eventeffect.se

”Vi suger åt oss av omvärldsinformation för att kunna tolka framtiden”

Destination

Möt Anna Lakmaker, vd för Destination Sigtuna som berättar om sitt arbete.

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Digitala möten
    • 1M UPDATE
    • Hitta Julbord
    • Teknik
    • Marknadsföring
    • Gästskribenter
    • Möteskultur
    • Hållbarhet
    • Expo
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Årets Eventchef
    • BRANSCHFAKTA
      • INTERNATIONELLA MEDIER
    • Söndagsprofilen
  • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • Destinationer
  • LEDIGA TJÄNSTER
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Föreläsare
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Moderator
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Videokonferens
    • Öppna föreläsningar
  • EVENTARENAN
    • Uppsala Konsert & Kongress
    • Tekniska museet
    • Trippus
    • Workman Event
    • Radisson Hotel Group
    • Meetapp
    • Informationsteknik
    • Subtopia
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • Runö Möten & Events
    • Svenska Möten
    • Vår Gård
    • Lejondals slott
    • Mercell
    • 7A
    • Onemotion
    • Möten & Events 2020
    • Lyyti
    • Space Production
    • SES
    • Adapt
    • Nine Yards
    • Golfbaren
    • Rider
  • Annonsera
  • OM OSS
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
    • Om Eventeffect
Skip to content
2020-11-27 | Destination

”Att marknadsföra en destination är ett väldigt brett uppdrag och möjligheterna är oändliga”

Här berättar Sofie Lidholm utvecklingschef på Visit Västerås om hennes arbete som chef och deras uppdrag som Visitbolag.

Sofie Lidholm
Sofie Lidholm
Hallå där… Sofie Lidholm, vem är du och vad jobbar du med?

Jag är en Luleåtjej som förälskat sig i Västerås. Jag är stolt över att få arbeta med att utveckla och marknadsföra destinationen som utvecklingschef på Visit Västerås.

Hur skulle du beskriva din roll?

Som utvecklingschef har jag det övergripande ansvaret för verksamheten och våra strategier för att marknadsföra och utveckla Västerås som besöksdestination. Inom Visit Västerås arbetar vi med möten & evenemang samt privatturism. 

Vad har du för bakgrund yrkesmässigt?

Nästan bara besöksnäring. Jag har räknat ihop det till 15 (!) år i besöksnäringen nu. Plus några år med extraarbete under studier. Efter gymnasiet gick jag en KY utbildning på Luleå Universitet inom Upplevelseturism, därefter arbetade jag några år på KonfAktiv, en DMC med bas i Luleå men där vi arrangerade möten och incentives i hela norra Sverige. Jag började sedan på Visit Luleå där jag arbetade som projektledare för både ett privatturismprojekt och Luleå Convention Bureau. 2009 flyttade jag till Malmö och arbetade några år på Malmö Convention Bureau för att slutligen landa mitt i Sveriges hjärta – Västerås. Efter en kort period på Scanias avdelning för Travel Management fick jag jobbet att starta upp Västerås Convention Bureau och nu sedan ett par år är jag alltså utvecklingschef för Visit Västerås där Västerås Convention Bureau fortfarande är en del av verksamheten.

Vad är aktuellt hos er just nu i er region?

Precis som för andra drabbas besöksnäringen otroligt hårt under pandemin. För oss som destinationsorganisation blir det givetvis också prövningar och vi får ställa om vår verksamhet för att på bästa sätt bidra till branschens återhämtning. Visit Västerås har utvecklats mycket under det senaste året, under förra hösten stängde vi vår fysiska turistbyrå till förmån för att kunna satsa våra resurser på vår digitala kommunikation och värdskapet på destinationen. Sedan den 1 november har vi även nya medarbetare som funnit inom vårt bolag men som nu är en del av Visit och som arbetar med att utveckla vårt kommunikations och marknadsföringsarbete samt att planera och genomföra strategiskt viktiga evenemang för Västerås. Något riktigt roligt hos oss just nu är att vi under hösten äntligen har beslutat en mötes och evenemangsstrategi där vi siktar mot att vara en av Sveriges mest attraktiva orter för möten och evenemang!

Vad är uppdraget hos er verksamhet?

Visit Västerås uppdrag är att i samhandling med besöksnäringens företag och andra aktörer, utveckla destinationen och marknadsföra Västerås utanför stadens gränser. Genom initiativrik handlingskraft, effektivitet och ett gott värdskap bidrar vi till en hållbar besöksnäring och fler besökare till Västerås. I samhandling med näringslivet, stadens kulturliv och andra aktörer arrangerar vi årligen Västerås Cityfestival, Guldstänk, Västerås Nyårsfirande samt cruising delen av Västerås Summer Meet. Västerås Convention Bureau är också en del av Visit Västerås.

Hur jobbar ni i praktiken för att få till möten till er ort?

Vår Convention Bureau arbetar med värvning av möten och evenemang till Västerås. Dels samarbetar vi med besöksnäringens aktörer för att ständigt utveckla oss som destination för att ha ett attraktivt erbjudande för kunder, men vi arbetar även proaktivt med att identifiera potentiella möten och evenemang som skulle kunna arrangeras här och som vi bearbetar för att värva hit.

Vad kan Visit Västerås hjälpa till med?

Visit Västerås uppdrag är väldigt brett. För besöksnäringen i Västerås är vi en aktiv part som bidrar till destinationsutveckling och som marknadsför Västerås som destination. Samverkan med företagen är otroligt viktigt och vi försöker alltid att lyssna in de behov som finns för att matcha våra aktiviteter och initiativ med dessa. För potentiella besökare är vår roll att inspirera och locka till besök och här arbetar vi främst i våra digitala kanaler. För mötes och evenemangsbokare är vi en väg in för att genomföra ett lyckat arrangemang i Västerås, här hjälper vi till genom att visa Västerås utbud utifrån kundens behov och lotsa kunden till rätt kontakter och leverantörer.

Vad finns det för utmaningar inom yrkesrollen?

Att marknadsföra en destination är ett väldigt brett uppdrag och möjligheterna är oändliga! Här gäller det att prioritera utifrån de förutsättningarna som finns på destinationen och det som på bästa sätt bidrar till tillväxt.

Vad skiljer er verksamhet från ett destinationsbolag eller en CVB?

En stor fördel som vi har är att vi ingår i samma bolag som Invest Västerås. Det skapar synergieffekter för näringslivsutveckling och vi kan dra nytta av deras kompetens och perspektiv på vårt arbete med besöksnäringen. 

Hur samverkar ni med andra destinationer?

Vi älskar att samarbeta med kollegor på andra destinationer. Förutom att vi är aktiva medlemmar i SNCVB och SNDMO så har vi i år ett marknadsföringssamarbete med Örebro, Karlstad, Norrköping och Linköping som vi kallar #24timmarhosgrannen. Vi har även ett spännande samarbete inom möten på gång med Malmö, Gotland, Umeå och Jönköping men här får vi vara hemliga en stund till, lansering inom kort! Givetvis har vi även samarbeten med destinationer i vår region och bland annat 4 Mälarstäder och Strömsholms kanal är samarbeten som vi är aktiva i på regional nivå. 

Tips och tankar av Sofie Lidholm

Ställ inte in – Ställ om! Pandemin kommer att gå över och när den gör det behöver alla bidra till att besöksnäringen återhämtar sig så snabbt det bara går. Det finns mycket att göra för destinationsorganisationer och besöksnäringsföretag och här är samverkan nyckeln till framgång. Vi behöver stötta varandra genom denna tuffa tid och vi som destinationsorganisationer har en stor roll att axla i att skapa framtidstro och hopp men också att lobba för branschen som helhet mot beslutsfattare.

My Leivo my@eventeffect.se

Läs mer:

”Vi suger åt oss av omvärldsinformation för att kunna tolka framtiden”

Möt Anna Lakmaker, vd för Destination Sigtuna som berättar om sitt arbete.

jonkoping

Jönköping växer som mötesplats

Nu är byggnationen av nya Science Park Towers igång. Med sitt centrala läge och som granne till Jönköping University, kommer Science Park Towers att vara en självklar mötesplats där entreprenörskap och innovation möter utbildning och kunskap.

brannbollsyran

Studie visar att evenemangen är saknade

Under perioden 2020–2022 genomför Linnéuniversitetet på initiativ av Destination Kalmar en treårig studie tillsammans med tretton destinationer runt om i landet.

Konferensresa

Fem härliga destinationer för konferensresan utomlands

Annons

Att ta kickoffen eller konferensen utomlands kan ha många fördelar. När man byter miljö och exponeras för nya kulturer ökar kreativiteten och deltagarna kommer hem med nya kunskaper, ökad motivation och en förstärkt sammanhållning. Men vart ska man åka? Radisson Hotel Group guidar till fem härliga destinationer för din nästa konferensresa utomlands.

adapt to survive

untitled design 3

banner eventeffect svm

megasound digital event studio

Hitta din leverantör här!

Beställ vårt kostnadsfria nyhetsbrev






Tips

  • Tipsa oss! Prylarna som gör konferensen säkrare
  • Utvalt: 33 tips för dig som är Event Manager
  • Mötesexperten: Så här hanterar du besvärliga situationer i moderatorrollen
  • Mötesexperten: Så här lär du dig ett manus utantill
  • Lista: 6 tekniktrender för event att hålla koll på
  • Fem arrangemang du som eventproffs inte får missa
  • 5 eventproffs bjuder på sina bästa tips
  • Blommor på event: Floristens 5 bästa tips
månadens monter augusti – swedish network of convention bureaus

Månadens monter augusti – Swedish Network of Convention Bureaus

Annons

Vi presenterar ett framgångsrikt case varje månad för att bjuda dig som jobbar med möteskommunikation på inspiration och konkreta tips. Det trevliga uppdraget vi hade denna gång var att skapa en svensk samlingsmonter som skulle åka på turné under tre internationella stormässor. Läs om det lyckade projektet som blev utvecklat till fyra mässor.

Upphandlingar

  • Livsmedelsverket upphandlar kurs- och konferensadministration
  • Upphandling av direktsänd ljud och bildproduktion
  • Universitet söker plattform för digitala evenemang
  • Upphandling: Ansvarig för modetävling
  • Upphandling av produktionsbyråpartner till Visit Sweden

Eventarenan

bonnier innovation awards på artipelag

Bonnier Innovation Awards på Artipelag

Annons

I syfte att främja innovation inom Bonnierkoncernen genomfördes ett evenemang med inspirationsföreläsningar, underhållning och prisutdelning i regi av Bonnier AB:s team. Bonnier Innovation Awards är ett nytt eventkoncept som arrangerades för första gången 2018. Särskilt inbjudna personer från Bonnier var på plats för att belönas för sitt framstående arbete.

Inspiration

SAS Nordic Forum

Case: Kundrelationerna i första rummet när SAS Institute arrangerar digitalt event

Digitala möten

SAS Nordic Forum: ”Tänkbart att den digitala plattformen blir den centrala hubben för kommande event, där vi sedan kopplar på fysiska event som satelliter”

stora inluencer 2020

De är störst på Instagram i Sverige

Inspiration

Boka en influencer till ditt nästa event. Här listar Eventeffect de 10 största personligheterna på Instagram i Sverige just nu.

Event Group – Skapar ABB event

Case: ABB Robotics Experience Day tar svensk industrikraft till nya höjder

Eventbyrå

Eventprojektet ABB Robotics Experience Day 2020 drogs igång med en tydlig målbild, det måste vara wow-faktor. Läs om hur byrån Event Group genomförde projektet.

1M UPDATE Eventeffect

Upplev sex konferensanläggningar på 6 minuter

1M UPDATE

Eventeffect.se besöker varje vecka en ny konferensanläggning med sitt koncept 1M UPDATE, här kan du kolla in sex olika filmer från de senaste veckorna.

kennet karjalainen anders olsson

Digital invigning av ny anläggning

Inspiration

MotorHalland väljer att inviga sin nya anläggning helt digitalt via livestream. – Tajmingen med invigningen kunde inte vara bättre, säger Per Brinkenberg, märkeschef.

elite hotel marina tower 1m update event effect

1M UPDATE: Elite Hotel Marina Tower Studio

1M UPDATE

Eventeffect besöker med konceptet 1M UPDATE denna vecka Elite Hotel Marina Tower Studio. Vill du veta mer om studion och vilka möjligheter som finns? Kika in videon och läs mer om studion här!

mktg

MKTG bygger ElectroluxTalks – en unik mötesplattform för Electrolux

Eventbyrå

I en tid där fysiska möten kraftigt har begränsats har Dentsubyrån MKTG skapat en unik mötesplattform åt Electrolux; ElectroluxTalks där idéer, samtal och produktdemonstreringar presenteras i en ’mixed reality’.

new year 3042746 1280

Vaxholmsmodellen: Tre sittningar med nyårsfirande

Inspiration

De nya restriktionerna där restauranger måste stänga 22.30 ställer till det för de som vill skapa ett publikt event på nyårsafton. Men Waxholms Hotell har hittat en minst sagt kreativ lösning.

20 hållbara teambuilding aktiviteter

Lista: 20 hållbara teambuildingaktiviteter

Inspiration

Teambuilding är ett bra sätt att sammansvetsa och få in inspiration och energi. Här listar vi 20 hållbara teambuildingaktiviteter så att ni med omsorg kan välja utefter ert företags hållbarhetsvärdegrund.

Tekniska museet Eventeffect 1M UPDATE

1M UPDATE: Tekniska museet

1M UPDATE

Eventeffect och 1M UPDATE besöker Tekniska museet och möter Annika Brantingson som berättar om museets olika ytor och upplägg för genomföranden.

storytelling – by step2 communication

Storytelling – by Step2 Communication

Annons

”Goodness!”
Just så uttryckte sig den brittiske komikern, programledaren och skådespelaren Stephen Fry, efter att ha sett och delat ”It´s not a coincidence” på Twitter. Han blev en av många miljoner människor runt om i världen som uppmärksammat våra olika berättelser om en av världens mest attraktiva städer.

Aktuella erbjudande från mötesanläggningar

skarmavbild 2020 08 20 kl. 15.21.56

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Vi söker eventpersonal till Göteborg!
  • Koordinator Lunds Universitet
  • Verkställande direktör till Svenska Möten
  • Projektledare till PassionLab
  • Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

Event Group – Skapar ABB event

Case: ABB Robotics Experience Day tar svensk industrikraft till nya höjder

Eventbyrå

Eventprojektet ABB Robotics Experience Day 2020 drogs igång med en tydlig målbild, det måste vara wow-faktor. Läs om hur byrån Event Group genomförde projektet.

johan lundemo

Carlsberg väljer Göteborgsbaserad eventbyrå

Eventbyrå

Samarbetet sträcker sig över tre år och berör logistik och produktion. Avtalet gäller för festivaler, mässor och event i Sverige.

Bang

Bang och Göteborg & Co i nytt samarbete kring hållbarhetsinitiativ

Eventbyrå

Nu lanseras ett nytt hållbarhetsprojekt i Göteborg, Awake & Aware. Bakom initiativet står några eldsjälar på Göteborg & Co fast beslutna om att ta stadens hållbarhetsarbete till en ny nivå. Kommunikationsbyrån Bang vann efter tuff konkurrens den offentliga byråupphandlingen och har nu utvecklat identitet och form, och UX-byrån Osynlig står för sajten.

Mest läst

Svenska Möten om pandemilagen

Det här innebär pandemilagen för hotell – och konferensanläggningar

Hur många deltagare får företag samla till slutna möten på konferensanläggningar? Svenska Möten tagit fram ett material som hjälper hela industrin att navigera rätt när den nya pandemilagen börjar gälla.
jonkoping

Jönköping växer som mötesplats

Nu är byggnationen av nya Science Park Towers igång. Med sitt centrala läge och som granne till Jönköping University, kommer Science Park Towers att vara en självklar mötesplats där entreprenörskap och innovation möter utbildning och kunskap.
konkurs

Tuffa tider: Konferensanläggning har gått i konkurs

Bolaget har sin verksamhet i centrala Stockholm bara några hundra meter från centralen. Den 12 januari inleddes konkursen.
SAS Nordic Forum

Case: Kundrelationerna i första rummet när SAS Institute arrangerar digitalt event

SAS Nordic Forum: ”Tänkbart att den digitala plattformen blir den centrala hubben för kommande event, där vi sedan kopplar på fysiska event som satelliter”
stora inluencer 2020

De är störst på Instagram i Sverige

Boka en influencer till ditt nästa event. Här listar Eventeffect de 10 största personligheterna på Instagram i Sverige just nu.

Branschfolk

Ann-Christin Edling Jönsson

Ann-Christin Edling Jönsson är Svenska Mötens nya ordförande

Branschfolk

Under Svenska Mötens föreningsstämma den 23 oktober valdes Ann-Christin Edling Jönsson till ny styrelseordförande. Dessutom valdes Tomas Lindqvist från Högbo Brukshotell, Carin Sjöberg från Stockholm City Conference Centre och Claes Västerteg från Två Skyttlar, in som nya ledamöter i Svenska Mötens styrelse.

sa hanterar du coronasituationen

6 case: Så hanterar mötesbranschen covid-19

Branschfolk

Nya arbetsvillkor kräver nya strategier. Läs om hur mötesindustrin har ställt om sina verksamheter för att hantera coronasituationen.

klaus carlander bild

MySpeaker fortsätter växa

Branschfolk

Nu växer MySpeakers med ytterligare en senior rekrytering, under oktober börjar Klaus Carlander på bolaget. Vi ställer några snabba frågor till honom här.

key dolk

”Det är viktigt med trovärdighet kring sin säkerhetshantering”

Branschfolk

Bergendal är Sveriges första CovidClean-certifierade konferensanläggning. Key Dolk som är vd på mötesanläggningen berätta vilka åtgärder de har tagit för att tilldelas certifieringen.

talarbyrå

Tunga namn bakom ny talarbyrå

Branschfolk

Sedan mars månad har den nya talarbyrån MySpeaker funnits i Sverige. Byrån, som är marknadsledande i Finland, ska nu ta Sverige med storm. 

idg

IDG ställde om jättekonferensen Webbdagarna på fem dagar

Branschfolk

– Att hoppas att vardagen återgår till det normala kan vara riskfyllt, säger IDG:s vd Joakim Allwin, när han berättar om hur tidningsförlaget ställde om sin jättekonferens efter regeringens nya begränsningar.

Folk i karriären

rony forsberg

Han är ny vd för Leksand Resort

På nytt jobb

Han kommer närmast från rollen som vd på Jönköping Airport. Nu ska han leda arbetet med att utveckla Leksand Resort.

pernilla och jenny

Sånga-Säby rekryterar och siktar på att bli framtidens mötesplats

På nytt jobb

Lagom till jul började Pernilla Rehnberg på Sånga-Säby som ansvarig för hotell & restaurang. Hon kommer tillsammans med Jenny Baudou som blir ansvarig för nya projekt & upplevelser, att bygga upp det nya Sånga.

uppsala konsert kongress

Uppsala Konsert & Kongress tar in två nya talanger

På nytt jobb

Uppsala Konsert & Kongress fick en ny ägaridé tidigare i år och för att möta denna gör nu bolaget en rad satsningar inom flera områden.

Gästskribenter

kronika av tommy brotte

Mötesexperten: Så behöver konferensanläggningarna utvecklas efter Covid

Gästskribent

Konferensanläggningar som vill vara relevanta för konferenser och större möten efter pandemin behöver snabbt utveckla sina erbjudanden.

Per Furumo "Kräv att alla har kameran på"

Möteskultur: ”Kräv att alla har kameran på”

Gästskribent

”Kräv att alla har kameran på. Det borde vara en självklarhet men är det inte. Oartighet är aldrig, i något sammanhang, bra”. Skriver Per Furumo i sin krönika: Det nya (digitala) ledarskapet.

vinnare anbud

”När det gäller upphandlingar finns det inga silvermedaljörer, bara en vinnare”

Gästskribent

När man bestämt sig för att ge sig in på den offentliga marknaden är det kanske frestande att lämna anbud på alla uppdrag som kommer ens väg. Men är det egentligen så smart? Skriver Thorstein Olsen Anbudsexpert på Mercell i denna tipsartikel som är den första i en serie för att hjälpa dig att förstå hur du blir framgånsrik i att vinna upphandlingar.

Per Furumo "Kräv att alla har kameran på"

Experten: ”Vi borde tala mer om digital mötesetikett”

Gästskribent

Hur bra är det med möten där man efter ett tag är osäker på om alla verkligen deltar? Hur bra är det med möten där interaktionen bara sker mellan några få? Hur bra är det med möten där visserligen alla är inloggade men hälften utzoomade…? Här bjuder Per Furumo på tre konkreta tips för god digital mötesetikett.

fredrik bauer1 768x512 2

Vill vi verkligen ha tillbaka våra fysiska möten?

Gästskribent

Digitala möten har blivit det nya normala och de flesta har insett att det funkar riktigt bra. I en ny gästkrönika som blickar framåt reflekterar Fredrik Bauer över om någon ens vill ha tillbaka alla fysiska möten…

Michelle Dandenell

Varumärkesstrategen: ”En person som använder sociala medier säljer mer”

Gästskribent

Entreprenörer och andra personer i säljande roller har otroligt mycket att vinna på att boosta era personliga varumärken, det kommer ge ökad försäljning och förkorta säljprocessen eller spara tid, skriver varumärkesstrategen Michelle Dandenell i denna gästkrönika.

Per Furumo "Kräv att alla har kameran på"

Per Furumo: Så når du fram i digitala möten

Gästskribent

I denna krönika skriver Per Furumo som är expert i talarträning, retorik och presentation om hur du ska agera för att lyckas med dina digitala möten.

Vart är vi på väg?

Krönika: Vart är vi på väg?

Gästskribent

I denna ”På Spåret” inspirerade krönika skriver Micke Darmell om hur framtiden kommer bli på mötesanläggningarna.

johnny sundin

Sorry – men ingen kommer att blåsa ”faran över”

Gästskribent

Pandemipladasket. Ingen såg det komma, förutom en handfull skrikande virologer på något obskyrt labb som ändå ingen lyssnade på. Sen var den ett faktum. Pandemin med stort P. Och fort gick det som bekant. Mötesbranschen föll pladask! Så inleder Johnny Sundin – trendspanare, moderator och föreläsare sin tankeväckande gästkrönika.

tommy brotte 1

Blir höstens konferens digital, fysisk eller inställd?

Gästskribent

Eventeffects återkommande gästskribent mötesexperten Tommy Brotte skriver i denna krönika om utmaningarna som du som mötesarrangör står inför i höst, och bjuder samtidigt på några konkreta råd.

föreläsare

Talarförmedlarens tips – öka kraven i höst

Digitalt möte

Eventeffects återkommande gästskribent Ola Johnsson en av grundarna till talarbyrån Speakers&friends, skriver här om vad du som ska boka facilitator, föreläsare och moderatorer till ert digitala event bör tänka på för att få ett lyckat slutresultat.

simon strandvik

Simon Strandvik: ”Vid en nystart tenderar man att tänka innovativt och annorlunda”

Gästskribent

Eventeffects återkommande gästskribent inom hållbarhet, Simon Strandvik skriver här i sin höstkrönika om vikten att vi prioriterar hållbarhetsarbetet när evenemangen drar igång igen.

christmas show mingelrum

Så genomför du en digital julfest

Annons

The Wondrous & Digital Christmas Show är ett helt nytt sätt att anordna julfest, helt anpassat efter hur många arbetar idag. Denna julen kommer ju inte bli som alla andra, vi kommer inte äta julbord som förut, vi kommer inte ha julfester som förut och våra organisationer kommer även ha problem att nå ut till sina anställda med en julhälsning. Genom att göra julfesten digital kan ni samla hela personalen på ett och samma ställe utan risk för trängsel eller smittspridning.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff