eventeffect.se
Årets Eventchef: Han blir juryns ordförande

Patrick Walldén, juryns ordförande för Årets Eventchef –  Därför ska du nominera till utmärkelsen

Årets eventchef

Patrick Walldén, en av initiativtagarna till utmärkelsen Årets Eventchef och VD/grundare på BANG Agency och Brand Arena Nordic Group.

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Digitala möten
    • Expoeffect
    • Teknik
    • Marknadsföring
    • Gästskribenter
    • Möteskultur
    • Hållbarhet
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Årets Eventchef
    • BRANSCHFAKTA
      • INTERNATIONELLA MEDIER
    • Söndagsprofilen
    • Narrenpriset
    • Svenska Eventakademin
  • Topp100 Föreläsare
    • Topp100 Föreläsare 2021
    • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • TOPP150 Möteslokaler
  • Mässkalender
    • Mässnyheter
    • Branschnyheter
    • Utställningskoncept
    • Monterproduktion
    • Monterbyggare
    • Mässanläggningar
    • Profilföretag
    • Övrigt för mässor
    • Mässarrangörer
    • Addera din mässa
  • Destinationer
    • Skellefteå
    • Helsingborg
    • Bohuslän
    • Dalsland
    • Västergötland
    • Västsverige
  • LEDIGA TJÄNSTER
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • Digitala eventplattformar
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Evenemangssäkerhet
    • Föreläsare
    • Hybridmöten
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Moderator
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Videokonferens
    • Öppna föreläsningar
  • PARTNERS
    • Tekniska museet
    • Trippus
    • Workman Event
    • Informationsteknik
    • Subtopia
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • Svenska Möten
    • 7A
    • Onemotion
    • Space Production
    • SES
    • Golfbaren
    • Sture
    • Primetec
    • Delegia
    • DIVISION Group Sweden
    • Videoforce
    • Twenty Studios
    • Homage
    • Robot event
    • Pophouse
    • Blackbox Videoproduktion
    • Invajo
    • Grand Hotel Saltsjöbaden
  • OM OSS
    • Annonsera
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
Skip to content
2020-03-05 | Annons | SES

Nominerade bidrag Gyllene Hjulet 2020

De nominerade bidragen som har möjlighet att ta hem ett Gyllene Hjul 2020 är:

ÅRETS SPONSRING

Bidrag: Football Forevher

Tävlande: MKTG Sverige, Coca-Cola Sverige, Isobar, Carat, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: Huvudsponsorpraktikanten

Tävlande: Jung Relations, Svenska Spel, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: Vi Skapar Historia

Tävlande: Jung Relations, Adidas, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: Grönborg Live

Tävlande: Perfect Fools, Oddset Svenska Spel Sport & Casino, Svenska Ishockeyförbundet

Bidrag: Ramboll Stockholm Halvmarathon

Tävlande: Ramboll Sweden, Marathongruppen, Creative Meetings

 

ÅRETS SAMHÄLLSENGAGEMANG

Bidrag: BonnierHoops

Tävlande: Håkansson United, Bonnierförlagen, Svenska Basketbollförbundet

Bidrag: Football Forevher

Tävlande: MKTG Sverige, Coca-Cola Sverige, Isobar, Carat, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: SJ Basketligan Special

Tävlande: Håkansson United, SJ AB, Svenska Basketbollförbundet

Bidrag: TUR2019

Tävlande: Creative Meetings, PwC

Bidrag: Samhällsmatchen

Tävlande: Hammarby Fotboll, Pack Train, IK Stockholm

 

ÅRETS RÄTTIGHET

 

Rättighet: Hammarby Fotboll

Bidrag: –

Tävlande: Hammarby Fotboll, Pack Train, IK Stockholm

Rättighet: Damlandslaget fotboll

Bidrag: Vi skapar Historia

Tävlande: Svenska Fotbollförbundet

Rättighet: Elitfotboll Dam

Bidrag: –

Tävlande: Elitfotboll Dam, Passion Lab, Spring Media

Rättighet: Handbollsligan och SHE

Bidrag: #viställerupp

Tävlande: Handbollsligan, SHE, Rättighetsbyrån, Oh My, Storyplay

Rättighet: Ski Team Sweden Alpine

Bidrag: Smart Energy Partner – Att rädda en sport

Tävlande: Ski Team Sweden Alpine, Vattenfall

 

ÅRETS LOKALA RÄTTIGHET

 

Rättighet: Hammarby Fotboll

Bidrag: Samhällsmatchen

Tävlande: Hammarby Fotboll, Pack Train, IK Stockholm

Rättighet: Handbollsligan och SHE

Bidrag: #viställerupp

Tävlande: Handbollsligan, SHE, Rättighetsbyrån, Oh My, Storyplay

Rättighet: Luleå Hockey

Bidrag: Ishockey på lika villkor?

Tävlande: Luleå Hockey, Passion Lab

 

ÅRETS ENDORSEMENT

 

Bidrag: Buggebo

Endorsment: Lars-Kristerz

Tävlande: Minnesota Communication, Landshypotek Bank

Bidrag: Njie House – Starcom

Endorsment: Jasse, Zaitros, Felicis Aveklew, Vlad reiser, Amanda Strand, Daniel Norlin

Tävlande: Starcom, Universal Music

Bidrag: Grönborg Live

Endorsment: Peter Grönborg

Tävlande: Perfect Fools AB, Oddset Svenska Spel Sport & Casino, Svenska Ishockeyförbundet

Bidrag: Football Forevher

Endorsment: Hedvig Lindahl, Kosovare Asllani, Caroline Seger, Nilla Fisher

Tävlande: MKTG Sverige, Coca-Cola Sverige, Isobar, Carat, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: 30/30-fonden

Endorsment: Henrik Lundqvist

Tävlande: Burson Cohn & Wolfe AB, Unibet

 

ÅRETS EVENT B2C

 

Bidrag: PDXCON

Tävlande: One Motion IMC, Paradox Interactive

Bidrag: Södermalm by Mathias Dahlgren

Tävlande: Jung Relations, Tillsammans

Bidrag: SMÖR – en gourmetkrog i kioskformat

Tävlande: Jung Relations, Svenskt Smör

Bidrag: Amasten – Provbo Finspång

Tävlande: Outhouse Graviz & Kusinerna, Amasten

Bidrag: Postkodlotteriets Guldkväll 2019

Tävlande: Novamedia Sverige, Blixten & Co

 

ÅRETS EVENT B2B

 

Bidrag: OneTonneIsland av OneTonneFuture

Tävlande: Brand Arena Nordic Group AB, Klimatum, Vattenfall

Bidrag: Axfood Leverantörsträff 2019

Tävlande: Step2 Communication, Axfood, Image Research

Bidrag: The New Sound of Scandinavia

Tävlande: Fredag CBWP, Radisson Blu Scandinavia

Bidrag: Aller media She Summit

Tävlande: Minnesota Communication, Aller Media

Bidrag: Impact Week 2019

Tävlande: Ciceron Group, Norrsken foundation

 

ÅRETS LÅNGSIKTIGA

 

Bidrag: BonnierHoops

Tävlande: Håkansson United, Bonnierförlagen, Svenska Basketbollförbundet

Bidrag: Volvospåret- Vasaloppet

Tävlande: We are More, Volvo Cars Sverige

Bidrag: Pantamera & Svensk Innebandy

Tävlande: Returpack, Svenska Innebandyförbundet, Lundberg & Co

Bidrag: Norrlands Ljus x Luger

Tävlande: FLB Europa, Spendrups, Luger

Bidrag: Kuvertjakten

Tävlande: Pensionsmyndigheten

 

ÅRETS INTERNATIONELLA

 

Bidrag: AFRY Global Internal Brand Launch

Tävlande: PS Occasion, AFRY

Bidrag: Lollapalooza Stockholm

Tävlande: Live Nation Sweden

Bidrag: Agrias Hundpromenad

Tävlande: MCI Scandinavia, Agria Djurförsäkring

Bidrag: PDXCON Berlin

Tävlande: Onemotion IMC, Paradox Interactive

Bidrag: Wonderland After Dark

Tävlande: United, Loreal Nordic

 

ÅRETS INTERNA EVENT

 

Bidrag: TUR2019

Tävlande: Creative Meetings, PwC

Bidrag: SustainAbilities@TUI

Tävlande: Minnesota Communication, TUI Nordic

Bidrag: Fastighetsbyrån Game of Homes

Tävlande: Minnesota Communication, Fastighetsbyrån, Image

Bidrag: Smoooth Week 2019

Tävlande: Ciceron Group, Klarna

Bidrag: Oriflame Gold Conference Stockholm 2019

Tävlande: PS Occasion, Oriflame, Aktiva Event

 

ÅRETS INNOVATIVA KONCEPT

 

Bidrag: Grönborg Live

Tävlande: Perfect Fools, Oddset Svenska Spel Sport & Casino, Svenska Ishockeyförbundet

Bidrag: Huvudsponsorpraktikanten

Tävlande: Jung Relations, Svenska Spel, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: Lägg en avgörande straffspark

Tävlande: Passion Lab, Elitfotboll Dam

Bidrag: 1337-loppet

Tävlande: Guller Grupp, Rodolfo, ATG

Bidrag: Supporterlinjen

Tävlande: Jung Relations, Svenska Spel, Svenska Fotbollförbundet

 

ÅRETS KREATIVA LÖSNING

 

Bidrag: Vi Skapar Historia

Tävlande: Jung Relations, Adidas, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: Grönborg Live

Tävlande: Perfect Fools, Oddset Svenska Spel Sport & Casino, Svenska Ishockeyförbundet

Bidrag: 1337-loppet

Tävlande: Guller Grupp, Rodolfo, ATG

Bidrag: Huvudsponsorpraktikanten

Tävlande: Jung Relations, Svenska Spel, Svenska Fotbollförbundet

Bidrag: Snarkrabatten

Tävlande: ORD&BILD, Birka Cruises

 

ÅRETS HANTVERK

 

Bidrag: Grönborg Live

Tävlande: Perfect Fools, Oddset Svenska Spel Sport & Casino, Svenska Ishockeyförbundet

Bidrag: Uber Eats at Way Out West

Tävlande: MKTG Sverige, Uber, Brandworks

Bidrag: Wonderland After Dark

Tävlande: United, Loreal Nordic

Bidrag: Elitfotboll Dam – Lägg en avgörande straffspark

Tävlande: Passion Lab, Elitfotboll Dam

Bidrag: Skyview in partnership with Microsoft Soundscape

Tävlande: Stockholm Live, Microsoft

 

ÅRETS EXPO

 

Bidrag: Framtidens Äldreomsorg

Tävlande: Atea Sverige, Minnesota Communication

Bidrag: OMENbyHP Dreamhack Winter 2019

Tävlande: HP, Ratius Mässbyrå, Minnesota Communication, Brandiators

Bidrag: Allt kommer bli bra

Tävlande: Heja!, Umeå Universitet

Bidrag: POC

Tävlande: Dohrns Exhibitions & Events, POC

gyllene hjulet

GYLLENE HJULET är sedan 1997 den viktigaste branschtävlingen för alla verksamma inom intresse- & upplevelsebaserad kommunikation.

Gyllene Hjulet uppmärksammar och hyllar företag och organisationer som på ett kreativt sätt nyttjat intresse- och upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt. Sveriges bästa projekt inom event och sponsring hyllas och prisas i hela 15 olika kategorier.

www.gyllenehjulet.se

SES ÄR STOLT ARRANGÖR AV BRANSCHTÄVLINGEN GYLLENE HJULET

ses

SES - Sponsrings & Eventsverige, är den samlande kraften bakom den dynamiska och växande intresse- och upplevelseindustrin i Sverige. Våra medlemmar och samarbetspartners planerar och genomför majoriteten av landets större evenemang, event, möten, mässor och sponsorskap. Organisationen startades som förening 1986 och har idag över 350 medlemsföretag där all expertis inom branschen finns representerade såsom köpare, byråer, rättighetsinnehavare, expoföretag, konsulter, destinationer och leverantörer.

 

Vad tror vi på?

Vi tror på värdeskapande kommunikation byggd på intressen och upplevelser.

Hur jobbar vi?

Vi utmanar hur människor och varumärken möts.

Vår vision

Alla ska förstå värdet av intresse- & upplevelsebaserad kommunikation.

Kontakt

SES - SPONSRINGS & EVENTSVERIGE

Fleminggatan 18
112 26 Stockholm
08-410 630 50
info@ses.se

NIKLAS SÖDERBERG
Verksamhetschef
070-208 28 05
niklas@ses.se

MALIN EKMAN
Marknads- & Kommunikations- ansvarig
070-748 06 41
malin@ses.se

-----------------------------

FÖLJ OSS GÄRNA PÅ;

https://www.facebook.com/sponsevent/

https://www.instagram.com/sponsringsocheventsverige/

https://www.linkedin.com/company/sponsrings-eventforeningen

https://www.youtube.com/channel/UC3WyzIYKkloWizAgr10r5YA?view_as=subscriber

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Skiftledare restaurang Runö Möten & Events
  • Försäljnings- & marknadschef till Skogshem & Wijk
  • Projektledare Kommunikation Svenska Möten
  • Teknik- och logistikansvarig Stockholm/Malmö
  • Hummingbird söker en Säljledare
  • Hummingbird söker en Project Manager

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

Lotta Karlsvärd

Lotta Karlsvärd blir ny VD för Creative Meetings

Eventbyrå

Lotta Karlsvärd tillträder rollen som VD för Creative Meetings 1 september och efterträder grundaren Peter Winitsky. Lotta är idag byråledare för bolaget.

Branschens raket Homage fortsätter växa

Branschens raket Homage fortsätter växa

Eventbyrå

Homage fortsätter sin starka tillväxtresa och räknar med att bli femtio anställda under 2022.

Calle Francke

Calle Francke om nycklarna bakom Homages starka tillväxtresa

Eventbyrå

Han har jobbat inom upplevelseindustrin under hela sitt yrkesliv och samlat på sig en rad värdefulla insikter genom åren. Här berättar Calle Francke, medgrundare och partner, om nycklarna bakom Homages starka tillväxtresa och vad som driver honom framåt.

Mest läst

Lista: 33 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Lista: 33 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Syftet med teambuilding är att svetsa samman företagsgruppen. Här tipsar Eventeffect om ett urval av aktiviteter som lyfter din nästa kick-off.
Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Att lösa konferensens boende på en camping kan vara både kul och ett kostnadseffektivt alternativ, så vi listar vinnarna av Sveriges bästa campingplatser. Över 6 000 personer har röstat på sina favoriter i undersökningen.
Så mycket pengar genererar Malmöfestivalen till stadskassan

Så mycket pengar genererar Malmöfestivalen till stadskassan

Malmöfestivalen ökar Malmös attraktionskraft och får högt betyg bland besökarna. Det visar den turistekonomiska undersökningen som gjorts under årets festival.
Lista: Svenska motorbanor

Lista: Svenska motorbanor

Vi listar här motorbanor i Sverige där du kan genomföra företagsevent och andra upplevelser som Race Taxi, provkörning av superbilar, hyr en hel bana till din kickoff, konferens eller ditt kundevent. Listan innehåller 18 riktiga racerbanor och ett tiotal mindre banor.
Lista: 9 heta festfixare och bolagen de verkar inom

Lista: 9 heta festfixare och bolagen de verkar inom

Eventeffect listar nio personer som är aktiva festfixare i Sverige. Läs mer om personerna här.

Branschfolk

Annika Brantingson

Nytänk och innovation har gjort Tekniska museet till en populär mötesplats

Branschfolk

Tekniska museet är mer än en plats för familjens helgaktiviteter. Sedan några år tillbaka har de utökat sitt fokus till företag och det är idag en spännande plats att förlägga sina event på. Här går det att ordna konferenser, utforska tekniska innovationer och göra gemensamma aktiviteter.

StoryTourist

Berättelser får nytt liv genom StoryTourists digitala upplevelseteknik

Branschfolk

Föreställ dig följande: du följer efter Sherlock Holmes längs Londons slingrande gator och gränder. Tillsammans ska ni lösa ett brott och nu letar du efter ledtrådar. I Köpenhamn strosar du längs kajen och utforskar strandpromenaden med berättelsen om den lilla sjöjungfrun som en röd tråd. StoryTourist är en ny digital upplevelse, där du som lyssnare kan kliva in i en berättelse och uppleva den på de platser där den utspelar sig.

Från att kört på en cylinder till att koppla in turbon blev en stor omställning

Från att kört på en cylinder till att koppla in turbon blev en stor omställning

Aktuellt

Svenska Mässan Gothia Towers är en fantastisk mötesanläggning med ett brett utbud med allt från mindre styrelserum på 28:e våningen till kongresshall och stora mässytor.

”En gång kom ambulansen två gånger inom en timme, så det är inte bara snittar och bubbel.”

”En gång kom ambulansen två gånger inom en timme, så det är inte bara snittar och bubbel.”

Branschfolk

Influencers, bloggare, stjärnor och artister minglar på hans utlagda röda mattor och plåtas framför backdrops med kända varumärken. Eventeffect får en inblick behind-the-scenes hos festfixaren Alexander Erwik.

Lista: 9 heta festfixare och bolagen de verkar inom

Lista: 9 heta festfixare och bolagen de verkar inom

Branschfolk

Eventeffect listar nio personer som är aktiva festfixare i Sverige. Läs mer om personerna här.

Emma Silén Djerf: “Du kan lära dig det mesta bara du har driv och rätt mindset”

Emma Silén Djerf: “Du kan lära dig det mesta bara du har driv och rätt mindset”

Branschfolk

Redan innan examen har Emma Silén Djerf landat ett toppjobb. Här berättar hon om sin praktik på Homage och ambitionerna framåt.

Folk i karriären

Easyfairs utser Joachim Warnberg till interim VD

Easyfairs utser Joachim Warnberg till interim VD

Expo

Joakim Percival, som har varit VD på Easyfairs sedan 2020 lämnar bolaget på egen begäran och ersätts av Joachim Warnberg som interim VD med start den första september 2022.

Lotta Karlsvärd

Lotta Karlsvärd blir ny VD för Creative Meetings

Eventbyrå

Lotta Karlsvärd tillträder rollen som VD för Creative Meetings 1 september och efterträder grundaren Peter Winitsky. Lotta är idag byråledare för bolaget.

Han blir projektledare för SM-veckan Skövde 2023

Han blir projektledare för SM-veckan Skövde 2023

På nytt jobb

Nu står det klart att det blir Anders Löfvenborg som kommer att axla rollen som projektledare för Skövdes kommande SM-vecka. Anders kommer senast från tjänsten som Vd för Skövde Airport, men har före dess gedigen och omfattande erfarenhet av att leda stora evenemang.

Gästskribenter

Anders Müller

Krönika: Sluta stjäla våra idéer!

Gästskribent

Jag misstänker att de flesta har sett eller hört talas om TV-serien Mad Men. Som handlar om en reklambyrå på 60-talet. Där smala slipsar, tajta kostymer, rökande och whiskydrickande kreatörer skapar idéer som sedan formade reklamen för en lång tid framöver.

Mötesexperten: Vågar du välja?

Mötesexperten: Vågar du välja?

Gästskribent

Under våren har många konferenser och events blivit hybridmöten. Vissa har blivit bra och andra helt misslyckade. Innan pandemin var de flesta större möten fysiska, under pandemin blev allt digitalt och nu funkar det med vilket som. Men hur ska du hjälpa mötesarrangören att välja rätt?

Lugn – det går att göra bra digitala evenemang

Är din konferensanläggning redo för ett nytt liv efter pandemin?

Gästskribent

Fler evenemang blir digitala efter en stundande tsunami av fysiska sammankomster. Det leder till att de fysiska evenemangens roll helt kommer att skrivas om och få anläggningar är beredda på den omställning som krävs. Det spår evenemangsproducenten Tommy Brotte.

Vett, etikett och planering – eller tvingas be om ursäkt, som Boris?

Vett, etikett och planering – eller tvingas be om ursäkt, som Boris?

Gästskribent

Det är både i det stora och det lilla som ett företags värderingar och dess arbete för inkludering syns, till och med i en inbjudan till både festen och konferensen!

Ögonblicken vi minns, men inte ser – årskrönikor på sociala medier

Ögonblicken vi minns, men inte ser – årskrönikor på sociala medier

Gästskribent

Det är december. Månaden med blinkande julbelysning, lussebak och glöggmingel. Men förutom det stundande julfirandet kan vi också vänta oss en rad varianter av årskrönikor. Men kanske är det dags för ett nytt perspektiv i år, enligt Eventyrs social media manager Sally Jönsson.

Föreläsare

Åtta tips och lite till för ett lyckat hybridmöte

Gästskribent

Plötsligt är vi på en ny plats. Det gamla normala (fysiska möten) återvänder, det nya normala (digitala möten) fortsätter att ta stor plats. Och nu kommer sammansmältningen mellan dessa två, hybridmötet. Ett antal medarbetare ses fysiskt tillsammans med ett antal medarbetare som deltar via länk. Det medför nya utmaningar. För hur ska vi få alla att delta på liknande villkor? Hur ska vi säkra engagemang och involvering hos samtliga deltagare?

Hubevenemang är ett alternativ till hybridevenemang

Hubevenemang är ett alternativ till hybridevenemang

Gästskribent

Kunskapskrönika från Mats Bäcklund och Tommy Brotte, där de förklarar vad är ett hubevenemang och beskriver hur dessa evenenemang skapar samma förutsättningar för alla deltagare.

“Visst blixtrade det till några gånger eftersom moderatorn var hyfsad och ställde några engagerande frågor”

Retorikexperten om hur du lyckas med dina möten i det gamla normala

Gästskribent

I denna krönika bjuder Per Furumo på sina tankar och tips som ger dig framgång i möten.

Antoni Lacinai

Framtidens hybridmöten är digitala

Gästskribent

I denna krönika skriver Eventeffects gästskribent Antoni Lacinai om utmaningarna med hybridmöten.

Johan Strand: Byrå-lingo och produktionstugg

Johan Strand: Byrå-lingo och produktionstugg

Gästskribent

Ett intressant fenomen i vår bransch är dom stora skiftningar i vokabulärer som används. Under fliken språkkunskaper på min LinkedIn står det angivet; svenska, engelska och… byrå-lingo.

Fredrik Göransson: 10.000 digitala event senare

Fredrik Göransson: 10.000 digitala event senare

Gästskribent

Ja, så kan det kännas om man räknar med alla Teamsmöten. Men det är inte ett digitalt event utan en plattform och format som lämpar sig ypperligt för projektmöten.

Lugn – det går att göra bra digitala evenemang

Eventbranschen gräver sin egen grav om man inte tar utmaningarna med hybridevenemang på allvar

Gästskribent

Nästan alla i eventbranschen förutspår att hybridevenemang blir nästa stora trend. Jag kan vittna om att det går utmärkt att producera roliga, engagerande och effektiva hybridevenemang. Däremot är det alldeles för många som gravt underskattar utmaningarna med att göra evenemang som på riktigt skapar värde för alla, oavsett om de deltar fysiskt på plats eller på distans.

Så lyfter ni ert evenemang med visuell produktion

Så lyfter ni ert evenemang med visuell produktion

Annons

Med visuell produktion är det möjligt att ta ett digitalt möte eller evenemang till en högre nivå. Men vad är egentligen visuell produktion och varför är det viktigt? Urban Egelstrand på Videoforce reder ut begreppet och berättar om mervärdet.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff