eventeffect.se
Stora Expoguiden 2023 – Hitta rätt leverantör till din monter

Stora Expoguiden 2023 – Hitta rätt leverantör till din monter

Expo

Listning över 28 monterbyggare och expoföretag redo att hjälpa dig vid din nästa utställning. Guiden innehåller också konkreta råd och tips från branschens ledande experter. Ladda ner Stora Expoguiden 2023 här!

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Eventsystem
    • Expoeffect
    • Gästskribenter
    • Hållbarhet
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Söndagsprofilen
    • Narrenpriset
    • Svenska Eventakademin
  • Topp100 Föreläsare
    • Topp100 Föreläsare 2023
    • Topp100 Föreläsare 2022
    • Topp100 Föreläsare 2021
    • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • Möteslokaler
  • Mässkalender
    • Mässnyheter
    • Branschnyheter
    • Utställningskoncept
    • Monterproduktion
    • Monterbyggare
    • Mässanläggningar
    • Profilföretag
    • Övrigt för mässor
    • Mässarrangörer
    • Addera din mässa
  • Guider
    • Eventsystem
  • Destinationer
    • Bohuslän
    • Borås
    • Gävle
    • Göteborg
    • Halmstad
    • Helsingborg
    • Jönköping
    • Karlstad
    • Linköping
    • Lund
    • Malmö
    • Norrköping
    • Roslagen
    • Skellefteå
    • Södertälje
    • Dalsland
    • Umeå
    • Uppsala
    • Västsverige
    • Västerås
    • Västergötland
    • Växjö
    • Åre
    • Örebro
  • JOBB
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • Destinationsutveckling
    • Digitala eventplattformar
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Evenemangssäkerhet
    • Föreläsare
    • Hybridmöten
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Moderator
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • Talarcoaching
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Uthyrning
    • Videokonferens
    • Öppna föreläsningar
  • PARTNERS
    • Trippus
    • Workman Event
    • Informationsteknik
    • Subtopia
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • Svenska Möten
    • 7A
    • Onemotion
    • Space Production
    • Homage
    • Grand Hotel Saltsjöbaden
    • Nacka Strand Event & Möten
    • Memento Event
    • InviteDesk
    • United Spaces
    • Münchenbryggeriet
    • Explore Åre
    • Epicenter
    • Eventyr Nine Yards
    • BSC Business Service Club
    • Mässbolaget
    • BANG Agency – Brand Arena Nordic Group Agency AB
    • Cirkus Venues
    • Fotografiska
    • Radisson Hotels
    • Octanorm
    • Bookabus.com
    • Lyyti
    • Adapt
    • Space
  • OM OSS
    • Annonsera
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
Skip to content

Hem » Hur snabbt kan vi anpassa oss? – största utmaningarna för mötesindustrin 2021

2021-03-15 | Annons | Meetagain Konferens

Hur snabbt kan vi anpassa oss? – största utmaningarna för mötesindustrin 2021

Vi går in i 2021 med nya utmaningar till mötes. Avgörande för hur väl man lyckas möta dessa blir hur snabbt man kan anpassa sig till de nya förutsättningar som coronapandemin har skapat – en förmåga kongressarrangörer tack och lov har tränat på sedan länge.

Hur snabbt kan vi anpassa oss? – största utmaningarna för mötesindustrin 2021På bild: Martina Käck, Meetagain

Vi visste alla att det är en snabbt föränderlig värld vi lever i. Trots det hade ingen kunnat tro att en pandemi skulle kunna förändra allt så snabbt och att mötesbranschen skulle få ställa in så gott som alla fysiska sammankomster från en dag till en annan.

– Helt plötslig behövdes enorma steg tas för att planera för helt digitala kongresser. Samtidigt som de flesta fortfarande var i chock var alla tvungna att arbeta mer effektivt än någonsin och lära sig mycket nytt, säger Martina Käck, expert på internationella möten och delägare på Meetagain Konferens, PCO (Professional Congress Organiser).

Hon fortsätter:

– De flesta kongressarrangörer trodde dock redan innan coronapandemin slog till att hybridmöten skulle vara framtiden och hade redan börjat titta på effektiva plattformar för kongresshantering. Digitalisering av kongresshanteringen och att utbilda personalen i detta var redan en stor del av affärsutvecklingsplanerna. 

Hur snabbt kan vi anpassa oss? – största utmaningarna för mötesindustrin 2021


Snabb anpassning – helt avgörande framåt

Att sända delar av kongresser digitalt är något Meetagain som PCO har gjort sedan länge, men det nya är att hela kongresser nu genomförs digitalt. I ”normala” tider tar en PCO ett helhetsgrepp kring konferenser och kongresser. Det innebär ett tätt samarbete med kunden kring planering och genomförande där saker snabbt kan ändras. Ansvaret innefattar allt från deltagarhantering, lokal- och hotellbokningar, programläggning, bemanning på plats, sociala arrangemang till ekonomi, budgetarbete och hela konceptlösningar med projekt- och produktionsledning.

– Nu i dessa tider när större möten genomförs helt digitalt har vi ett övergripande ansvar för helheten kring produktionen. Vi har verkligen anpassat oss snabbt – ibland när vi ser tillbaka är det svårt att ta till sig hur mycket vi har utvecklats och hur mycket vi har åstadkommit under så kort tid, konstaterar Martina Käck och avslutar:

– Hur snabbt vi kan anpassa oss till vår nya verklighet med dess speciella utmaningar blir avgörande framåt för oss i mötesindustrin. När pandemin upphör kommer vi att se tillbaka på denna period som en tid där vi tillsammans med våra uppdragsgivare tog ett enormt stort kliv framåt!

Mötesindustrins största utmaningar 2021 enligt Meetagain:

·   Ändrade resmönster – vi tänker igenom hur och vart vi reser, speciellt internationellt (om vi alls reser)

·   Rättfärdighet av val och betydelse för destinationen – var en konferens eller kongress väljer att läggas kommer att få än större betydelse för såväl destinationen som för valet av den

·   Hållbarhet – aktivt arbeta för att hitta sätt att behålla personal och kunder

·   Aktuell kompetens – uppgradera kunskaper genom ständig utbildning

·   Tillämpa innovation och teknik i dagliga arbetsprocesser

·   Kreativitet i förhandlingar – till exempel föreslå nya tjänster, nya affärsmodeller samt tillhandahålla flera varianter av budgetar (hybrid/digitalt/fysiskt)

·   Att hålla alla friska – den kanske största utmaningen av alla!

 

Vill du höra mer om vad Meetagain kan göra för er?

Kontakta gärna Martina Käck, marknadsansvarig/senior projektledare för internationella konferenser/kongresser/delägare i Meetagain Konferens.

Tfn: +46 8 664 58 00
E-post: martina@meetagain.se
Hemsida: www.meetagain.se

Johanna Bengtsson Johanna@eventeffect.se

Läs mer:

Vad kostar det att köra en road show?

Vad kostar det att köra en road show?

Planerar ni en road show för att boosta ert varumärke? Med en mobil scen går det att göra supereffektivt. Häng med när the Rolling Stage drar ut i landet och bjuder på varuprover, skön musik och aktiviteter tillsammans med sina kunder!

Boka underhållning eller en digital föreläsning – så mycket kostar det

Booky lyfter fram profiler som föreläser om AI

Tillsammans med oss på Booky kan du enkelt hitta & boka samtliga av Sveriges främsta föreläsare, konferencierer & underhållare. Vår digitala plattform ger dig möjligheten att kontakta våra profiler direkt – utan mellanhänder.

Megasound utvecklar sitt koncept och kör för fullt igen!

Megasound utvecklar sitt koncept och kör för fullt igen!

Vi hälsar på hos Megasound AB som är ett känt och välmeriterat företag inom scen, ljud och ljusteknik. Roger på Megasound har en tid haft andra fasta uppdrag som inleddes under pandemin, tillsammans med CT Creative Technology, där samarbetet fortsätter men nu i ny form.

 

Meetagain - certifierad professionell kongressarrangör (PCO) som erbjuder totallösningar inom konferenser, kongresser och andra evenemang. Med över 30 års branscherfarenhet har vi skaffat oss gedigna kunskaper om hur vi med personlig service och på ett kostnadseffektivt sätt organiserar möten.

Målsättning

Vår målsättning är att vara en personlig PCO som sätter kunden och framför allt den enskilda kongressdeltagaren i fokus. Vi organiserar möten i Sverige och utomlands som ska ge kunden flera mervärden.
Kort sagt har vi passionen, kunskapen och resurserna för att skapa moderna, inspirerande totallösningar – för såväl små exklusiva sällskap som större internationella kongresser.

Vi bygger långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners som bygger på ömsesidigt förtroende, respekt, ärlighet och transparens.

Våra tjänster

Meetagain vet vad det kostar att arrangera ett vetenskapligt möte och vilka risker det kan innebära för arrangörerna men har också koll på hur man bäst kan finansiera mötet och skapa möjligheter av risker.
Som kongressarrangör erbjuder vi ett helt spektrum av tjänster för att nå den bästa totallösningen.
Projektledning och rådgivning, budget och ekonomihantering, marknadsföring, grafisk design samt formgivning, social media strategi, hemsidor och appar/mobillösningar, eventteknologi, logistik och bokning av lokaler/catering, sponsor- och utställarhantering, online registrering och deltagaradministration, säkerhet och eventförsäkringar, hotellbokningsservice, konferenssekretariat, abstracthantering, projektledning av vetenskapliga program inkl. programläggning, sociala aktiviteter, värd/värdinneservice, transporter, hållbarhet och miljödiplomeringar samt utvärderingar av evenemanget.

Våra kunder

Våra kunder är främst universitet, myndigheter, verk, organisationer och branschföreningar. Ett uppdrag kan vara allt från en mindre grupp på fem personer upp till de största uppdragen med över 10 000 deltagare. Fördelning mellan nationella/internationella uppdrag brukar vara ungefär 50/50. 
Vi genomför mellan 100–150 uppdrag varje år.
Meetagain har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Lyhördhet, helhetssyn och detaljkänsla

Det personliga mötet präglar hela vårt arbetssätt, även våra kundrelationer. Vi vet att kostnadseffektiva och hållbara kvalitetsprojekt nås genom dialog, långsiktighet och gemensamt ansvar. Inför varje uppdrag tar vi noga reda på kundens förväntningar och förutsättningar. Därefter adderar vi vår egen idévärld och kompetens för att skapa en harmonisk och unik helhetsupplevelse. Vi ser storheten i detaljerna – och människan i mötet.

Kontaktuppgifter:
Caroline Knies
VD
Telefon: 08-664 58 00
Epost: caroline@meetagain.se
www.meetagain.se

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Nu växlar vi upp…
  • Creative Meetings söker projektledare
  • Produktionsledare Eventteknik – Stockholmsmässan
  • Erfaren produktionsledare till EVENTYR NINE YARDS
  • Eventpersonal till spännande uppdrag på Arlanda
  • Content creator till the Winery Hotel

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

BANG Agency ny partner i Sverige för det europeiska nätverket Pomilio Blumm

BANG Agency ny partner i Sverige för det europeiska nätverket Pomilio Blumm

Eventbyrå

Kommunikationbyrån BANG Agency har blivit utvalda som exklusiv partner i Sverige för det europeiska nätverket Pomilio Blumm. Denna nya allians är en milstolpe i BANG Agencys resa mot att erbjuda ännu mer internationell kommunikation.

Eventpodden

Peter Wintsky återvänder som gäst i Eventpodden #70

Eventbyrå

Talarcoaching är tema i detta avsnitt. Efter att ha lyssnat på en ofantlig massa företagsledare på scenen i sin roll som ansvarig på Creative Meetings, har nu Peter startat Talarcoaching.

Homage breddar utbudet med ny konceptavdelning

Homage breddar utbudet med ny konceptavdelning

Eventbyrå

Hybridbyrån Homage fortsätter att växa. De senaste tillskotten är Julia Widlund och Mimmi Johansson Bäckström, som tillsammans med ett gäng kollegor bildar en ny avdelning där kreativitet och PR-drivna aktiveringar står i fokus.

Mest läst

Lista: Svenska motorbanor

Lista: 28 svenska motorbanor

Vi listar här motorbanor i Sverige där du kan genomföra företagsevent och andra upplevelser som Race Taxi, provkörning av superbilar, hyr en hel bana till din kickoff, konferens eller ditt kundevent. Listan innehåller 18 riktiga racerbanor och ett tiotal mindre banor.
Bildspecial: Affärsforumet Mötesbaren gästade Brygghuset

Bildspecial: Affärsforumet Mötesbaren gästade Brygghuset

Under onsdagskvällen gästade Mötesbaren Brygghuset i Stockholm och drygt 200 personer kom för att se det nyrenoverade eventhuset, mingla och inspireras av kvällens föreläsare.
Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2022

Gästernas val – Sveriges 12 bästa campingplatser 2023

Att lösa konferensens boende på en camping kan vara både kul och ett kostnadseffektivt alternativ, så vi listar vinnarna av Sveriges bästa campingplatser. Över 6 000 personer har röstat på sina favoriter i undersökningen.
Meetly vinner upphandling med ett affärsvärde om 55 miljoner kronor

Meetly vinner upphandling med ett affärsvärde om 55 miljoner kronor

Meetly fortsätter att växa, denna gång genom ett nytt avtal med Telge, Södertälje kommun, Nykvarn kommun och Salems kommun.
En ny duo ska fortsätta befästa Helsingborg på hotellkartan

En ny duo ska fortsätta befästa Helsingborg på hotellkartan

Två nya kvinnliga ledare intar positionerna som VD och hotelldirektör för de två Clarion Hotel i Helsingborg. Tillsammans vill de jobba strategiskt och långsiktigt med destinationen.

Branschfolk

Marcus Baker Mässbolaget – Nya utmaningar för mässbolag när branschen kick-startat!

Nya utmaningar för mässbolag när branschen kick-startat!

Branschfolk

Nu är mässor och event tillbaka och entusiasmen är stor efter nästan två års lock down. För många av mässföretagen har det blivit en kickstart som inneburit utmaningar. Det är kortare tidsmarginaler och önskemålen ser nu annorlunda ut.
– Det är ett högt tryck bland företag att exponera sig och fler vill nu visa sig på marknaden, både i Sverige och internationellt, vilket är superroligt, säger Marcus Baker på Mässbolaget.

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Ahmed Abdirahman: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Ahmed Abdirahman.

Eventyr firar 25 år – expanderar och utökar ägargruppen

Möt Sofi Franzén: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Sofi Franzén.

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Möt Chris Pettersson: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Chris Pettersson.

Mia Stuhre: Så lyckas du med ditt digitala evenemang under Almedalsveckan 2021

Möt Mia Stuhre: Nominerad till Narrenpriset 2022

Almedalen

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Mia Stuhre.

Simon Strandvik: “Vid en nystart tenderar man att tänka innovativt och annorlunda”

Möt Simon Strandvik: Nominerad till Narrenpriset 2022

Branschfolk

I år är fem kandidater nominerade till utmärkelsen Narrenpriset som är eventbranschens äldsta individuella pris. Det delas årligen ut av Svenska Eventakademin till en person inom event- och mötesbranschen. Vinnaren koras av ledamöterna i akademin vid en ceremoni på Eventmässan i Kista 22 februari 2023. Här möter du Simon Strandvik.

Folk i karriären

En ny duo ska fortsätta befästa Helsingborg på hotellkartan

En ny duo ska fortsätta befästa Helsingborg på hotellkartan

På nytt jobb

Två nya kvinnliga ledare intar positionerna som VD och hotelldirektör för de två Clarion Hotel i Helsingborg. Tillsammans vill de jobba strategiskt och långsiktigt med destinationen.

Nya ansikten hos PS Occasion

Nya ansikten hos PS Occasion

På nytt jobb

Brand Experience byråns nya medarbetare har värvats från bland annat Red Bull och United, och utöver att produktion stärks upp görs ytterligare satsning på film- och innehållsproduktion.

Hon blir ny VP Marketing & Digital Sales på Strawberry

Hon blir ny VP Marketing & Digital Sales på Strawberry

På nytt jobb

Det blir Marianne Orderud som tillträder positionen som Vice President Marketing & Digital Sales. Marianne kommer senast från tjänsten som Marknad- och Kommunikationsdirektör på SATS.

Gästskribenter

Krönika: Nyckelrollen för succé i konferenser och event

Krönika: Nyckelrollen för succé i konferenser och event

Gästskribent

Har du tänkt på vilken avgörande roll en moderator har för framgången och resultatet från ett möte?

Nio tips för att lyckas med panelsamtal i Almedalen

Nio tips för att lyckas med panelsamtal i Almedalen

Gästskribent

Business, bubbel och babbel. Tre obligatoriska ingredienser för en klassisk almedalsvecka där det sistnämnda, alltså babblet, ofta förpackas i form av panelsamtal i mängder. Och vi kan nog alla vara överens om att de där panelsamtalen inte alltid blir helt hundra. Här kommer några av Talarföreningens erfarna moderatorer med sina nio bästa tips för ett lyckat panelsamtal i Almedalen.

Krönika: Skriv något om hållbarhet, sa chefen

Krönika: Skriv något om hållbarhet, sa chefen

Eventbyrå

Byråvärlden är enkel på många sätt. Vi säljer tid, erfarenhet, kompetens och talang. En tjänst. Hur vi än kämpat och försökt så ser byråerbjudanden luddiga och lika ut. Fråga bara en kund så får du se.

Hur skapar vi tryggare event och möten?

Trygga event i Almedalen – Vad ska du som besökare tänka på?

Gästskribent

Almedalen är en av de viktigaste (om inte DEN viktigaste) demokratiska mötesplatsen vi har i Sverige. Politiken och näringslivet. Avlönade och ideella. Myndigheter och media. Föreningar och organisationer. Alla möts på en och samma plats. Som besökare är Almedalen en väldigt speciell plats där du har ett ansvar att se om dig själv och dina kollegor, så att ni alla kommer hem tryggt och säkert.

Konferensresa ansågs skattepliktig

Rättsfall: Konferensresa ansågs skattepliktig

Gästskribent

Kammarrätten i Sundsvall har i flera avgöranden den 17 mars 2023 fastslagit Skatteverkets ursprungliga beslut avseende förmånsbeskattning och skattetillägg kopplat till deltagande i en konferensresa.

Trygga event i Almedalen – Vad ska du som arrangör tänka på?

Trygga event i Almedalen – Vad ska du som arrangör tänka på?

Almedalen

Almedalen är en av de viktigaste (om inte DEN viktigaste) demokratiska mötesplatsen vi har i Sverige. Politiken och näringslivet. Avlönade och ideella. Myndigheter och media. Alla möts på en och samma plats. Ur ett säkerhetsperspektiv är Almedalen en väldigt speciell plats där man som arrangör har ett stort ansvar att se till att eventet ni arrangerar är tryggt och säkert.

Vi har hindrat 1642 ton Co2 att nå atmosfären – men vi är inte nöjda än!

Vi har hindrat 1642 ton Co2 att nå atmosfären – men vi är inte nöjda än!

EVENTYR NINE YARDS

När vi skapade vår långsiktiga strategi att bli Nordens ledande eventbyrå 2023 så var hållbarhet ett område som vi gav stort utrymme i planen. Ingen aktör i vår bransch hade gått hela vägen på det här området och vi ville erbjuda ett alternativ där det skulle vara enkelt för kunden att välja rätt – och på så sätt göra mindre påverkan på vår planet.

Mötesexperten: Vågar du välja?

Krönika: Flexibla arbetssätt kräver tydlig chef

Gästskribent

Att chefen vågar vara tydlig och gå före blir allt viktigare i takt med att arbetsvardagen blir alltmer flexibel. Läs Fredrik Bauers senaste krönika om chefens roll som ett föredöme i de organisationer som har mest effektiva möten. I slutet får du tre frågor att diskutera som snabbt gör era möten mer effektiva

7 tips om hur du kan öka din kreativa förmåga

7 tips om hur du kan öka din kreativa förmåga

Gästskribent

Jag erkänner! Jag är inte helt bekväm nu. Att komma med tips och idéer skulle ju kunna uppfattas som rätt stroppigt. Eller? Men, kärleken till det jag gör och brinner för är dock större än min rädsla, så det är med stor ödmjukhet som jag fortsätter skriva. För det jag vill dela med mig av är saker jag påminner mig själv om dagligen i min strävan att utveckla mig själv och andra runt omkring mig.

Mässor fungerar – på många olika sätt

Lyckas på mässa – arrangörens bästa tips

Expo

Ställa ut på mässor fungerar, men det gäller att planera och utföra sitt deltagande på rätt sätt. Då kan mässmediet ge effekter som få andra medier kan erbjuda. Erik Säfvenberg, marknadschef på Nolia som är Norrlands största mäss- och eventföretag, ger en omfattande guide i mässmediets olika användningsområden, funktioner och en hint om framtiden.

Hur skapar vi tryggare event och möten?

Hur skapar vi tryggare event och möten?

Gästskribent

Eventsäkerhet är ett ord som ofta ger associationer till vakter med snäcka i örat, kravallstaket och kanske inte alltid en så inbjudande känsla. Begreppet ”trygga event” dök i princip upp under pandemin och handlade om hur man skulle kunna erbjuda ”trygga event” i innebörden att det fanns handsprit och skyltar som uppmanade att hålla avstånd.

10 retoriktips – Experten bjuder på sina bästa råd och lite till

Nio fällor att undvika när du gör presentationer

Gästskribent

Retorikexperten Per Furumo lyfter i denna krönika nio vanliga fällor som du bör undvika när du gör presentationer.

Huvudleverantören Workman Event går in som partner för Järvaveckan 2023

Huvudleverantören Workman Event går in som partner för Järvaveckan 2023

Annons

Järvaveckan 2023 anordnas mellan den 31 maj och den 3 juni på Spånga IP i Stockholm, och har sedan starten 2016 varit en mötesplats för öppna samtal och vidgade vyer. Samarbetet med Workman Event tog fart 2018, vilket har hjälpt Järvaveckan att bygga upp en demokratisk folkfest med kultur, musik, mat, partiledarsamtal och nya jobbmöjligheter.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff