Jobbeskrivning
Ett spännande företag inom media och musikbranschen söker nu en ny receptionist/office manager till sitt kontor i centrala Stockholm. Uppdraget är en direktrekrytering och har start omgående. Sysselsättningsdrag på minst 70%!
Arbetsuppgifterna för kontorsansvarig/receptionist:
– Mottagande utav kunder/besökande
– Svara i telefon
– Svara på mail
– Boka resor åt anställda
– Organisera gruppaktiviteter (skapa god stämning för personal och kunder, AW/resor osv.)
– Införskaffa kontorsmaterial (köpa blommor/godis osv. för att höja kontorstrevnad)
Vi söker dig som är:
– Hungrig
– Initiativtagande
– Socialkompetent
– Strukturerad och ordningsam
– Meriterande med liknande erfarenheter
– Jobbat med event?
– Frihet under ansvar! Tar man för sig så kan man få göra lite allt möjligt på företaget!
Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenhet inom service lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att ”hugga i”. Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.
Vi ser fram emot din ansökan!
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Kontaktperson(er)
Tillsvidareanställning
Tjänstgöringsort
Stockholm