang. Du kommer att tillhöra kundenheten, men även arbeta mycket tillsammans med våra andra enheter, då främst vår kommunikationsenhet.
I rollen ingår det b.la att:
- Boka konferenslokaler, monterutrustning, resor och eventuella boenden
- Samordna anmälningar inför deltagande på event och mässor
- Buda material till konferenslokal
- Ansvara för uppföljning och löpande utvärdering av deltagande i evenemang, konferenser, föreläsningar och andra aktiviteter
- Svara på mail på våra inkomna frågor
- Administrativa uppgifter kopplat till enhetens helpdeskfunktion
Vi söker dig som
- Har erfarenhet av arbete inom service samt en god förståelse för kundbemötande
- Har erfarenhet av administrativa stödsystem
- En vana av omväxlande arbete och trivs med att jobba både högt och lågt
- Du ska ha en god stilistisk förmåga och kunna skriva enkelt och tydligt
- Behärskar att tala och skriva flytande på engelska och svenska
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är social, strukturerad och flexibel samt har en förmåga att snabbt sätta dig in i uppkomna frågor, ständigt med kunden i fokus. Du har en förmåga till helhetssyn, kan prioritera, fokusera och självständigt driva arbetet framåt. Vidare är du en effektiv och prestigelös lagspelare som efterfrågar och delar med dig av kunskaper och erfarenheter. Vi söker dig som vill vara med och fortsätta att utveckla en modern myndighet, har ett stort samhällsintresse och som tror på möjligheterna med offentliga affärer.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet.
Anställningen
Vi söker medarbetare för en visstidsanställning på ett år. Vi sitter i nyrenoverade, aktivitetsbaserade lokaler i Solna.
Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald.
Ansökan
Tycker du att detta låter intressant? Skicka din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 4 maj 2017. Bifoga CV och personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
För mer information, kontakta:
Filip Brännström, Enhetschef Kundenheten 08-586 217 98
Johanna Carlstedt HR-Strateg 08-586 217 94
Anna Christiansson, SACO-S, 08-586 217 26
Monica Sihlén, ST, 08-586 217 20