Vi ger eventplanerare möjligheten att skapa oförglömliga upplevelser!
Checkin är en komplett lösning för anmälan och registrering som eliminerar både administrativa uppgifter och bokföringsbekymmer. Oavsett om du arrangerar konferenser, kurser eller mässor, hjälper Checkin dig att spara tid och minska stress – så att du kan fokusera på att skapa unika upplevelser.
Systemet förenklar ditt arbete, oavsett om du är arrangör eller ekonomiansvarig, och kanske viktigast av allt, gör det köpprocessen smidigare för dina deltagare. Vi tar hand om anmälan, betalningen och håller ordning på bokföringen, så att du kan göra ditt evenemang till en framgång.
Med Checkin får du:
· Automatisk fakturering, kortbetalning och Swish för en smidig betalningshantering.
· Automatiserade ekonomirapporter, inklusive moms, balansräkning och projektbaserad redovisning.
· Ett anpassningsbart registreringsformulär som enkelt bäddas in på din webbplats för högre konvertering.
· Möjlighet att samla in detaljer som boende, middagspreferenser och allergier
· samt lägga till priser för merförsäljning vid behov.
· Enkel hantering av ändringar och återbetalningar, vilket sparar tid och minskar manuellt arbete.
· Effektiv incheckning med QR-koder och direktutskrift av namnskyltar.
· Flexibla kostnader, ingen månatlig licens eller startkostnader.
· Ett norskt företag med tillstånd som betalningsinstitut, där fokus ligger på säkerhet och efterlevnad av regler för hantering av personuppgifter.
Med andra ord – vi gör registrering och administration enkelt, så att du kan lägga fullt fokus på att skapa ett lyckat evenemang.
Kontakta oss:
Yu-Tong Rønning
Senior Nordic Account Manager
[email protected], +47 990 17 784
Boka en demo här!
www.checkinevent.com