ALM är en unik kommunikationsbyrå specialiserad inom köpcentrum, handelsplatser och varumärkesupplevelser. Vi erbjuder 360-konceptlösningar inom event, dekor och design. Våra kunder finns runt om i hela landet och vårt huvudkontor är beläget i Stockholm.
ALMs styrka är att kombinera event, dekor och design för att skapa en tydlig röd tråd i våra kunders kommunikation och varumärke. Tillsammans har vi mångårig erfarenhet inom strategisk byråproduktion och hos oss arbetar projektledare, produktionsledare, dekoratörer, stylister samt designers. Tillsammans arbetar vi i ett starkt sammansvetsat team med en hög ambitionsnivå och vilja av att utveckla företagets affärer framåt.
Alm har haft en ökad tillväxt sedan flera år tillbaka och är nu redo att etablera kontor i andra delar av landet. Följ med på vår expansionsresa!
Bland våra kunder finns exempelvis: Unibail Rodamco Westfield, Atrium Ljungberg, Nordstan, Sturegallerian, Sickla, Alecta Pensionsförsäkring, Mio, Åhléns, Nacka Forum, Port73, Mio och Haninge Centrum.
Hos oss arbetar vi med ett inspirerande arbetsklimat, vi har kul tillsammans och här är ingen ensam. Vi erbjuder friskvård (individuell och gemensam), kurser för vidareutveckling och återkommande aktiviteter tillsammans för att skapa en bra dynamik.
Läs mer om oss: https://www.almevent.se/ eller kika in på vår instagram: https://www.instagram.com/almeventdeko/
Projektledare event med kundansvar sökes till Alm:
Om jobbet:
Hos oss är ingen dag den andra lik. Du gillar att kombinera ett administrativt arbete med offert, skiss och kalkylering till eventplanering, genomförande och tuffa deadlines. Du har inga problem att ta fram kreativa och unika eventförslag, i många fall utifrån brief samt presentera detta på ett professionellt sätt via kundmöten, pitchar och presentationer. I många fall med snabba och korta deadlines.
Du leder dina projekt med ett tydligt ekonomiskt ansvar över kundens investeringar hos oss på Alm. Till din hjälp har du våra erfarna kollegor som aktivt arbetar för att stötta upp och hjälpa dig framåt i projekten. Du är med och planerar teamets resurser för att skapa ett bra arbetsflöde i gruppen och slutligen i projektets genomförande och resultat.
Du är en fena på att hålla deadlines och samarbetar bra i grupp tillsammans med dina kollegor. Arbetet kräver ibland sena kväller och helger men vi arbetar med flexibel arbetstid vilket gör att du kan planera din arbetstid och ledighet på ett optimalt och flexibelt sätt.
Som person är du mycket driven, affärsmannamässig och inte rädd för att utveckla din kompetens för att ta din egen och företagets resa framåt.
Du har tidigare erfarenhet av eventbyrå eller liknande och är nu redo för nästa steg i din karriär.
Vi vill att du:
- har erfarenhet inom eventproduktion
- är stresstålig, flexibel och kan hålla deadlines
- erfarenhet av arbete i affärssystem, eventverktyg och excell
- är lösningsorienterad och har nytänkande
- har god kommunikationsförmåga i tal och skrift och du behärskar engelska i tal såväl som skrift
- har ett öga för detaljer, färg och form
- är prestigelös i ditt arbete
- har B-körkort
- har flytande svenska i tal och skrift
Meriterande:
- kunskaper inom skissverktyg
Du får:
- arbeta i ett entreprenörsdrivet företag med högt i tak
- familjär miljö med stark gemenskap och laganda
- friskvård (både individuell och gemensam)
- utbildning för vidareutveckling
- möjligheter att påverka
- möjligheter att få arbeta brett inom organisationen
- Individuell lönesättning och förmåner
Tjänsten tillsätts omgående så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor vänligen maila till byråchef Daniel Alm, [email protected]
Välkommen till Alm!