eventeffect.se
Företagsevent lyfter i vintermiljö

Företagsevent lyfter i vintermiljö

Hallå där...

Fredrik Björkman är försäljningschef på Copperhill Mountain Lodge, ett designhotell i Åre som är en del av Petter Stordalens Nordic Hotels & Resorts . Nu delar han med sig av hur bra ett event kan bli – i vintermiljö.

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Eventsystem
    • Expoeffect
    • Gästskribenter
    • Hållbarhet
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Söndagsprofilen
    • Narrenpriset
    • Svenska Eventakademin
  • Topp100 Föreläsare
    • Topp100 Föreläsare 2023
    • Topp100 Föreläsare 2022
    • Topp100 Föreläsare 2021
    • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • Möteslokaler
  • Inspiration
  • Mässkalender
    • Mässnyheter
    • Branschnyheter
    • Utställningskoncept
    • Monterproduktion
    • Monterbyggare
    • Mässanläggningar
    • Profilföretag
    • Övrigt för mässor
    • Mässarrangörer
    • Addera din mässa
  • Guider
    • Eventsystem
  • Destinationer
    • Bohuslän
    • Borås
    • Gävle
    • Göteborg
    • Halmstad
    • Helsingborg
    • Jönköping
    • Karlstad
    • Linköping
    • Lund
    • Malmö
    • Norrköping
    • Roslagen
    • Skellefteå
    • Södertälje
    • Dalsland
    • Umeå
    • Uppsala
    • Västsverige
    • Västerås
    • Västergötland
    • Växjö
    • Åre
    • Örebro
  • JOBB
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • Destinationsutveckling
    • Digitala eventplattformar
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Evenemangssäkerhet
    • Fotograf
    • Föreläsare
    • Hybridmöten
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Matlagningsaktiviteter
    • Moderator
    • Montersystem
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • Talarcoaching
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Uthyrning
    • Videokonferens
    • Öppna föreläsningar
  • PARTNERS
    • Trippus
    • Workman Event
    • Informationsteknik
    • Subtopia
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • 7A
    • Onemotion
    • Space Production
    • Homage
    • Grand Hotel Saltsjöbaden
    • Nacka Strand Event & Möten
    • Memento Event
    • InviteDesk
    • United Spaces
    • Explore Åre
    • Epicenter
    • Eventyr Nine Yards
    • BSC Business Service Club
    • Mässbolaget
    • BANG Agency – Brand Arena Nordic Group Agency AB
    • Cirkus Venues
    • Fotografiska
    • Radisson Hotels
    • Octanorm
    • Bookabus.com
    • Lyyti
    • Adapt
    • Space
    • Meetly
  • OM OSS
    • Annonsera
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
Skip to content

Hem » Partnerartiklar » Öka effekten från era företags-event genom att öka samarbetet mellan sälj och marknad!

2023-11-16 | Annons | Invitedesk

Öka effekten från era företags-event genom att öka samarbetet mellan sälj och marknad!

Samarbetet mellan sälj- och marknadsavdelningen är avgörande för att öka försäljningen och uppnå företagets mål. När avdelningarna arbetar tillsammans skapas det magi och en kraftfull strategi som lockar potentiella kunder och konverterar dem till betalande kunder. Detta är inga nyheter för de flesta men att få sälj och marknad att samarbeta på ett strukturerat sätt med skräddarsydd funktionalitet i ett eventverktyg, det är något som många missat.

Här är några sätt att öka försäljningen genom samarbete mellan sälj- och marknadsavdelningen, generellt sett men också mer specifikt kopplat till eventprocessen.  

Öka effekten från era företags-event genom att öka samarbetet mellan sälj och marknad!

  1. Mål och strategi – Definiera gemensamma mål och strategier för både sälj- och marknadsavdelningen. Detta innebär att båda avdelningarna bör förstå företagets övergripande mål och arbeta tillsammans för att uppnå dem. När det kommer till event-hanteringen, låt marknad och försäljning sätta mål och syfte med eventet tillsammans. Teama upp och skapa eventet ihop och bestäm vem som gör vad genom hela processen för att skapa den bästa effekten av varje event.

  2. Kundprofiler – Skapa detaljerade kundprofiler eller personas genom att kombinera marknadsavdelningens kundinsikter med säljavdelningens erfarenheter. Detta hjälper till att skapa riktade och effektiva marknadsföringskampanjer. Detta gäller även när ni planerar ett event. En av de viktigaste delarna för att skapa ett effektfullt event som ger nya kontakter eller affärer är att bjuda in de optimala gästerna. Vetskapen vilka dessa är har sälj och namnen återfinns i CRM-systemet och detta system kan ha en koppling till event-verktyget är därför mycket effektivt Integrera lösning för evenemang med CRM och Marketing automation – InviteDesk
  3. Bjud in till eventet på ett personligt sätt – När ni bjuder in till eventet kan man använda sig av personliga avsändare vilket gör inbjudan trevligare och mer anpassad och detta ökar chansen markant för att den viktiga kontakten kommer att deltaga. Varför inte låta varje säljare som ansvarar för just det företaget personligen stå som avsändare för mailinbjudan. Vi kan garantera att ni ökar antalet RÄTTA deltagare som deltager på eventet med denna metod.

  4. Låt både kollegor från sälj och marknadsavdelningen arbeta operativt i event-verktyget – I vissa verktyg kan säljarna tilldelas ett antal platser till eventet som man sedan kan bjuda in till i verktyget. För att optimera så att rätt gäster kommer till eventet kan sedan exempelvis en säljchef se vem av säljarna som bjudit in vilken gäst och svaret man fått samt vid behov styra om platser till andra säljare för att hela tiden säkerställa så att de optimala gästerna kommer till eventet.

  5. Innehåll och kampanjer – Marknadsavdelningen kan producera relevant och engagerande innehåll som säljavdelningen kan använda i sitt arbete. Detta kan inkludera kundcase, produktvideor, blogginlägg och andra resurser som hjälper säljavdelningen att väcka intresse och övertyga kunderna i säljprocessen. Kundcase och produktvideor är ämnen som kan vara mycket effektivt att bygga ett relevant och kundinriktat event kring. Ett event som sprider insikt och inför viktiga kontakter, nya liksom nuvarande kunder, presenterar ert företag som en thought-leader inom ert område.

  6. Leads-generering – marknad kan generera kvalificerade leads genom olika strategier och metoder och ge dem till säljavdelningen. Det är viktigt att definiera tydliga kriterier för vad som utgör en ”kvalificerad lead” för att undvika missförstånd och förlora tid på irrelevanta leads. Med rätt funktionalitet i event-verktyget kan leads som uppstår under eventet på ett smidigt sätt hanteras, målsättas och följas upp i kombinationen mellan event-verktyg och CRM och företaget har därmed skapat en stark ny lead-generation kanal där inga leads och kontakter går förlorade.

  7. Kommunikation – Sälj- och marknadsavdelningen bör hålla en öppen och regelbunden kommunikation och planera aktiviteter tillsammans. Detta inkluderar att dela insikter om kundbeteende, marknadstrender och försäljningsresultat för att kunna lägga rätt strategi och även planera det operativa utförandet för att optimera kort och långsiktig effekt av sälj och marknadsstrategin inkluderande när man genomför event.

  8. Automatisering och teknik – Använd teknik och automatisering för att effektivisera processer och säkerställa att leads hanteras smidigt mellan avdelningarna. Använd CRM-systemet som ett center för allt aktivitet runt företagets arbete runt kunder och prospects och se till att koppla ert CRM till ett funktionellt event-verktyg.

  9. Utbildning – Se till att säljavdelningen är väl informerad om vilka marknadsföringsstrategier och kampanjer man genomför, och att marknadsavdelningen förstår säljavdelningens behov och utmaningar. Detta kan uppnås genom utbildning, kommunikation och samarbetsmöten och en gemensam strategi där man lägger gemensamma mål, följer upp vad varje avdelning gör för aktiviteter för att nå dessa mål.

  10. Återkoppling och utvärdering – Båda avdelningarna bör regelbundet utvärdera sina resultat och lära av framgångar och misslyckanden. Använd feedback för att förbättra strategin och processerna inte minst när det kommer till strategin runt eventen. Lyckas vi med våra event? Hur är nöjdheten (mät med en enkät)? Hur många leads kommer in genom eventen och vilken konverteringen har vi från lead till kontakt till dialog till möte till köpande kund etc. Ger eventen mer trafik till hemsidan, hur konverteras denna trafik?  Hitta relevanta mätpunkter, sätt mål och följ upp så skapar ni en effektiv och genomarbetad sälj och marknadstrategi som hela tiden utvecklas och förbättras /ger högre effekt.

  11. Kundvård – Efter att ett försäljningsavslut skett kan säljavdelningen samarbeta med marknadsavdelningen för att behålla och utveckla relationer med dessa befintliga kunder genom att erbjuda mervärde och kundsupport. Även i kundvårdande syfte så kan event användas för att exempelvis informera om produktlanseringar, fördjupa relationerna genom att bjuda på kunskap eller inspiration eller för att presentera referenscase som skapar intresse som leder till merförsäljning.

Genom att skapa ett strukturerat samarbete mellan sälj- och marknadsavdelningen kan företaget maximera sin effektivitet och bidra till ökad försäljning och företagets framgång. 

InviteDesk är ett multifunktionellt event-verktyg där vi utvecklat en rad funktioner som möjliggör samarbete mellan sälj och marknad när det kommer till hela event-processen. Detta hjälper våra kunder utveckla sin event-marketing som skapar nya kontakter och kunder, bygger leads-kanaler för prospektering och stärker befintliga kundrelationer. 

Vill du veta mer om hur InviteDesk kan hjälpa just ert företag utveckla er event-marketing-strategi, tveka inte att höra av dig till mig, erik.engstrom@invitedesk.com eller på mobil 0735-445 375 

Öka effekten från era företags-event genom att öka samarbetet mellan sälj och marknad!

InviteDesk logo blue cmyk white background Logo A

Om oss

”InviteDesks event-verktyg skapar bättre kontroll, effekt och ROI på era evenemang vilket också stärks ytterligare när sälj och marknad samarbetar i verktyget”

InviteDesks event-verktyg är utvecklat med stort fokus att uppnå effekt och vi hjälper våra kunder inom följande områden:

  • att genom en automatiserad process och med rik funktionalitet säkerställa att rätt deltagare kommer på varje evenemang – bjud in, driv på, följ upp
  • att främja samarbetet internt mellan exempelvis sälj och marknadsavdelningen i det transparenta verktyget
  • att minska den administrativa tiden och kostnaden runt varje evenemang
  • att samla all data på ett ställe och/eller integrera med befintligt CRM eller marketing Automation-system och självklart är allt GDPR-anpassat
  • att genom verktygets rika funktionalitet optimera varje evenemangs effekt, sätta mål och följa upp varje evenemang för ständiga förbättringar
  • att genom den integrerade och varumärkesanpassade webinar-lösningen genomföra digitala och hybrida evenemang

Kontakta oss

Erik Engström

Ansvarig för affärsutveckling

+46 735 44 53 75

erik.engstrom@invitedesk.com

Kontakta mig via LinkedIn
Erik Engström

Demoknapp

Utvecklats med stöd av:

FIT logga

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Eventkoordinator till Gröna Lund!
  • VD till Sunlight Hotel i Nyköping
  • Branschens roligaste Hotelldirektörsjobb i Malmö och Lund
  • Projektledare inom event hos Alm Event & Dekor
  • On Air söker Head of Production
  • Nu växlar vi upp…

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

Eventpodden

Oscar Durling och Lennart Wallander gästar Eventpodden

Eventbyrå

Här kan du lyssna till avsnitt #71 ”Good Old days ahead”

Koncept & Event arrangerar Hemnets bostadsgala - Guldhemmet

Koncept & Event arrangerar Hemnets bostadsgala – Guldhemmet

Eventbyrå

Guldhemmet är Sveriges största bostadsgala och genomförs årligen av Hemnet. Galan hyllar och sätter strålkastarljuset på extraordinära prestationer bland fastighetsmäklare och bostadsutvecklare från året som gått. Den 7 mars 2024 är det dags för den femte upplagan av galan och arrangörerna är eventbyrån Koncept & Event.

Eventbyrå expanderar med nytt kontor i Umeå

Eventbyrå expanderar med nytt kontor i Umeå

Eventbyrå

Byrån är nu lokaliserade i både Stockholm och Umeå och strävar att fortsatt vara en brobyggare mellan Norrland och övriga Sverige som länge varit deras expertisområde.

Mest läst

De mest spelade jullåtarna

De mest spelade jullåtarna

Årligen sammanställer Stim listan över de tio mest spelade jullåtarna. Och äntligen får vi svar på frågan – är det samma trogna klassiker som ligger i topp i år igen?
Årskrönika från Sabina Jonsson: 2024 kanske blir ett år av revansch för oss i branschen

Årskrönika från Sabina Jonsson: ”2024 kanske blir ett år av revansch för oss i branschen”

2023 närmar sig sitt slut. För att summera det gångna året, skulle jag säga att det varit ett lärorikt år. Ett år där jag fått stanna upp och granska mig själv och vår verksamhet, vad är vi bra på? Hur kan vi bli bättre? Hur ska vi göra för att sticka ut?
Snart nypremiär för biografen Rigoletto och dess lokaler

Snart premiär för biografen Rigoletto med nytt koncept

Den stora nypremiären går av stapeln fredagen den 15 december. Med det nya konceptet Mer än bara film blir det utöver biofilmer och galapremiärer, stort fokus på musik, event, mat, dryck och helhetsupplevelsen.
Anna Bauer – från golfproffs till affärskvinna

Anna Bauer – från golfproffs till affärskvinna

Anna Bauer har både hunnit med att spela golf i landslaget, jobba som sportreporter och eventskapare. Nu axlar hon rollen som affärschef på Sveriges nyaste mötesanläggning Scandinavian XPO.
teambuildingaktivitet

Lista: Teambuildingaktiviteter för din kick-off

Syftet med teambuilding är att svetsa samman företagsgruppen. Här tipsar Eventeffect om ett urval av aktiviteter som lyfter din nästa kick-off.

Branschfolk

Marcus Baker Mässbolaget – Nya utmaningar för mässbolag när branschen kick-startat!

Nya utmaningar för mässbolag när branschen kick-startat!

Branschfolk

Nu är mässor och event tillbaka och entusiasmen är stor efter nästan två års lock down. För många av mässföretagen har det blivit en kickstart som inneburit utmaningar. Det är kortare tidsmarginaler och önskemålen ser nu annorlunda ut.
– Det är ett högt tryck bland företag att exponera sig och fler vill nu visa sig på marknaden, både i Sverige och internationellt, vilket är superroligt, säger Marcus Baker på Mässbolaget.

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Ahmed Abdirahman.

Eventyr firar 25 år – expanderar och utökar ägargruppen

Möt Sofi Franzén: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Sofi Franzén.

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Chris Pettersson.

Mia Stuhre: Så lyckas du med ditt digitala evenemang under Almedalsveckan 2021

Möt Mia Stuhre: Nominerad till Narrenpriset 2022

Almedalen

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Mia Stuhre.

Simon Strandvik: “Vid en nystart tenderar man att tänka innovativt och annorlunda”

Möt Simon Strandvik: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Simon Strandvik.

Folk i karriären

Isatou Keitta ny Business Development Coordinator på Hybridbyrån Homage

Isatou Keitta ny Business Development Coordinator på Hybridbyrån Homage

På nytt jobb

Isatou kommer senast från nätverket All of us, där hon arbetat som verksamhetschef. Dessutom är hon co-moderator för Diversity or Die, där hon utbildar kommunikationsbranschens chefer om mångfald och representation för att göra branschen bättre.

Bilal Said axlar rollen som Sales Manager på Skeppsholmsgruppen

Bilal Said axlar rollen som Sales Manager på Skeppsholmsgruppen

På nytt jobb

Bilal Said har solid bakgrund inom MICE, senast från Scandic där han hade rollen som Inhouse Sales Agent. Bilal tillträdde sin roll som Projektledande Sales Manager den 6 november.

Martin Roos ny vd för Upplev Norrköping

Martin Roos ny vd för Upplev Norrköping

På nytt jobb

Den 1 januari 2024 tillträder Martin Roos som vd för Upplev Norrköping. Han har under de senaste åren jobbat som senior platsstrateg på Placebrander och vd för Destination Eskilstuna. Många känner också igen honom som tidig medlem och manager för bandet Kent.

Gästskribenter

Krönika: Let’s get physical!

Krönika: Let’s get physical!

Gästskribent

Framtidens viktigaste komponent  i allas Varumärkesstrategier!

Johnny Sundin

Debatt: Vi behöver fler ljushuvuden!

Gästskribent

Trots all kunskap som finns om vikten av att en presentatör skall få bästa möjliga förutsättningar att kunna framföra sitt budskap så missar 9 av 10 konferensanläggningar i Sverige att sätta ljus på det viktigaste instrumentet av alla – människan framför publiken! Den för stunden viktigaste bäraren av budskapet i rummet. Berättaren. Kommunikatören. Katalysatorn. Talaren. Moderatorn. Chefen. Kunden. Den som skall beröra!

Mötesexperten: Vågar du välja?

Fredrik Bauer: Vem ska gå på dina möten?

Gästskribent

Microsoft berättade nyligen att deras AI inte bara kan samla och analysera stora mängder information utan också gå på dina möten i ditt ställe. I den här krönikan spanar mötesexperten Fredrik Bauer om framtidens möten och vad du behöver göra redan idag.

Gunnar Söderberg: Fem tips om hur du stärker upplevelsen av ett event

Enkel lösning på knö istället för kö

Gästskribent

När jag flyttade till Göteborg förvånades jag över att folk gick på bussar genom alla olika dörrar på bussen, ofta innan alla som ville ens hunnit ut. Nu har de ändrat så påstigning endast får ske framme vid föraren. Jag väntar på att kulturen ska bli som när jag växte upp utanför Stockholm. Där stod alla i en välordnad kö, istället för att i Göteborg vänta på att bussen kommer utspridda över hållplatsen i klumpar och sedan som det heter här knö sig in.

Debatt: Hummingbird eller Hummingbird?

Debatt: Hummingbird eller Hummingbird?

Gästskribent

Jag har reflekterat kring vårt varumärke sedan förra veckan då jag hade ett intressant samtal med en av grundarna till Eventeffect. Anledningen till samtalet var att Eventeffect hade listat de största eventbolagen i Sverige med omsättning från 50 miljoner och uppåt.

Krönika: Nyckelrollen för succé i konferenser och event

Krönika: Nyckelrollen för succé i konferenser och event

Gästskribent

Har du tänkt på vilken avgörande roll en moderator har för framgången och resultatet från ett möte?

Nio tips för att lyckas med panelsamtal i Almedalen

Nio tips för att lyckas med panelsamtal i Almedalen

Gästskribent

Business, bubbel och babbel. Tre obligatoriska ingredienser för en klassisk almedalsvecka där det sistnämnda, alltså babblet, ofta förpackas i form av panelsamtal i mängder. Och vi kan nog alla vara överens om att de där panelsamtalen inte alltid blir helt hundra. Här kommer några av Talarföreningens erfarna moderatorer med sina nio bästa tips för ett lyckat panelsamtal i Almedalen.

Krönika: Skriv något om hållbarhet, sa chefen

Krönika: Skriv något om hållbarhet, sa chefen

Eventbyrå

Byråvärlden är enkel på många sätt. Vi säljer tid, erfarenhet, kompetens och talang. En tjänst. Hur vi än kämpat och försökt så ser byråerbjudanden luddiga och lika ut. Fråga bara en kund så får du se.

Hur skapar vi tryggare event och möten?

Trygga event i Almedalen – Vad ska du som besökare tänka på?

Gästskribent

Almedalen är en av de viktigaste (om inte DEN viktigaste) demokratiska mötesplatsen vi har i Sverige. Politiken och näringslivet. Avlönade och ideella. Myndigheter och media. Föreningar och organisationer. Alla möts på en och samma plats. Som besökare är Almedalen en väldigt speciell plats där du har ett ansvar att se om dig själv och dina kollegor, så att ni alla kommer hem tryggt och säkert.

Konferensresa ansågs skattepliktig

Rättsfall: Konferensresa ansågs skattepliktig

Gästskribent

Kammarrätten i Sundsvall har i flera avgöranden den 17 mars 2023 fastslagit Skatteverkets ursprungliga beslut avseende förmånsbeskattning och skattetillägg kopplat till deltagande i en konferensresa.

Trygga event i Almedalen – Vad ska du som arrangör tänka på?

Trygga event i Almedalen – Vad ska du som arrangör tänka på?

Almedalen

Almedalen är en av de viktigaste (om inte DEN viktigaste) demokratiska mötesplatsen vi har i Sverige. Politiken och näringslivet. Avlönade och ideella. Myndigheter och media. Alla möts på en och samma plats. Ur ett säkerhetsperspektiv är Almedalen en väldigt speciell plats där man som arrangör har ett stort ansvar att se till att eventet ni arrangerar är tryggt och säkert.

Vi har hindrat 1642 ton Co2 att nå atmosfären – men vi är inte nöjda än!

Vi har hindrat 1642 ton Co2 att nå atmosfären – men vi är inte nöjda än!

EVENTYR NINE YARDS

När vi skapade vår långsiktiga strategi att bli Nordens ledande eventbyrå 2023 så var hållbarhet ett område som vi gav stort utrymme i planen. Ingen aktör i vår bransch hade gått hela vägen på det här området och vi ville erbjuda ett alternativ där det skulle vara enkelt för kunden att välja rätt – och på så sätt göra mindre påverkan på vår planet.

”Maten är minst lika viktig som själva mötet”

”Maten är minst lika viktig som själva mötet”

Annons

Vilken betydelse har maten vid en event, mässa eller konferens? Och hur säkerställer man kvaliteten på måltider för upp till 8 500 gäster? Det vet platschef Johan Stridh på Mässrestauranger, som blir restauratör för den nya internationella mötes- och eventarenan Scandinavian XPO som öppnar i november.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff