– Vi ser fram emot en extremt späckad sommar där vi skapar attraktiva och effektiva sommaraktiveringar tillsammans med våra kunder. Genom att kombinera kreativitet, teknik och strategi bevisar vi att Homage skapar enastående varumärkesupplevelser som både engagerar och berör människor, säger Jonas Linder, Head of Operations och grundare på Homage.
Under sommaren kommer Homage vara på plats vid några av Sveriges mest populära festivaler och sportevenemang, däribland Lollapalooza, Partille & Gothia Cup, Big Slap, Amaze och Way out West. Med på listan är även redan avklarade event som Sweden Rock, Brännbollsyran, CLSR och Summer On. Homage kommer även anordna flera fristående aktiviteter, både fysiska och digitala.
– Vi brinner för att leverera innovativa och strategiskt anpassade kampanjer som placerar varumärket i centrum och skapar en stark koppling till målgruppen. Genom att vara på plats vid några av Sveriges mest populära festivaler och evenemang där människor samlas skapar vi fantastiska möjligheter för våra kunder att engagera och interagera med ett pulserande sommarsverige, avslutar Linder.