Upphandlande myndighet:
Enköpings kommun
745 80 Enköping
Bakgrund och omfattning:
Upphandlingen avser eventtjänster för större och mindre event som till exempel nationaldag, konferenser, invigningar och ”första spadtag” som riktar sig till invånare, besökare och medarbetare i Enköpings kommun. Beställaren söker en leverantör med bred erfarenhet av att producera event av hög kvalitet och som kan säkerställa hög kompetens inom såväl produktion av event som scenteknik och digitala tjänster, oavsett om eventet genomförs fysiskt, digitalt eller är ett hybridevenemang. Leverantören ska kunna leverera hela utbudet av tjänster som behövs, men vid behov kunna komplettera kommunens interna resurser med avgränsade tjänster och teknik som att hyra ut ljudteknik och ljudtekniker. Omfattningen av evenemang kan variera över åren. Mer detaljerade uppgifter framgår av kravspecifikationen.
Volym/Uppskattat värde:
Baserat på volymen från tidigare år uppskattar kommunen avtalets värde till 600 000 SEK per år. Värdet av avtalet är uppskattat till totalt 3 000 000 SEK för hela avtalsperioden inklusive eventuella förlängningar. Volymen är en uppskattning av behov/baserad på tillgänglig statistisk. Volymen är en vägledning och är inte en bindande beställningskvantitet. Kommunen garanterar ej någon volym i avtalet. Beställningar utifrån avtalet kommer att ske succesivt efter behov.
Upphandlingsdokumenten hittar du här.