eventeffect.se
Fotografen: Vikten av visuell kommunikation

Fotografen: Vikten av visuell kommunikation

Hallå där...

När Marie-Therese gick sista terminen på 4-årig teknisk linje sommarjobbade hon hos en fotograf vilket blev vändpunkten för Marie-Therese då hon valde att inte fullfölja sin plan efter avslutade studier. Hon bytte spår till att bli fotograf i stället. Här guidar hon oss varför den visuella kommunikationen är så viktig för dig och ditt företag.

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Digitala möten
    • Eventsystem
    • Expoeffect
    • Teknik
    • Marknadsföring
    • Gästskribenter
    • Möteskultur
    • Hållbarhet
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Årets Eventchef
    • BRANSCHFAKTA
      • INTERNATIONELLA MEDIER
    • Söndagsprofilen
    • Narrenpriset
    • Svenska Eventakademin
  • Topp100 Föreläsare
    • Topp100 Föreläsare 2021
    • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • TOPP150 Möteslokaler
  • Mässkalender
    • Mässnyheter
    • Branschnyheter
    • Utställningskoncept
    • Monterproduktion
    • Monterbyggare
    • Mässanläggningar
    • Profilföretag
    • Övrigt för mässor
    • Mässarrangörer
    • Addera din mässa
  • Guider
    • Eventsystem
  • Destinationer
    • Bohuslän
    • Borås
    • Gävle
    • Göteborg
    • Halmstad
    • Helsingborg
    • Jönköping
    • Karlstad
    • Linköping
    • Lund
    • Malmö
    • Norrköping
    • Skellefteå
    • Södertälje
    • Dalsland
    • Umeå
    • Uppsala
    • Västsverige
    • Västerås
    • Västergötland
    • Växjö
    • Åre
    • Örebro
  • JOBB
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • Digitala eventplattformar
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Evenemangssäkerhet
    • Föreläsare
    • Hybridmöten
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Moderator
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Videokonferens
    • Öppna föreläsningar
  • PARTNERS
    • Tekniska museet
    • Trippus
    • Workman Event
    • Informationsteknik
    • Subtopia
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • Svenska Möten
    • 7A
    • Onemotion
    • Space Production
    • Homage
    • Pophouse
    • Blackbox Videoproduktion
    • Invajo
    • Grand Hotel Saltsjöbaden
    • Nacka Strand Event & Möten
    • Memento Event
    • InviteDesk
    • United Spaces
    • Münchenbryggeriet
    • Explore Åre
    • Epicenter
    • BSC Business Service Club
    • Mässbolaget
    • BANG Agency – Brand Arena Nordic Group Agency AB
  • OM OSS
    • Annonsera
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
Skip to content
2020-08-05 | Koncept & Event | Annons

Story: Våren 2020 och Live & Dine

För sex månader sedan hade vi snällt passat en förfrågan om ett digitalt event vidare till någon annan aktör. Efter den här våren och nu med facit i hand hade vi väldigt fel om oss själva. Skam den som ger sig, vi kan ju det här också.

Om jag enkelt beskriver vårt värde så är Koncept & Event en byrå som levererar minst lika bra som konkurrenterna men vi gör det genom en mer kostnadseffektiv lösning. Vi skapar alltid samma kundnytta men erbjuder den till ett bättre pris. Den enkla beskrivningen stämmer, det gör den absolut, men den är samtidigt långt ifrån hela sanningen om vår fulla kompetens.

Förra året genomförde vi en god bit över 300 uppdrag, vilket är riktigt coolt i sig, men framförallt producerade vi fler event av större dignitet och med högre omsättning än tidigare. Det jublade vi såklart stort över men pengarna i kassan får ändå stryka på foten då värdet på utvecklingen av våra resurser, vår produkt och vårt erbjudande är den mest värdefulla intäkten för framtiden. Under våren var det planerat att vi skulle genomföra en handfull dussin event och därtill hade vi uppdrag utomlands värda massor, mycket och mer än så men framförallt var det många omfattande, långtgående och utvecklande uppdrag, för Koncept & Events räkning, som inte kunde genomföras. Den erfarenhet vi förlorar där är nog den tuffaste förlusten för oss, som team och familj, på vår eventbyrå. Jag, precis som hela bolaget, hyser givetvis också stor respekt för våra kunders problematik och vill rikta ett stort tack till våra kontaktpersoner för hur ömt vi tillsammans lyckats vårda de extrema situationerna och hittat bästa möjliga lösning.

Att proklamera ovan blir lättare för mig eftersom jag vet att vi står starka ekonomiskt, jag vet att företaget alltid har drivits och styrts med en sund inställning och med fokus på framtiden. Vi står starka nu för att vi varit riktigt bra sedan start och alltid varit beredda att ta jobbet. Med det sagt är jag respektfullt medveten om effekterna av uteblivna intäkter, tro inget annat, för utan intäkter har vi förstås ingen framtid hur mycket vi än vill, hur innovativa vi än är och hur hårt vi än jobbar.

Enligt de internt överenskomna bullets den här texten skulle bygga på så är de tre första styckena en tydlig “solo ride”, vilket absolut inte är ett medvetet negligerande av vad jag egentligen ska skriva om (vägen fram till vårt digitala koncept Live & Dine), utan det handlar såklart om att de egna intrycken och tankarna tar över när man ska berätta och redogöra för en annorlunda, utvecklande, nervös, osäker, innovativ, spännande och utmanande vår som anställd på en eventbyrå. Men nu så.

Vi måste såklart fortsätta handla av varandra och vi ska fortsatt aktivera, inspirera och engagera inom team, avdelningar, arbetsplatser, hela branscher och gentemot kunder. Oavsett hur man väljer att göra det så är kommunikation ett måste, men glöm inte att kommunikation och information utan interaktion inte har mycket att bygga vidare på. Det leder oss tillbaka till ingressen för den här storyn (ursäkta att du behövt läsa ända hit för det) och det är just några ord vår VD säger rakt ut i mitten på april som får vinden att vända för oss. Mitt i alla avbokningar, ombokningar och allt annat bolagsmässigt strul hörs de optimistiska orden; “Nu har jag det!”.

Story: Våren 2020 och Live & Dine

Vi vägrade erbjuda en nyckel till en studio, med fin utrustning men utan koncept och innehåll, i utbyte mot en faktura. Efter att branschledande sajter informerade om att det fanns 30 (trettio!) studios tillgängliga för “digitala event” gick vi äntligen live med vår take på digital information i kombination med det vi alltid levererat; kommunikation, aktivitet, engagemang och gemenskap. Vilket var Live & Dine.

Live & Dine är ett digitalt Employer Branding-event där kunden håller i en business update, en paneldebatt eller annat önskat upplägg för att dela information innan en matlagningsaktivitet drar igång. Det kan göras från vår studio eller från annan extern plats, vi har också rullat en del förinspelat material och även kopplat in samtal via Zoom och FaceTime till studion. På vårt kontor, där vi bygger upp studion (big up till vår hyresvärd Hitta.se! och alla kontorskollegor på St Eriksgatan 121), med avancerad teknik och skillad personal från Mevida leder de välrenommerade kockarna, Jens Dolk och Hanna Normark, deltagarna som lagar en trerättersmeny hemma i sina egna kök. Vår programledare och en moderator sköter samtidigt integrationen med deltagarna då alla kan ställa frågor direkt in till studion. Matkassarna med alla ingredienser har vi såklart levererat hem till dörren dagarna innan eventet och det är K-Märkt i Garnisonen som hanterar och packar alla kassar åt oss.

Story: Våren 2020 och Live & Dine

Innan vi jobbade fram upplägget med K-Märkt hade vi diskussioner med några av de största aktörerna på matvaror-hem-till-dörren-marknaden men det föll egentligen alltid på att det inte kunde göras flexibelt och tidseffektivt nog. Vi behövde beställa 5-6 veckor innan eventet och det blev förstås helt tokigt för oss, vi ville komma igång direkt och siktade snarare på att genomföra den första livesändningen max 3-4 veckor från där och då. Vår befintliga relation i form av eventköpare hos Jens och Hanna på K-Märkt hjälpte förstås till men det slutade med att vi nu stänger onlinebokningen på våra kundanpassade eventsajter en vecka innan det ska lagas mat. Det är riktigt, riktigt bra sett till hur det såg ut initialt och just den segern ska tillskrivas vår VD och Creative Director Niklas Åström som verkligen inspirerat, gått i bräschen och lett våra styrkor under affärsutvecklingen av Live & Dine, men också vår take på digitala evenemang i stort.

Story: Våren 2020 och Live & Dine

Någon månad innan dess hade det allra mesta kastats omkull, vi visste att ett helt gäng av våra största uppdrag för våren hade blivit eller skulle bli inställda och vi förstod att konsekvenserna skulle bli fler, större och mer omfattande. Men förhoppningsvis inte, helst inte. Mitt i uppdagandet av pandemin slogs vi så hårt för vår tjänst att vi lyckades bygga om en samlad konferens med gäster från hela norden, på mindre än en vecka, till ett hybridevent där konferensen skulle streamas live från original-location i ett land till venues i de tilltänkta resande gästernas hemländer. Det må ha fallit på mållinjen tillslut men lösningen vittnar om mycket som är positivt med Koncept & Event, och de grymma resurser vi sitter på, som spelare i en eventbransch som ingen kan veta var den är på väg. Externt kan vi inte göra så mycket mer av det uppdraget än raderna ovan men internt betyder det mycket för oss och visst är det väl så att alla erfarenheter är just erfarenheter, oavsett natur.

Story: Våren 2020 och Live & Dine

Under kvartal två förra året hade vi ganska precis 100 uppdrag i kalendern men vid det här laget stod det väldigt klart att 2020 blir en resa för sig. Vi var beredda att utföra nya och annorlunda uppgifter och vi var ju såklart redo att göra vad som än krävdes för att anpassa oss till situationen. Vi körde runt med våra elbilar och levererade matkassar istället för att ta emot hundratals gäster simultant på olika ställen i city. När vi stod där i vår specialbyggda studio på kontoret i början av maj, när de sista sekunderna räknade ner, hade vi fortfarande aldrig någonsin genomfört ett digitalt evenemang. Vi både tvingades och behövde lära oss något nytt på vägen och tillsammans med partners och erfarna underleverantörer har vi tagit ett stort steg in på den nya spelplanen.

Story: Våren 2020 och Live & Dine

Det vi inte kunde vara säkra på, samtidigt som vi hoppades mycket, var att det skulle sända precis rätt signaler till kunder och prospekt och ge det gensvar på sajten, i inkorgen och på SoMe som vi upplevt sedan premiären och framåt. Vi ville såklart berätta att vi kan hantera och erbjuda digitala event och att vi gör det minst lika bra som konkurrenterna och minst lika bra som våra tidigare ordinarie tjänster även fast förutsättningarna är andra. Nu räknar vi på och pitchar för alla möjliga digitala uppdrag, både helt nya förfrågningar men också redan signade uppdrag där vi och kunden tänker om, anpassar och skapar nytt.

Vi må ta emot fler förfrågningar än någonsin för just digitala evenemang men vår verksamhet är fortsatt långt ifrån ordinarie. Allt annat är en glorifiering. Vi har ritat en plan för flera olika scenarier och hoppas fortsatt på bättre tider men samtidigt är vi helt säkra på att det aldrig kommer bli som förut. Oavsett hur förutsättningarna ser ut är vi redo för det nya normala. Vi ger oss inte. Skam den som ger sig, var det.

Trevlig sommar!

Fredric Gustafsson
Head of Marketing & Art Director
fredric@konceptochevent.se
0735220024

koncept och event

Vi utmanar oss själva för att bygga moderna koncept som verkligen ska attrahera våra kunder. Vi utmanar våra leverantörer för att skapa kostnadseffektivitet. Vi gör det för att maximera värdet och kundnyttan av vår tjänst. Helt enkelt ett modernt erbjudande paketerat på ett effektivt sätt.

Vi är Sveriges effektivaste och modernaste eventbyrå.

Kontakta oss

WWW.KONCEPTOCHEVENT.SE

Viktor Ekström
Försäljningschef & Partner
Mobil: 070 570 56 40
Mail: viktor@konceptochevent.se

Niklas Åström
VD, Grundare & Kundansvarig
Mobil: 070 818 27 88
Mail: niklas@konceptochevent.se

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Informationsteknik söker en projektledare till Systeminstallation i Göteborg
  • Business Development Manager – Eventomatic
  • Evenemangspersonal till evenemangsbyrån robot
  • Produktionsledare Projektledare till evenemangsbyrån robot
  • Säljare – evenemangsbyrån robot
  • Säljande junior projektledare till Byrå Femtiotvå

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

Eventbyrå

Linköpings baserade ActiPro Event har i dagarna fått tilldelningsbesluten för fyra upphandlingar av eventtjänster.

Passion Lab blir ny partner och kommunikationsbyrå till Svensk Innebandy

Passion Lab blir ny partner och kommunikationsbyrå till Svensk Innebandy

Eventbyrå

Kommunikationsbyrån Passion Lab blir ny strategisk och kreativ byråpartner till Svensk Innebandy och väljer samtidigt att gå in som nätverkspartner. Tillsammans ska parterna nu fortsätta att öka intresset för sporten såväl som bygga engagemanget för hemma-VM 2024 i Malmö.

LIWLIG förvärvar dansk eventbyrå och växer till en 100 miljoner euros eventkoncern

LIWLIG förvärvar dansk eventbyrå och växer till en 100 miljoner euros eventkoncern

Affärer

Nordens största eventkoncern LIWLIG slutför milstolpe i nordisk expansion genom att förvärva danska eventbyrån Welcome A/S. Förvärvet tar hållbara events till den danska marknaden och möjliggör mer omfattande eventtjänster för sina kunder.

Mest läst

Lista: 33 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Lista: 33 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Syftet med teambuilding är att svetsa samman företagsgruppen. Här tipsar Eventeffect om ett urval av aktiviteter som lyfter din nästa kick-off.
ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

ActiPro Event vinner fyra upphandlingar

Linköpings baserade ActiPro Event har i dagarna fått tilldelningsbesluten för fyra upphandlingar av eventtjänster.
Välkommen till Mötesbaren den 26 januari på Epicenter Stockholm

Välkommen till Mötesbaren den 26 januari på Epicenter Stockholm

Den första Mötesbaren för året hålls på Epicenter i Stockholm, Nordens första innovationshus. Anmäl dig redan i dag för att säkra din plats på minglet och till en förhandsvisning av anläggningen. (Över 150 anmälda, fortfarande några platser kvar!)
Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Att lösa konferensens boende på en camping kan vara både kul och ett kostnadseffektivt alternativ, så vi listar vinnarna av Sveriges bästa campingplatser. Över 6 000 personer har röstat på sina favoriter i undersökningen.
Eventyr firar 25 år – expanderar och utökar ägargruppen

Möt Sofi Franzén: Nominerad till Narrenpriset 2022

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Sofi Franzén.

Branschfolk

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Ahmed Abdirahman.

Eventyr firar 25 år – expanderar och utökar ägargruppen

Möt Sofi Franzén: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Sofi Franzén.

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Chris Pettersson.

Mia Stuhre: Så lyckas du med ditt digitala evenemang under Almedalsveckan 2021

Möt Mia Stuhre: Nominerad till Narrenpriset 2022

Almedalen

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Mia Stuhre.

Simon Strandvik: “Vid en nystart tenderar man att tänka innovativt och annorlunda”

Möt Simon Strandvik: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Simon Strandvik.

Helena Wennerström

Staden vid sundet har varit kärnan i Helena Wennerströms yrkesliv

Branschfolk

Sedan Helena Wennerström flyttade till Helsingborg på 90-talet så har staden varit ett återkommande tema i hennes yrkesliv. Med ledande roller på Helsingborgs Dagblad, Väla Köpcentrum och HIF så har hon staden i sitt hjärta.

Folk i karriären

Dan Allen blir projektledare på Visit Umeå

Dan Allen blir projektledare på Visit Umeå

På nytt jobb

Från den 18 januari är Dan Allen, välkänd företagsprofil som drivit den populära restaurangen Root Tavelsjö, anställd projektledare för projektet Västerbotten Sweden på Visit Umeå. Under 3 år ska han tillsammans med representanter från hela Västerbotten arbeta för en internationalisering av regionens besöksnäring.

Ulrika Bergström blir ny hotelldirektör på Smådalarö Gård Hotell & Spa

Ny hotelldirektör på Smådalarö Gård Hotell & Spa

På nytt jobb

Ulrika Bergström blir ny hotelldirektör på Smådalarö Gård Hotell & Spa då nuvarande direktör, Christian Madsen tar en central position som affärsområdeschef för Hotell & Möten inom Sabis. Sabis driver destinationerna: Smådalarö Gård Hotell & Spa, Krusenberg Herrgård och Fågelbrohus.

Informationsteknik fortsätter rekrytera välkända namn

Informationsteknik fortsätter rekrytera välkända namn

På nytt jobb

På kort tid har flera välkända personer anslutit till Informationsteknik och nu ytterligare tre personer till teamet i Stockholm.

Gästskribenter

10 retoriktips – Experten bjuder på sina bästa råd och lite till

Nio fällor att undvika när du gör presentationer

Gästskribent

Retorikexperten Per Furumo lyfter i denna krönika nio vanliga fällor som du bör undvika när du gör presentationer.

Lugn – det går att göra bra digitala evenemang

Vem tänker på musiken på din fysiska konferens?

Gästskribent

Låt inte musiken bli en fråga där du i sista minuten ber ljudteknikern att spela valfri spellista från Spotify, skriver Tommy Brotte i denna krönika.

Anders Müller

Krönika: Sluta stjäla våra idéer!

Gästskribent

Jag misstänker att de flesta har sett eller hört talas om TV-serien Mad Men. Som handlar om en reklambyrå på 60-talet. Där smala slipsar, tajta kostymer, rökande och whiskydrickande kreatörer skapar idéer som sedan formade reklamen för en lång tid framöver.

Mötesexperten: Vågar du välja?

Mötesexperten: Vågar du välja?

Gästskribent

Under våren har många konferenser och events blivit hybridmöten. Vissa har blivit bra och andra helt misslyckade. Innan pandemin var de flesta större möten fysiska, under pandemin blev allt digitalt och nu funkar det med vilket som. Men hur ska du hjälpa mötesarrangören att välja rätt?

Lugn – det går att göra bra digitala evenemang

Är din konferensanläggning redo för ett nytt liv efter pandemin?

Gästskribent

Fler evenemang blir digitala efter en stundande tsunami av fysiska sammankomster. Det leder till att de fysiska evenemangens roll helt kommer att skrivas om och få anläggningar är beredda på den omställning som krävs. Det spår evenemangsproducenten Tommy Brotte.

Vett, etikett och planering – eller tvingas be om ursäkt, som Boris?

Vett, etikett och planering – eller tvingas be om ursäkt, som Boris?

Gästskribent

Det är både i det stora och det lilla som ett företags värderingar och dess arbete för inkludering syns, till och med i en inbjudan till både festen och konferensen!

Ögonblicken vi minns, men inte ser – årskrönikor på sociala medier

Ögonblicken vi minns, men inte ser – årskrönikor på sociala medier

Gästskribent

Det är december. Månaden med blinkande julbelysning, lussebak och glöggmingel. Men förutom det stundande julfirandet kan vi också vänta oss en rad varianter av årskrönikor. Men kanske är det dags för ett nytt perspektiv i år, enligt Eventyrs social media manager Sally Jönsson.

Föreläsare

Åtta tips och lite till för ett lyckat hybridmöte

Gästskribent

Plötsligt är vi på en ny plats. Det gamla normala (fysiska möten) återvänder, det nya normala (digitala möten) fortsätter att ta stor plats. Och nu kommer sammansmältningen mellan dessa två, hybridmötet. Ett antal medarbetare ses fysiskt tillsammans med ett antal medarbetare som deltar via länk. Det medför nya utmaningar. För hur ska vi få alla att delta på liknande villkor? Hur ska vi säkra engagemang och involvering hos samtliga deltagare?

Hubevenemang är ett alternativ till hybridevenemang

Hubevenemang är ett alternativ till hybridevenemang

Gästskribent

Kunskapskrönika från Mats Bäcklund och Tommy Brotte, där de förklarar vad är ett hubevenemang och beskriver hur dessa evenenemang skapar samma förutsättningar för alla deltagare.

“Visst blixtrade det till några gånger eftersom moderatorn var hyfsad och ställde några engagerande frågor”

Retorikexperten om hur du lyckas med dina möten i det gamla normala

Gästskribent

I denna krönika bjuder Per Furumo på sina tankar och tips som ger dig framgång i möten.

Antoni Lacinai

Framtidens hybridmöten är digitala

Gästskribent

I denna krönika skriver Eventeffects gästskribent Antoni Lacinai om utmaningarna med hybridmöten.

Johan Strand: Byrå-lingo och produktionstugg

Johan Strand: Byrå-lingo och produktionstugg

Gästskribent

Ett intressant fenomen i vår bransch är dom stora skiftningar i vokabulärer som används. Under fliken språkkunskaper på min LinkedIn står det angivet; svenska, engelska och… byrå-lingo.

Exklusivt Chef’s Table eller mingelmiddag för 1 000 personer – ingen dag är den andra lik i Cirkus kök

Exklusivt Chef’s Table eller mingelmiddag för 1 000 personer – ingen dag är den andra lik i Cirkus kök

Annons

Cirkus på Djurgården är en av Stockholms mest populära eventlokaler och mest välbesökta scener. Men det många inte vet är att i köket numer har några av Stockholms bästa kockar som bjuder in till gastronomiska upplevelser. Här står kreativitet och hållbarhet i fokus som även allmänheten har möjlighet att avnjuta. En av Cirkus kockar, Daniela Liljemon-Adlerz, berättar om övergångarna från fulla festvåningar till intima chef’s table-möten.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff