– Vi har ännu inte sett effekten av Covid-19 och hur det kommer att påverka vårt samhälle och för våra kunder är det affärskritiskt och oerhört viktigt att öka sin kommunikation både med sina anställda och sina kunder i ett tuffare affärsklimat, säger Sofi Franzén VD för Eventyr.
I tider som dessa har alla utmaningar att engagera sin målgrupp och nå ut med sin kommunikation. Eventyr vill fortsatt verka som den självklara möjliggöraren när det kommer till att skapa starka upplevelser och smartare kommunikation. Live, digitalt & Socialt.
Vi märker en stor efterfrågan från nya och befintliga kunder på alternativa lösningar nu. Vi kan snabbt sätta samman strategin, konceptet, regin, dramaturgin och sortera i den kommunikation som företagen vill nå ut med.
– Vi har alltid varit kanaloberoende i vårt tänk och anpassar rätt budskap och innehåll för rätt kanal. Vi har gjort det här i så många år och vet precis vad som krävs för att nå ut med störst effekt och på bästa sett fortsätter Niclas Rahm, CCO på Eventyr.
Eventyr har plockat in den senaste tekniken, knutit till sig stjärnproducenter från TV med de bästa grafikerna och klipparna och skapat Eventyr Studios
Vi har samlat all den senaste tekniken att finnas så att företag snabbt ska kunna nå ut och fortsätta engagera. Eventyr Studios kommer att ha flertalet möblerbara scener i olika format, greenscreens, virtuella miljöer, podd- och Vloggstudios och livestreemingsverktyg där företag kan visa filmer, presentationer, interagera, workshoppa och sända nationellt som globalt.
– Många kunder efterfrågar flera kortare produktioner som inte behöver vara så avancerade. Här har vi verkligen möjligheten att snabbt och kostnadseffektivt lösa dessa utmaningar. Andra vill göra större omfattande produktioner och flexibiliteten för oss i det här läget är avgörande avslutar Sofi Franzén.