Bianca Brandon-Cox har över 20 års erfarenhet inom marknadsföring, med spetskompetens inom besöksnäring, måltidsturism och konceptutveckling. Hon kommer närmast från en roll som konsult där hon arbetat nära Golfbaren med strategisk kommunikation och varumärkesutveckling. Tidigare har hon bland annat arbetat på Visit Sweden med att attrahera både svenska och internationella resenärer genom mat och dryck som attraktionsbärare.
– Jag brinner för värdeskapande marknadsföring och att skapa attraktiva platser som erbjuder helhetsupplevelser med god storytelling. Allt är marknadsföring – från det första intrycket online till värdskap och bemötande i alla led. Mitt hjärta klappar lite extra för att tillsammans med Harold lyfta måltidsupplevelsen, där vi delar en passion för det svenska och det lokala. Att nu få vara med och vidareutveckla Golfbarens gästresa känns både meningsfullt och roligt!, säger Bianca Brandon-Cox.
Samtidigt välkomnas Harold Millan som kökschef på Golfbarens flaggskepp SWING by Golfbaren i Vasastan. Harold har en gedigen bakgrund i restaurangbranschen och tar med sig ett stort engagemang för lokalproducerade råvaror, hantverksmässig matlagning och en hållbar syn på gastronomi.
Harold kommer bland annat att arbeta nära det lokala andelsjordbruket Hela Jorden i Kungsängen för att lyfta in närodlade grönsaker och skapa rätter där smak, ansvar och kreativitet går hand i hand.
– Jag vill skapa minnesvärda måltider som förlänger upplevelsen av ett besök på Golfbaren. Där varje rätt berättar något – om platsen, om säsongen, om vår filosofi, säger Harold Millan.
Tillsammans vill Bianca och Harold fördjupa Golfbarens profil som en plats där minigolf, mat, dryck och gemenskap smälter samman – det Golfbaren själva kallar The Minigolf Experience.