eventeffect.se
Fotografen: Vikten av visuell kommunikation

Fotografen: Vikten av visuell kommunikation

Hallå där...

När Marie-Therese gick sista terminen på 4-årig teknisk linje sommarjobbade hon hos en fotograf vilket blev vändpunkten för Marie-Therese då hon valde att inte fullfölja sin plan efter avslutade studier. Hon bytte spår till att bli fotograf i stället. Här guidar hon oss varför den visuella kommunikationen är så viktig för dig och ditt företag.

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Digitala möten
    • Eventsystem
    • Expoeffect
    • Teknik
    • Marknadsföring
    • Gästskribenter
    • Möteskultur
    • Hållbarhet
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Årets Eventchef
    • BRANSCHFAKTA
      • INTERNATIONELLA MEDIER
    • Söndagsprofilen
    • Narrenpriset
    • Svenska Eventakademin
  • Topp100 Föreläsare
    • Topp100 Föreläsare 2021
    • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • TOPP150 Möteslokaler
  • Mässkalender
    • Mässnyheter
    • Branschnyheter
    • Utställningskoncept
    • Monterproduktion
    • Monterbyggare
    • Mässanläggningar
    • Profilföretag
    • Övrigt för mässor
    • Mässarrangörer
    • Addera din mässa
  • Guider
    • Eventsystem
  • Destinationer
    • Bohuslän
    • Borås
    • Gävle
    • Göteborg
    • Halmstad
    • Helsingborg
    • Jönköping
    • Karlstad
    • Linköping
    • Lund
    • Malmö
    • Norrköping
    • Skellefteå
    • Södertälje
    • Dalsland
    • Umeå
    • Uppsala
    • Västsverige
    • Västerås
    • Västergötland
    • Växjö
    • Åre
    • Örebro
  • JOBB
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • Digitala eventplattformar
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Evenemangssäkerhet
    • Föreläsare
    • Hybridmöten
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Moderator
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Videokonferens
    • Öppna föreläsningar
  • PARTNERS
    • Tekniska museet
    • Trippus
    • Workman Event
    • Informationsteknik
    • Subtopia
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • Svenska Möten
    • 7A
    • Onemotion
    • Space Production
    • Homage
    • Pophouse
    • Blackbox Videoproduktion
    • Invajo
    • Grand Hotel Saltsjöbaden
    • Nacka Strand Event & Möten
    • Memento Event
    • InviteDesk
    • United Spaces
    • Münchenbryggeriet
    • Explore Åre
    • Epicenter
    • BSC Business Service Club
    • Mässbolaget
    • BANG Agency – Brand Arena Nordic Group Agency AB
  • OM OSS
    • Annonsera
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
Skip to content
2023-01-17 | Annons | Invitedesk | Native

Förvandla ert företagsevenemang till en säljdriven nätverksaktivitet

Att ett företagsevent kan vara en av de bästa och mest produktiva aktiviteterna för försäljningsavdelningen, det är ju ingen överraskning! Det säger ju liksom sig själv, att om säljavdelningen får bjud in en stor grupp potentiella kunder och erbjuder dem en trevlig upplevelse, då bygger man ett scenario där företaget kan skapa mycket framgång och såväl stärka befintliga relationer som inleda nya.

Trots denna möjlighet till stor framgång lämnar ändå många säljare och kontoansvariga många lågt hängande frukter hängandes, kanske utan att man ens förstår det.

I den här artikeln kommer vi att ge tips och idéer om hur era säljare förbereder sig, nätverkar bättre och därmed får fler direkta resultat med hjälp av era företagsevenemang.

(tips…. det handlar inte om att man gör det med ett trevligare visitkort)

Förvandla ert företagsevenemang till en säljdriven nätverksaktivitet

Bjud in de kontakter som kan hjälpa er nå era uppsatta mål

Precis som en fotbollstränare gör sin startuppställning inför en match, upprättar en kontoansvarig säljare sin perfekta gästlista. Båda har ett särskilt mål i åtanke. Man planerar sina spelare /gäster med taktiken att öka sannolikheten för att nå sina uppsatta mål.

Så vem bjuder ni in till ert nästa företagsevenemang?  Fokuserar ni på gäster som ni vill göra en affär med? Bjuder ni mest befintliga kunder för att stärka er relation eller bjuder ni kontakter som är öppna för merförsäljning? Visst, dessa grupper är verkligen en bra start men glöm inte att bjuda in era mest lojala kunder också….

Vi ger ett exempel. Om ni sätter en lojal kund vid bordet tillsammans med ett prospekt kommer er kund att fungera som en ambassadör för ert företag och göra mycket av nätverksarbetet. På så sätt gör ni det mycket lättare för era själv som kontoansvariga och ert prospekt får höra från någon annan hur bra det är att samarbeta med just er och ert företag.

Vem kommer till vårt evenemang och hur säkerställer vi ett bra mingel med våra gäster?

När era gäster har kommit till ert evenemang är det dags att leverera och man kan kalla det showtime. Som account manager och säljare kommer era sociala färdigheter väl till pass när ni ska mingla och konversera med era kontakter. Men hur ökar ni era chanser till bra konversationer där ni ger gästerna en bra och minnesvärd upplevelse?  

God förberedelse är nyckeln till succé här och eftersom ni la tid på att ta fram er perfekta gästlista i förväg har ni lagt en bra grund till ert fortsatta arbete. Här är några saker ni kan ta reda på om er gäst i förväg:

1. Googla efter nyheter kopplat till er gäst:
Leta upp relevanta nyheter om er gäst och företaget hen arbetar på? Googla företagsnamnet på gästen och klicka på ”nyheter”. Här kommer ni att upptäcka de senaste nyheterna och uppdateringarna om gästen och företaget. På så sätt har ni omedelbart ett bra ämne att starta en konversation med. Detta kommer också resultera i att er gäst känner sig uppskattad då ni är pålästa och intresserade.

Förvandla ert företagsevenemang till en säljdriven nätverksaktivitet

2. LinkedIn:
Självklart tar ni er en titt på LinkedIn-profilen för er inbjudne gäst. Vad skriver hen om? Vilka är hens senaste aktiviteter (t.ex. kommentarer i andra inlägg). På så sätt har ni alltid bra information att konversera kring.

3. Vilken är historiken med gästen och företaget?
Har ni haft kontakt redan? Har ni kanske gjort en presentation eller kanske en demo? När såg ni hen senast? Vad sades på det mötet? Om ni uppdaterar nuläget för er själva kommer ni att undvika några besvärliga situationer och konversationen kommer bli trevlig och intressant för båda parter.

Hur håller ni koll på all information innan, under och framförallt, hur följer ni upp evenemanget efteråt

En kontoansvarig på sitt eget företags kundevenemang, är som ett barn i godisbutiken. Hela eventet är fyllt av intressanta människor OCH möjligheter till affärer. Men se upp – om ni tillbringar en hel kväll med att prata med människor och ge löften om olika saker, då finns det en stor risk att ni kommer att glömma mycket och viktig information går förlorad.

Hur håller ni koll på allt ni diskuterat med gästerna? Om ni gör anteckningar så kommer det säkerligen att hjälpa er lösa utmaningen men ni kanske inte vill administrera hela kvällen heller. Ett mejl till er själva då? Då är risken stor att det blandas ihop med övrig kommunikation och det finns risk att misstag smyger sig in.

Med InviteDesk-appen kan ni lägga till anteckningar, taggar, olika ”to-dos” och påminnelser för varje gäst som är närvarande under evenemanget.  Att lägga till information tar inte längre tid än att skicka ett WhatsApp-meddelande och efteråt kan ni gå igenom varje gäst och vilken aktivitet ni behöver göra när det gäller uppföljning efter evenemanget.

Är ni nyfikna på hur appen hjälper er att driva på och följa upp era evenemang med färre bekymmer och bättre utfall? Kontakt oss för en live demo.

Hur ska man hantera gäster som inte dök upp?

Att nätverka på ett event är väldigt trevligt. Men hur ska man hantera de gäster som anmälde sig, men inte dök upp?  Inget att göra åt kanske ni tycker men vi anser fortfarande att det finns mycket att göra i form av uppföljning, även för dessa gäster.

Bara för att någon inte dök upp betyder det inte att en konversation efteråt inte är möjlig. Ring honom eller henne! ”Hej X, vad synd att du missade vårt mycket uppskattade evenemang. Vi saknade dig på plats”…”Om du vill skickar jag en del av innehållet du missade, så att du fortfarande är uppdaterad inom ämnet”.

Personen kommer med stor sannolikhet att känna sig hedrad över att ni tänkte på hen, eller så kan du ta några extra ”poäng” för att ni vill kompensera för hens frånvaro. Hur som helst, det är ett utmärkt tillfälle att skapa en bra konversation och relatera till ämnet som ni ville prata om på evenemanget…

Summering – hur hanterar man dessa utmaningar så att ni får ut det bästa av era företagsevenemang?

Från att sammanställa gästlistor, till att hantera information och kommunicera med gästerna i processen samt hålla reda på allt under evenemanget och inte minst att följa upp det efteråt. För att skapa succé för sina företagsevenemang så måste man förstå att det ligger mer bakom ett framgångsrikt företagsevenemang än att bara ha en bra konversation med (potentiella) kunder under själva evenemanget.  Om man vill få ut det bästa av sina företagsevenemang så är det smart (kanske ett måste) att samla all information i ett event-verktyg som kan hantera alla delar av processen. Inte minst mängden information som ni som säljare eller kundansvariga tar med er från evenemanget och agerar på efteråt för att kunna optimera effekten och ROI från evenemanget.

Vi på InviteDesk kommer från sälj och marknad. Vi brinner för att hjälpa företag använda företagsevenemang som en viktig och dynamisk del i sälj och marknadsprocessen. Det är grunden till varför vi skapat InviteDesk. InviteDesk gör det möjligt för er som säljare och account managers att fokusera mer på själva minglet och konversationen med era affärsrelationer under ett evenemang UTAN att göra avkall på god kommunikation, en fantastisk gästupplevelse och framför allt, en noggrann uppföljning efteråt.

Om vi sammanfattar i några punkter:

  1. Ni bygger en gästlista som blir grunden för att ni ska nå målet med ert evenemang med bara några få klick
  2. Uppdatering av information om enskilda gäster görs löpande och ni kan genom smart kommunikation och funktionalitet förbereda gästen på ett enkelt sätt i verktyget
  3. Ni har all information och actions från konversationer med era gäster till hands för att ta varje kontakt vidare i er säljprocess efter evenemanget
  4. Ni kan enkelt se vem som inte deltog i ert evenemang så att ni kan kontakta dem och även här använda evenemanget som startpunkt för en affärsdialog.

Blir ni nyfikna på hur det hela fungerar i praktiken? Kontakt oss för en demo.

Förvandla ert företagsevenemang till en säljdriven nätverksaktivitet

Erik Engström
Director Business Development Nordics

M +46 (0) 735 445 375

erik.engstrom@invitedesk.com

Utvecklas i samarbete med:

Förvandla ert företagsevenemang till en säljdriven nätverksaktivitet

InviteDesk logo blue cmyk white background Logo A

Om oss

”InviteDesks event-verktyg skapar bättre kontroll, effekt och ROI på era evenemang vilket också stärks ytterligare när sälj och marknad samarbetar i verktyget”

InviteDesks event-verktyg är utvecklat med stort fokus att uppnå effekt och vi hjälper våra kunder inom följande områden:

  • att genom en automatiserad process och med rik funktionalitet säkerställa att rätt deltagare kommer på varje evenemang – bjud in, driv på, följ upp
  • att främja samarbetet internt mellan exempelvis sälj och marknadsavdelningen i det transparenta verktyget
  • att minska den administrativa tiden och kostnaden runt varje evenemang
  • att samla all data på ett ställe och/eller integrera med befintligt CRM eller marketing Automation-system och självklart är allt GDPR-anpassat
  • att genom verktygets rika funktionalitet optimera varje evenemangs effekt, sätta mål och följa upp varje evenemang för ständiga förbättringar
  • att genom den integrerade och varumärkesanpassade webinar-lösningen genomföra digitala och hybrida evenemang

Kontakta oss

Erik Engström

Ansvarig för affärsutveckling

+46 735 44 53 75

erik.engstrom@invitedesk.com

Kontakta mig via LinkedIn
Erik Engström

Demoknapp

Utvecklats med stöd av:

FIT logga

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Informationsteknik söker en projektledare till Systeminstallation i Göteborg
  • Business Development Manager – Eventomatic
  • Evenemangspersonal till evenemangsbyrån robot
  • Produktionsledare Projektledare till evenemangsbyrån robot
  • Säljare – evenemangsbyrån robot
  • Säljande junior projektledare till Byrå Femtiotvå

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

Eventbyrå

Linköpings baserade ActiPro Event har i dagarna fått tilldelningsbesluten för fyra upphandlingar av eventtjänster.

Passion Lab blir ny partner och kommunikationsbyrå till Svensk Innebandy

Passion Lab blir ny partner och kommunikationsbyrå till Svensk Innebandy

Eventbyrå

Kommunikationsbyrån Passion Lab blir ny strategisk och kreativ byråpartner till Svensk Innebandy och väljer samtidigt att gå in som nätverkspartner. Tillsammans ska parterna nu fortsätta att öka intresset för sporten såväl som bygga engagemanget för hemma-VM 2024 i Malmö.

LIWLIG förvärvar dansk eventbyrå och växer till en 100 miljoner euros eventkoncern

LIWLIG förvärvar dansk eventbyrå och växer till en 100 miljoner euros eventkoncern

Affärer

Nordens största eventkoncern LIWLIG slutför milstolpe i nordisk expansion genom att förvärva danska eventbyrån Welcome A/S. Förvärvet tar hållbara events till den danska marknaden och möjliggör mer omfattande eventtjänster för sina kunder.

Mest läst

Lista: 33 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Lista: 33 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Syftet med teambuilding är att svetsa samman företagsgruppen. Här tipsar Eventeffect om ett urval av aktiviteter som lyfter din nästa kick-off.
Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Att lösa konferensens boende på en camping kan vara både kul och ett kostnadseffektivt alternativ, så vi listar vinnarna av Sveriges bästa campingplatser. Över 6 000 personer har röstat på sina favoriter i undersökningen.
ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

Linköpings baserade ActiPro Event har i dagarna fått tilldelningsbesluten för fyra upphandlingar av eventtjänster.
Eventyr firar 25 år – expanderar och utökar ägargruppen

Möt Sofi Franzén: Nominerad till Narrenpriset 2022

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Sofi Franzén.
Stockholmsmässan testar nytt mässkonceptet under Stockholm Furniture Fair 2023

Stockholmsmässan testar nedskalat mässkonceptet under Stockholm Furniture Fair 2023

The Nude Edition är ett nytt mässkoncept där monterbyggnationen skalats ner som ett steg mot ett mer hållbart sätt att ställa ut. Alla montrar är 15 kvadrat och designade i enhetlig stil. Montrar och podier är klädda i ett nytt attraktivt och innovativt material från Recoma, 100% tillverkat av återvunna kompositförpackningar i en process utan avfall, utsläpp eller tillsatser.

Branschfolk

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Ahmed Abdirahman.

Eventyr firar 25 år – expanderar och utökar ägargruppen

Möt Sofi Franzén: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Sofi Franzén.

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Chris Pettersson.

Mia Stuhre: Så lyckas du med ditt digitala evenemang under Almedalsveckan 2021

Möt Mia Stuhre: Nominerad till Narrenpriset 2022

Almedalen

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Mia Stuhre.

Simon Strandvik: “Vid en nystart tenderar man att tänka innovativt och annorlunda”

Möt Simon Strandvik: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Simon Strandvik.

Helena Wennerström

Staden vid sundet har varit kärnan i Helena Wennerströms yrkesliv

Branschfolk

Sedan Helena Wennerström flyttade till Helsingborg på 90-talet så har staden varit ett återkommande tema i hennes yrkesliv. Med ledande roller på Helsingborgs Dagblad, Väla Köpcentrum och HIF så har hon staden i sitt hjärta.

Folk i karriären

Dan Allen blir projektledare på Visit Umeå

Dan Allen blir projektledare på Visit Umeå

På nytt jobb

Från den 18 januari är Dan Allen, välkänd företagsprofil som drivit den populära restaurangen Root Tavelsjö, anställd projektledare för projektet Västerbotten Sweden på Visit Umeå. Under 3 år ska han tillsammans med representanter från hela Västerbotten arbeta för en internationalisering av regionens besöksnäring.

Ulrika Bergström blir ny hotelldirektör på Smådalarö Gård Hotell & Spa

Ny hotelldirektör på Smådalarö Gård Hotell & Spa

På nytt jobb

Ulrika Bergström blir ny hotelldirektör på Smådalarö Gård Hotell & Spa då nuvarande direktör, Christian Madsen tar en central position som affärsområdeschef för Hotell & Möten inom Sabis. Sabis driver destinationerna: Smådalarö Gård Hotell & Spa, Krusenberg Herrgård och Fågelbrohus.

Informationsteknik fortsätter rekrytera välkända namn

Informationsteknik fortsätter rekrytera välkända namn

På nytt jobb

På kort tid har flera välkända personer anslutit till Informationsteknik och nu ytterligare tre personer till teamet i Stockholm.

Gästskribenter

10 retoriktips – Experten bjuder på sina bästa råd och lite till

Nio fällor att undvika när du gör presentationer

Gästskribent

Retorikexperten Per Furumo lyfter i denna krönika nio vanliga fällor som du bör undvika när du gör presentationer.

Lugn – det går att göra bra digitala evenemang

Vem tänker på musiken på din fysiska konferens?

Gästskribent

Låt inte musiken bli en fråga där du i sista minuten ber ljudteknikern att spela valfri spellista från Spotify, skriver Tommy Brotte i denna krönika.

Anders Müller

Krönika: Sluta stjäla våra idéer!

Gästskribent

Jag misstänker att de flesta har sett eller hört talas om TV-serien Mad Men. Som handlar om en reklambyrå på 60-talet. Där smala slipsar, tajta kostymer, rökande och whiskydrickande kreatörer skapar idéer som sedan formade reklamen för en lång tid framöver.

Mötesexperten: Vågar du välja?

Mötesexperten: Vågar du välja?

Gästskribent

Under våren har många konferenser och events blivit hybridmöten. Vissa har blivit bra och andra helt misslyckade. Innan pandemin var de flesta större möten fysiska, under pandemin blev allt digitalt och nu funkar det med vilket som. Men hur ska du hjälpa mötesarrangören att välja rätt?

Lugn – det går att göra bra digitala evenemang

Är din konferensanläggning redo för ett nytt liv efter pandemin?

Gästskribent

Fler evenemang blir digitala efter en stundande tsunami av fysiska sammankomster. Det leder till att de fysiska evenemangens roll helt kommer att skrivas om och få anläggningar är beredda på den omställning som krävs. Det spår evenemangsproducenten Tommy Brotte.

Vett, etikett och planering – eller tvingas be om ursäkt, som Boris?

Vett, etikett och planering – eller tvingas be om ursäkt, som Boris?

Gästskribent

Det är både i det stora och det lilla som ett företags värderingar och dess arbete för inkludering syns, till och med i en inbjudan till både festen och konferensen!

Ögonblicken vi minns, men inte ser – årskrönikor på sociala medier

Ögonblicken vi minns, men inte ser – årskrönikor på sociala medier

Gästskribent

Det är december. Månaden med blinkande julbelysning, lussebak och glöggmingel. Men förutom det stundande julfirandet kan vi också vänta oss en rad varianter av årskrönikor. Men kanske är det dags för ett nytt perspektiv i år, enligt Eventyrs social media manager Sally Jönsson.

Föreläsare

Åtta tips och lite till för ett lyckat hybridmöte

Gästskribent

Plötsligt är vi på en ny plats. Det gamla normala (fysiska möten) återvänder, det nya normala (digitala möten) fortsätter att ta stor plats. Och nu kommer sammansmältningen mellan dessa två, hybridmötet. Ett antal medarbetare ses fysiskt tillsammans med ett antal medarbetare som deltar via länk. Det medför nya utmaningar. För hur ska vi få alla att delta på liknande villkor? Hur ska vi säkra engagemang och involvering hos samtliga deltagare?

Hubevenemang är ett alternativ till hybridevenemang

Hubevenemang är ett alternativ till hybridevenemang

Gästskribent

Kunskapskrönika från Mats Bäcklund och Tommy Brotte, där de förklarar vad är ett hubevenemang och beskriver hur dessa evenenemang skapar samma förutsättningar för alla deltagare.

“Visst blixtrade det till några gånger eftersom moderatorn var hyfsad och ställde några engagerande frågor”

Retorikexperten om hur du lyckas med dina möten i det gamla normala

Gästskribent

I denna krönika bjuder Per Furumo på sina tankar och tips som ger dig framgång i möten.

Antoni Lacinai

Framtidens hybridmöten är digitala

Gästskribent

I denna krönika skriver Eventeffects gästskribent Antoni Lacinai om utmaningarna med hybridmöten.

Johan Strand: Byrå-lingo och produktionstugg

Johan Strand: Byrå-lingo och produktionstugg

Gästskribent

Ett intressant fenomen i vår bransch är dom stora skiftningar i vokabulärer som används. Under fliken språkkunskaper på min LinkedIn står det angivet; svenska, engelska och… byrå-lingo.

Foto: N. Vestefjell

I byn som aldrig sover är lekparken alltid öppen!

Annons

Skall du planera möten eller event i Åre? Här ger Rider Eventmarketing information och länkar till det du behöver veta för att skapa ett lyckat evenemang i Åre oavsett om det är en aktivering av sponsorskap eller en konferens.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff