Höstens trender välkomnades av hundratals Uppsalabor som fick ta del av denna unika upplevelse i hjärtat av studenternas stad. Uppsala City anordnade för första gången Uppsala Fashion Weekend i samarbete med eventföretaget Trippus.
Uppsala Citys VD Lisa Thörn var mer än nöjd med eventet.
– Vårt evenemang Uppsala Fashion Weekends modevisning fick ett mycket lyckat lyft då vi i år samarbetade med Trippus, säger Lisa Thörn.
Deltagare kunde ansluta digitalt eller köpa biljetter till den fysiska modevisningen. Med ett fullspäckat program med modevisningar, tävlingar, livesändningar, inspiration erbjudande och happenings hölls deltagarna engagerade. Bland de medverkande butikerna fanns välkända varumärken såsom H&M, Lindex och Åhléns.
Hela eventet hanterades i Trippus lätthanterliga eventplattform. Arrangören erbjud olika biljettertyper med individuella prissättningar och Lisa Thörn vill passa på att lyfta den smidiga biljetthanteringen.
– Det var en smidig biljettförsäljning och även en utökad god relation med våra besökare, före under och efter eventet, avslutar Lisa.
Fler exempel på event som Trippus arrangerat
Bokmässan – Nordens största kulturevenemang
Över 82 000 bokfantaster samlades i Göteborg för Bokmässan 2022. Nordens största kulturevenemang bestod av inspirerande föreläsningar, livliga utställare och exalterade deltagare.
Martin & Servera – Smak-och inspirationsmässor
Smak-och inspirationsmässorna som arrangeras av Martin & Servera lockar hundratals grossister och restaurangägare från Sveriges alla hörn. Fokus för matjätten har varit hur utställare ökar försäljningen på mässorna med hjälp av smart lead hantering, läs mer här
Executiveeffects Frukostforum för VD-assistenter
Vårt alldeles egna Frukostforum för VD-assistenter går av stapeln i Trippus den 22 november. Vi gästas av Kajsa Tamsen och Marie Åkesson som föreläsa om framtid och utveckling av EA-rollen. Med Trippus eventapp samlar vi all viktig information om Frukostforum på ett och samma ställe, lättillgängligt för deltagarna.