eventeffect.se
Magnus Helgesson

Välkommen Mötesbaren den 15 maj – Magnus Helgesson föreläser om: Attityder som gör skillnad (Över 200 anmälda)

Hallå där...

Den 15 maj bjuder vi in dig som läser Eventeffect till ett unikt evenemang där kunskap och nätverkande möts i en härlig miljö. Lyssna till föreläsningen: Attityder som gör skillnad – med toppföreläsaren Magnus Helgesson, få en exklusiv rundtur i Solvallas nyrenoverade mötesytor och mingla med hundratals branschkollegor och mötesköpare.

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Eventsystem
    • Expoeffect
    • Gästskribenter
    • Hållbarhet
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Söndagsprofilen
    • Narren: Stora Eventpriset
    • Svenska Eventakademin
  • Topp100 Föreläsare
    • Topp100 Föreläsare 2024
    • Topp100 Föreläsare 2023
    • Topp100 Föreläsare 2022
    • Topp100 Föreläsare 2021
    • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • Möteslokaler
  • Inspiration
    • Omnämnda varumärken
  • Mässkalender
    • Mässnyheter
    • Branschnyheter
    • Utställningskoncept
    • Monterproduktion
    • Monterbyggare
    • Mässanläggningar
    • Profilföretag
    • Övrigt för mässor
    • Mässarrangörer
    • Addera din mässa
  • Guider
    • Eventsystem
  • Destinationer
    • Bohuslän
    • Borås
    • Gävle
    • Göteborg
    • Halmstad
    • Helsingborg
    • Jönköping
    • Karlstad
    • Linköping
    • Lund
    • Malmö
    • Norrköping
    • Roslagen
    • Skellefteå
    • Södertälje
    • Dalsland
    • Umeå
    • Uppsala
    • Västsverige
    • Västerås
    • Västergötland
    • Växjö
    • Åre
    • Örebro
  • JOBB
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • Chaufför service
    • Destinationsutveckling
    • Det dukade bordet
    • Digitala eventplattformar
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Evenemangssäkerhet
    • Fotograf
    • Föreläsare
    • Hybridmöten
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Matlagningsaktiviteter
    • Moderator
    • Montersystem
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • Talarcoaching
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Utlandskonferens
    • Videokonferens
  • PARTNERS
    • Trippus
    • Workman Event
    • Informationsteknik
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • 7A
    • Onemotion
    • Space Production
    • Nacka Strand Event & Möten
    • United Spaces
    • Explore Åre
    • BANG Agency – Brand Arena Nordic Group Agency AB
    • Fotografiska
    • Octanorm
    • Adapt
    • Stockholmsmässan
    • Ratius Mässbyrå
    • Winterviken
    • Ventla
    • World of Volvo
    • beMatrix
    • FC Gruppen
    • Mindley
    • Axaco
    • Pearl St
    • Voxo
    • Minnesota
    • Liwlig
    • Checkin
    • Centas
    • Agenthuset Nordic
  • OM OSS
    • Annonsera
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
Skip to content

Hem » Möten behövs! Ställ inte in – ställ om!

2020-05-25 | Annons | Delegia

Möten behövs! Ställ inte in – ställ om!

”I dessa tider” kan vi inte arrangera fysiska möten, så vi arrangerar digitala möten ”under tiden”. Förutom att vi inte vet hur lång tiden är tills fysiska möten kan arrangeras igen, kommer dock inte heller mötesvärlden att se ut som den gjorde innan pandemin. Den digitala möteseran är inne!

Möten behövs! Ställ inte in – ställ om!

Detta är egentligen något positivt, för i bakgrunden finns ju behovet både av ökad effektivitet och av att minska resandet av klimatskäl. När vi inte kan mötas fysiskt, tvingas vi nu snabbt vänja oss vid att arbeta och mötas på distans, tvingas lära oss vad som då fungerar bra och mindre bra. Då upptäcker vi att mycket tid kan sparas samtidigt som vi uppnår nästan samma nytta med digitala möten som fysiska – ibland till och med större nytta. Och börjar agera efter det.

Det finns många skillnader mellan fysiska och digitala möten, men mötesarrangörers grundläggande behov är i stora drag ändå desamma (se tidigare artikel). Det är därför viktigt att man bygger den nya möteskulturen såväl på den långa erfarenhet som finns av fysiska möten som vad de nya digitala verktygen kan erbjuda. Samt att våra administrativa verktyg kan hantera detta.

Planera och parera

På kort sikt behöver man kunna planera och parera. Planera för de fysiska möten man fortfarande vill hålla, men också för att man kan behöva parera en fortsatt nedstängning med att då snabbt kunna flytta mötet till någon digital mötesform. Rent digitalt möte, hybridmöte (digital uppkoppling mot en fysisk plats) eller multisite-möte (digital uppkoppling mellan och mot flera geografiskt spridda möteslokaler). Den grundläggande event-administrationen bör vara densamma även om formaten är olika, så att man både kan agera snabbt och inte behöver göra onödigt dubbeljobb. 

Flexibilitet och Säkerhet är två avgörande egenskaper för att ett mötesadministrativt system ska vara väl förberett att fungera såväl i den framtida miljö vi idag börjar skönja som på kort sikt för planering med möjlighet till snabb parering.

Flexibilitet 

Dagens och framtidens mötessystem behöver:

  • nå potentiella deltagare på många olika sätt (mail, sms, sociala medier …)
  • hantera olika mötestyper, allt från kursprogram med många små möten till digitala årsstämmor och stora fysiska event med tiotusentals deltagare,
  • fungera med olika mötesformer: fysiska, digitala, hybrid, multi-site
  • kunna integreras mot olika externa verktyg 
  • ha flexibla anpassningsmöjligheter som arrangören själv styr över
  • erbjuda möjlighet till skräddarsydda anpassningar när det behövs. 

Inte minst är den sista punkten viktig i ett snabbt föränderligt landskap där man behöver finna nya mötesformat. Vi på Delegia är bra på detta. Några exempel på anpassningar av systemet som vi gjort för våra kunder:

  • Utbildningskatalog automatuppdaterad på hemsida
  • Närvaroregistrering och -rapportering för volontärorganisation
  • Bordsplacering i Stockholms Konserthus – över 1000 besökare med 6 olika persontyper
  • Blixtsnabb anpassning för viktiga aktiviteter under Corona-restriktioner
  • Integrationer mot affärs- och CRM-system
Möten behövs! Ställ inte in – ställ om!
Säkerhet

”Ryssland har avsikt och förmåga att försvaga Sveriges handlingskraft”, skriver Säpo i den årliga rapporten om hotbilden mot Sverige som presenterades den 26 mars. Bara några dagar innan varnade försvarsminister Peter Hultgren för desinformation från Azerbajdzjan, Ryssland och Kina. 

Det handlar främst om hackning, virusattacker och falsk information. Vidden av problemet blir uppenbar när svenska företrädare går så långt som att peka ut enskilda länder. 

Arrangörer av större evenemang och mötesplatser behöver generellt sett öka vaksamheten. Sårbarheten ökar också när vi i ökande utsträckning går över till digitala möten eller involverar digitala element i våra fysiska arrangemang 

Flera av Delegias byråkunder arbetar med högt säkerhetsklassade evenemang. Stora offentliga aktörer, företag och organisationer ställer också allt högre krav på att inga obehöriga kan sabotera evenemangen, komma åt konfidentiell information, eller påverka med falsk information.

Alla systemleverantörer har ju fått anpassa sig till GDPR, men säkerheten är viktig på ett djupare plan än bara enskildas rätt till sin egen information. Arrangerar man stora möten eller längre serier av möten bör man analysera säkerhetsriskerna. Särskilt om man hanterar frågor som det kan finnas intresse för andra att få kunskap om. Eller att påverka för att sprida oro och förvirring. Kanske till och med att utöva utpressning mot deltagare som fångats i ett informellt digitalt möte med uttalanden som rycks lösa från sitt sammanhang. Om den analys man gör visar upp en hotbild, är det viktigt att gräva djupare och också att undersöka vilka alternativ som finns.

Det finns ingen anledning att hålla en onödigt hög säkerhetsnivå, men det är viktigt att ha tillräckligt god underbyggnad, inte minst för system som liksom Delegia täcker hela möteskedjan. 

Kontakta oss!

Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss på Delegia om du har ett behov av ett flexibelt och säkert administrativt systemstöd eller hjälp i denna volatila tid. Eller kanske vill diskutera din nuvarande situation.

Christer Persson, VD
[email protected]
web.delegia.se

 

Redaktionen [email protected]

Läs mer:

Så hjälper Voxo marknadsförare att förlänga eventets livslängden

Så hjälper Voxo marknadsförare att förlänga livslängden på ditt event

AI-lösningen som förvandlar scensamtal till värdefullt innehåll i realtid, som du sen kan använda långt efter att eventet är slut.

TED Retorikstudio på plats i Aula Medica

TED Retorikstudio på plats i Aula Medica

TED Retorikstudio är specialiserade på hybridevent och talarcoaching. Byrån är kända för att vara djupt engagerade i sina kunders budskap, presentationer och narrativ.

The building – ny unik eventlokal i Stockholm

The building – ny unik eventlokal i Stockholm

Letar du efter en lokal för ditt nästa event, konferens eller företagsmöte? Välkommen till The Building, en ny och unik eventlokal belägen i Kräftriket, Stockholm. Husets tre rymliga våningar och 1000 kvadratmeter erbjuder oändliga möjligheter. Med andra ord – en perfekt plats för events, konferenser och allt däremellan!

delegia logga

Delegia AB är en ledande leverantör av digitala bokningssystem och IT-lösningar för mötesarrangörer. Våra kunders fokus är höga krav på säkerhet, stabilitet och en välgenomtänkt resa för mötesdeltagaren från registrering till genomförande och uppföljning.

MÅNGA ANVÄNDARE
Systemet används världen över, och håller i dagsläget ordning på över 700,000 deltagare i samband med olika kongresser, konferenser, mässor, kurser, möten och events. Bland kunderna märks ett antal ledande byråer med breda behov (exempelvis CWTs nordiska verksamheter), offentliga aktörer som Almi, företag som Volvo, ideella organisationer som Stadsmissionen samt branschorganisationer. Under åren har vi även hanterat större evenemang som Volvo Ocean Race, EU-toppmötet i Göteborg och Norshipping.

FUNKTIONER FÖR FRAMGÅNGSRIKA MÖTEN
På Delegia brinner vi för bra registreringslösningar. Vi har dessutom utvecklat mängder med smarta lösningar och funktioner som enkelt går att lägga till i systemet vid behov. På så sätt kan du skräddarsy bokningssystemet så att det passar dina behov och ditt evenemang på bästa sätt.

KONTAKT

Ulf Aspestedt
+46 (0)709 297712
[email protected]

Generella förfrågningar
+46 (0)8 447 12 80
[email protected]

 

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Uppsala Konsert & Kongress söker marknadsförare för vår konferensverksamhet
  • Erfaren Client Manager till Liwlig
  • LIWLIG söker HR-generalist
  • Springconf söker en erfaren projektledare
  • Koncept & Event söker en Project Manager
  • Koncept & Event söker en Client Manager

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

CCM förvandlar gammalt slakthus till Hockeyhus under VM

CCM förvandlar gammalt slakthus till Hockeyhus under VM

Eventbyrå

I samband med hockey-VM 2025 öppnar CCM Hockey House för första gången i Sverige – och i Europa. Ett hårt slagskott från världsmästerskapet i Avicii Arena får besökare chansen att uppleva ishockey på ett helt nytt sätt.

Guldregn över Onemotion på Gyllene Hjulet

Guldregn över Onemotion på Gyllene Hjulet

Eventbyrå

Onemotion IMC tog hem storslam i Gyllene Hjulet med fyra guld och två silver, vi har frågat Tomasz Pieniazek om vad som ligger bakom framgångarna.

Janne Björge drar igång ny byrå med NORD DDB och lanserar NORD CORE

Janne Björge drar igång ny byrå med NORD DDB och lanserar NORD CORE

Eventbyrå

Den nya byrån kommer fokuserar på att stärka det interna varumärket genom företagskultur, strategiskt ledarskap och employer branding. Byrån, som leds av Janne Björge, kommer arbeta tätt ihop med NORD DDB och tillsammans skapar de en helhetslösning där både den interna kulturen och det externa varumärket samverkar för att driva långsiktig framgång.

Mest läst

Vi behöver din hjälp! | Nominera till Topp 100

Vi behöver din hjälp! | Nominera till Topp100: Sveriges populäraste föreläsare 2025

Eventeffect genomför nu en branschundersökning med målet att presentera listan Sveriges 100 populäraste föreläsare 2025 i slutet av augusti.
Årskrönika från Linn Andersson: Ett framgångsrikt år trots utmaningar

Meetly tar över Stockholms stads restaurangbokningar

Det svenska techbolaget Meetly har vunnit ett omfattande ramavtal med Stockholms stad, värt 96 miljoner kronor. Som exklusiv leverantör av restaurangförmedlingstjänster får Meetly ansvaret för samtliga externa restaurangbokningar för stadens över 40 000 anställda.
NRG Agency sätter Nordberg Medical på världskartan

NRG Agency sätter Nordberg Medical på världskartan

När världens främsta inom estetisk och anti-aging medicin samlades på AMWC 2025 i Monaco, lyckades svenska NRG Agency och deras kund Nordberg Medical skapa ett av kongressens mest uppmärksammade varumärkesögonblick.
39 tips på aktiviteter som lyfter företagets sommarfest

39 tips på aktiviteter som lyfter företagets sommarfest

Sommarfesten är ett tillfälle för företaget att visa sin uppskattning och stärka sammanhållningen bland de anställda. Det är en tid att fira framgångar, koppla av och skapa minnesvärda stunder tillsammans. För att göra er företags sommarfest ännu mer minnesvärd och engagerande har vi samlat 39 fantastiska tips på aktiviteter som kommer att sätta guldkant på festen.
Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Gästernas val – Sveriges 14 bästa campingplatser 2025

Att lösa konferensens boende på en camping kan vara både kul och ett kostnadseffektivt alternativ, så vi listar vinnarna av Sveriges bästa campingplatser. Över 7 000 personer har röstat på sina favoriter i undersökningen.

Branschfolk

Maria Alm tar över rodret för hållbar besöksnäring i Sverige

Maria Alm tar över rodret för hållbar besöksnäring i Sverige

Branschfolk

Maria Alm, verksamhetschef på Karlstad CCC, har valts till ny ordförande i styrelsen för Nätverket Hållbar Besöksnäring. Med sin långa erfarenhet inom mötesindustrin och ett starkt engagemang för hållbar utveckling, kliver hon nu in i en ledarroll för att driva på omställningen av besöksnäringen i Sverige.

Sabis finalister i Årets Företagare 2025 i Stockholm stad

Sabis finalister i Årets Företagare 2025 i Stockholm stad

Branschfolk

Systrarna, och tillika ägarna av Sabis, Madeleine Brehmer och Caroline Cederblad är nominerade till Företagarnas årliga och prestigefulla pris ”Årets Företagare 2025 i Stockholm stad”. Tre företagare är nominerade och vinnarna kommer att koras på Företagarnas Vinnarlunch den 6 maj i Stockholm.

Marknadschefer:

Framgångsrika marknadschefer och andra ledare som utser de vassaste inom marknadsföring

Branschfolk

Hela listan med maknadschefer och andra ledare som är med i juryn som utser de vassaste inom marknadsföring och kommunikation 2025.

Narren: Stora Eventpriset 2024 – eldsjäl korades som vinnare!

Narren: Stora Eventpriset 2024 – eldsjäl korades som vinnare!

Aktuellt

Fem starka profiler och brinnande eldsjälar stod som nominerade till eventbranschens äldsta individuella pris ”Narren: Stora Eventpriset”. Igår, under festliga former, korades vinnaren under den pågående Möten&Event-mässan i Kista. Eventeffect var på plats och fick en exklusiv intervju med den chockade men glada vinnaren som gått från eventarrangör till samhällsaktör!

Möt Niclas Rahm: Nominerad till Narren – Stora Eventpriset 2024

Möt Niclas Rahm: Nominerad till Narren – Stora Eventpriset 2024

Branschfolk

Eventbranschens äldsta individuella pris delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen som gjort skillnad. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på mässan Möten&Event i Kista 19 februari 2025. Vi träffar Niclas Rahm, en av de fem nominerade.

Möt Viking Grandin

Möt Viking Grandin: Nominerad till Narren – Stora Eventpriset 2024

Branschfolk

Eventbranschens äldsta individuella pris delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen som gjort skillnad. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på mässan Möten&Event i Kista 19 februari 2025. Vi träffar Viking Grandin, en av de fem nominerade.

Folk i karriären

Bahar Deogun ny VD och hotelldirektör för Comfort Hotel Solna

Bahar Deogun ny VD och hotelldirektör för Comfort Hotel Solna

På nytt jobb

Bahar Deogun, som idag är VD och hotelldirektör på Comfort Hotel Xpress Stockholm Central, tar nu nästa steg och blir ansvarig för Comfort Hotel Solna.

Mikael Ritsfalk ny General Manager på Strawberry Arena

Mikael Ritsfalk ny General Manager på Strawberry Arena

På nytt jobb

Mikael Ritsfalk har en gedigen bakgrund inom affärsutveckling, evenemang och sponsorskap, och har arbetat på Stockholm Live i tre år med arenautveckling och var senast ansvarig för moderniseringen av Avicii Arena från Stockholms Lives sida.

Ny duo på Golfbaren – Bianca Brandon-Cox och Harold Millan kliver in i ledande roller

Ny duo på Golfbaren – Bianca Brandon-Cox och Harold Millan kliver in i ledande roller

På nytt jobb

Golfbaren Sverige fortsätter att växa och utvecklas. Nu stärker familjeföretaget sitt team med två rekryteringar: Bianca Brandon-Cox som ny marknadschef och Harold Millan som ny kökschef på flaggskeppet SWING by Golfbaren.

Gästskribenter

Martin Lagerkrantz : De 5 viktigaste eventtrenderna 2025

Martin Lagerkrantz: De 5 viktigaste eventtrenderna 2025

Gästskribent

2025 markerar ett skifte i hur företag ser på sina event. De är inte längre ett sidospår i marknadsplanen – utan en strategisk hörnsten i affärsutvecklingen. Nya krav från deltagare, teknisk utveckling och skärpta regelverk formar en bransch i förändring.

Christoffer Ramfors: Därför ska du inte stryka events ur budgeten — trots lågkonjunktur

Christoffer Ramfors: Därför ska du inte stryka events ur budgeten — trots lågkonjunktur

Gästskribent

När tiderna blir tuffa och lågkonjunkturen knackar på dörren, är det ofta marknads- och eventbudgetar som står först på tur för nedskärningar. Det kan kännas logiskt, events är ju trots allt inte “livsnödvändiga” — eller?

Mellan minnet och känslan finns kraften

Mellan minnet och känslan finns kraften

Gästskribent

Vi minns inte det mesta vi hör eller ser. Men vi minns hur det fick oss att känna. Just där, i mötet mellan upplevelse och emotion, ligger kommunikationens kanske mest förbisedda potential. Ändå behandlas den ofta som en kul extragrej vid sidan av. Det är ett misstag vi inte har råd med.

I en våg av AI-genererade bilder: låt fotografering skapa stolthet – och bilder med känsla!

I en våg av AI-genererade bilder: låt fotografering skapa stolthet – och bilder med känsla!

Gästskribent

Under mina år som både ledare och kommunikatör har jag gång på gång sett kraften i riktigt bra bilder. Oavsett om det handlar om porträtt, verksamhetsbilder eller ögonblicksbilder från ett event eller en teamaktivitet – så kan rätt bild verkligen fånga magin när människor interagerar. Därför tog jag ett samtal med fotografen Jenny Unnegård, som med över 25 års erfarenhet av både fotografering och kommunikation har sett branschen utvecklas från alla håll.

Gunnar Söderberg: Fem tips om hur du stärker upplevelsen av ett event

Hur rollspel gör saker kul

Gästskribent

Har en kompis som hatar rollspel. Hon undviker hellre en utbildning än råkar ut för ett rollspel. Nyfiket har jag frågat, är det spelet eller hur det är upplagt? Det är intressant för mig som tar stor prestige i att designa sånt och göra det med en bra pedagogisk grund och gedigen speldesign. Men det är faktorn att ta en roll.

10 retoriktips – Experten bjuder på sina bästa råd och lite till

Kan AI förstå ironi? Och vad har det med retorik att göra?

Gästskribent

AI kan härma, men inte känna – och just där ligger den avgörande skillnaden. Retorik och kommunikation handlar om nyanser, känslor och samspel, något tekniken aldrig helt kan ersätta. Retorik- och röstexpert Per Furumo reflekterar över AI:s begränsningar och vad det betyder för mänsklig interaktion.

Kickoff med OS-tema: Svedea skapar gemenskap och inspiration med kreativa knep

Kickoff med OS-tema: Svedea skapar gemenskap och inspiration med kreativa knep

Case

Svedea genomförde i september 2024 en mycket lyckad kickoff på Södra Berget i Sundsvall för sina 240 medarbetare. Vår gästskribent Annsi Krol berättar här om hur det lyckade event genomfördes.

Vad är du utan ditt jobb? AI kanske snart ger dig svaret

Vad är du utan ditt jobb? AI kanske snart ger dig svaret

Gästskribent

Är du någonsin på en middag där det första som händer är att någon frågar: ”Vad jobbar du med?” Det är en oskyldig fråga på ytan, men bakom den ligger en samhällsnorm som kopplar din identitet till din produktivitet. Vi är våra jobb, våra titlar, våra leveranser. Och det är kanske därför vi känner oss så hotade av AI.

Det är inte räckvidden som räknas – det är vad som känns

Det är inte räckvidden som räknas – det är vad som känns

Gästskribent

I Norden har vi en radar för det fejkade. Vi ser rakt igenom tomma löften och kampanjer som bara försöker låta stora. Vi värdesätter det äkta, det ärliga, det som verkligen träffar oss och känns. Och just där, i det där som “känns”, bor svaret på vad som krävs för att skapa relevans idag: att förstå kultur på riktigt.

Ny identitet för SES, Sponsrings & Eventsverige

När fönstret öppnas – om att våga kliva igenom

Gästskribent

Sponsrings- och eventbranschen i Sverige står inför ett unikt läge, ett ”window of opportunity” som kan förändra spelplanen för lång tid framöver, skriver Cecilia Perlind, VD SES i denna krönika.

Antoni Lacinai

Motvindsintroduktion: Så slösar du bort hela investeringen i föreläsningen

Gästskribent

Att introducera en föreläsare på ett sätt som engagerar och inspirerar kan vara en utmaning. I denna krönika delar Antoni Lacinai sig av hur en motvindsintroduktion kan döda allt, och hur en bra introduktion ökar eventets kvalitet och energi.

Anna mini pink Event kan väl alla göra, så varför behövs vi?

Event kan väl alla göra, så varför behövs vi?

Gästskribent

I denna krönika lyfter Anna Mourou, erfaren producent inom eventbranschen, varför eventproffs behövs i en tid där många tror att ”alla kan göra event”. Det handlar inte bara om bra mat och coola venues, utan om att skapa upplevelser som väcker känslor och förändrar beteenden.

6 lokala experter i Åre ger sina bästa tips inför konferensen

6 lokala experter i Åre ger sina bästa tips inför konferensen

Annons

Med ett stort utbud av boenden, nöjen, restauranger och härliga aktiviteter är Åre den självklara orten att förlägga konferensen på. Fantastisk natur och en mysig by-känsla skapar en härlig atmosfär, vilken i kombination av smidiga transporter med tåg och flyg gör det enkelt att samla företaget för en härlig konferens eller kick off. Här delar några av Åres lokala experter med sig av sina favorittips för en lyckad konferens i Åre.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff

Executiveeffect.se | Passioneffect.se | Saleseffect.se | Influencereffect.se | Bestplacesinsweden.com