Under det senaste året har vi skapat oss breda erfarenheter inom det digitala området och levererat digitala lösningar för mässor, utställningar, konferenser, årsmöten och stämmor.
– ”Nu anställer vi fyra nya medarbetare för att kunna möta alla kunder och det ser ut som att vi kommer fortsätta denna tillväxt under året. Glädjande nog sker detta även på såväl den nordiska som den europeiska marknaden och våra hybridlösningar är ju globala. Vi ser fram emot en enormt spännande höst” säger Mats Nyberg VD på Trippus.
Vi ser att våra kunder nu genomför fler och fler event, det gäller både fysiska och digitala event men mest är det så kallade ”hybridevent” som växer explosionsartat! För att möta den ökade efterfrågan så anställde Uppsalaföretaget Trippus fyra nya medarbetare i augusti.
– ”Vi är stolta över att vi lyckats ställa om vår verksamhet för att möta den förändring i efterfrågan som präglat marknaden den senaste tiden. Först var det rent digitala lösningar och nu står vi starkt rustade med tjänster som möter efterfrågan på såväl fysiska, digitala och hybridevent. Från alla typer av företag och organisationer efterfrågas hybridlösningar och vår satsning det senaste året på att ta fram den typen av tjänster bär nu frukt.”
Vi stärker därför upp vårt “support- och projektteam” med tre personer för att kunna hantera alla nya kunder och event, dessutom stärker vi upp vårt team på “sälj och marknad” med en digital marknadsförare och kommunikatör som sköter vår digitala affärsutveckling.
Välkomna att kontakta Oss, vi är mer än redo för att hjälpa dig med fysiska, virtuella eller hybrida lösningar!
Trippus Event Solutions – create smooth events