Skruf har under flera år haft en kraftig tillväxt på en mycket konkurrensutsatt svensk marknad och har fortsatt höga ambitioner på sin resa framåt. För att matcha målsättningarna är det dags att höja nivån ytterligare.
– Vi har hållit koll på United’s arbete genom åren och har alltid imponerats av det vi har sett, och det är klart att vi vill jobba med de bästa. Så efter att ha testat United på enstaka kampanjer under 2023 och därefter genomfört byråupphandlingen landade vi i United som en rätt partner att fortsätta vår framgångssaga med och det är en bra match, säger Julia Mononen, Consumer Marketing Manager på Skruf.
– Dessutom har vi verkligen klickat som team, så vi har alla möjligheter till ett framgångsrikt samarbete. Vi är fantastiskt glada och stolta över att få ansluta till Skrufs resa och påbörja vårt partnerskap, säger Anders Olsson, VD på United.
Arbetsgrupp Skruf:
Julia Mononen, Consumer Marketing Manager
Sofie Astvik Ericsson, Trade Marketing Manager
Arbetsgrupp United:
Kattis Ericsson, Projektledare
Anders Olsson, kundansvarig
Tora Ede, Produktionsledare
Fredrik Nilsson, Creative Director
Mattias Larsson, Art Director