ÄR DU EN DRIVEN SERVICE-PERSON MED BLICK FÖR BÅDE HELHET OCH DETALJER?
Castellum-ägda United Spaces är en av Sveriges ledande och mest expansiva coworking-aktörer med tio anläggningar i fem olika städer (Stockholm, Arlanda, Uppsala, Göteborg och Malmö). Vi har i dagsläget drygt 2 700 medlemmar fördelade på ca 550 medlemsföretag från en mängd olika branscher och verksamhetsområden.
Till vårt kontor på Kungsbron i Stockholm söker vi nu en rutinerad och driven Site Manager med ansvar för den dagliga operativa verksamheten.
Vem är du?
Vi tror att du är en person som är engagerad och drivs av att integrera med nya människor
Vi tror att du är en person som trivs med att jobba i en organisation som växer.
Vi förutsätter att du har grundläggande ekonomikunskaper för att kunna följa upp resultat, ta hand om fakturor och göra kloka hållbara inköp.
Vi förutsätter att du kan Microsoft Office.
Vi förutsätter att du tar den ekologiska, sociala och ekonomiska hållbarheten på största allvar.
Vi förutsätter att du ser laget istället för jaget.
Vi vill att du förstår att försäljning är en naturlig del av din arbetsvardag
Vi vill att du är den som på möten kommer med förslag på förbättringar och inte räds för att ta diskussioner.
Vi vill att du drivs av Passion, Öppenhet, Kul, Förtroende och Mod.
I din roll som Site Manager ingår bland annat:
- Vara huvudsaklig kontaktperson för anläggningens medlemmar med ansvar för en genomgående hög servicenivå.
- Säkerställa att den dagliga driften fungerar smidigt och effektivt samt att lokalerna är i ständigt gott skick.
- Ansvara för samtliga inköp (engångsmaterial, mat, dryck etc.) till anläggningen.
- Ansvara för kontakt och kravställning gentemot kontrakterade underleverantörer och partners som exempelvis städbolag, installatörer, kaffesystem m.fl.
- Ansvara för rekrytering, schemaläggning och utbildning av personal och eventuell extrapersonal.
- Att som ett komplement till vårt säljteam kunna genomföra visningar av anläggningens kontors- och möteslokaler för potentiella kunder.
- Planera och genomföra olika event-aktiviteter med syfte att stärka sammanhållningen bland anläggningens medlemmar.
- Sälja, offerera, planera samt förbereda event-, mötes- och konferensbokningar.
- Sakgranska och skapa fakturor i Fortnox.
- Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av Team Lead
Vem söker vi:
- Du har minst 2 års erfarenhet från en liknande tjänst/roll.
- Du har en formell utbildning på eftergymnasial nivå, gärna med inriktning mot hotell & restaurang, konferens och event.
- Du har haft budget- och personalansvar
- Du har stor vana vid att arbeta i olika boknings-, fakturerings- och säljstödsystem.
- Som person är du driven, lösningsorienterad och nyfiken och inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Du är social och är bra på att ta människor i olika typer av situationer. Du gillar struktur och ordning och har känsla för detaljer. Men kanske framförallt- du är en service-person ut i fingerspetsarna!
Arbetstid & Anställning:
- Arbetstiden är 40 timmar i veckan
- 6 månaders provanställning
- Vi betalar månadslön och är anslutna till Visitas kollektivavtal
- Tillträde omgående
Du rapporterar till:
- Teamleader Workspace