Idag den åttonde februari klockan 15 stänger inlämningsperioden för SES (Sponsrings & Eventsveriges) årliga tävling Gyllene Hjulet som går av stapeln i slutet av april. Trots några tuffa år för branschen visade sig 2022 bli ett framgångsrikt år för upplevelseindustrin, både vad gäller kvalitet, kreativitet samt antalet genomförda projekt. De inlämnade bidragen gäller perioden 1 jan till 31 dec 2022 ...
Ambtionen att skapa ett kreativt kraftverk där olika människor möts har börjat ta form. - Vår verksamhet handlar om att skapa stora upplevelser som gör att människor växer, säger Henrik. Oavsett om de som kommer hit är besökare på en konsert eller deltagare på en konferens.
Hybridbyrån Homage tar hem hela scopet i Asahi Swedens upphandling (en del av Asahi Europe & International). Uppgiften blir att aktivera varumärken som Peroni, Asahi och Pilsner Urquell genom kreativa och datadrivna offline/online kampanjer.