Nobis Hotel stockholm är ett samtida lyxhotell med 201 rum som öppnade i december 2010 på Norrmalmstorg. Hotellet ingår i Nobiskoncernen tillsammans med företag som; Operakällaren, Hotel Skeppsholmen, Stallmästaregården, Hotel & Restaurant J, Miss Clara Hotel, Nobis Hotel Copenhagen och Blique by Nobis som öppnade under våren 2019.
Vem blir din nya arbetsgivare?
Femstjäriga Nobis Hotel Stockholm är flagskeppshotellet inom Nobis Hospitality Group. Här skapar vi spännande event och happenings, kanske har du kört talas om Veronica Maggios coronasäkrade konsert som hölls i vår lounge sista helgen i augusti?
Vårt systerhotell Blique by Nobis är ett modernt hotellkoncept där arkitektur och design går sida vid sida med olika former av estetiska uttryck. På Blique är allting möjligt med unika lokaler och Stockholms mest omtyckta takterrass ARC.
Är detta du?
Tycker du om sälj, service, uppskattar ett högt tempo och är redo för ny utmaning? Då är detta tjänsten för dig! Du sprider en härlig energi och är kreativ och flexibel och gillar att hitta lösningar som passar kunden. Gå in med inställningen ”Inget är omöjligt”. Du ansvarar även för ett antal kunder i syfte att sälja logi och behärskar engelska och svenska väl i tal och skrift. Hotellerfarenhet är inget krav.
Hur ser din dag ut?
Som inhouse sales och eventkoordinator har du, tillsammans med bokningsteam ansvaret för hotellets sälj och eventverksamhet. Du är personen som offererar, bokar in och gör detaljplanering inför event och följer kunden från offerstadie till kundens ankomst. Du säljer alla kreativa ytor på Nobis Hotel & Blique By Nobis och visar lokaler, rum och välkomnar till kundmöten.
Tjänsten är heltid 100% – Tillträde enligt överenskommelse, Lön enl. ök.
Ansökan mailas till: [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner