”Vi är oerhört stolta över att presentera vårt nya namn, Adventy. Det representerar en ny era för vårt företag och en förnyad energi. Vi ser fram emot att fortsätta skapa fantastiska upplevelser tillsammans med våra kunder,” säger Kerstin Öhman, VD på Adventy.
Sedan 1987 har BSC byggt en solid grund som en pålitlig partner för företag och organisationer som vill skapa oförglömliga event. Med kunder som Coca-Cola Europacific Partners, LinkedIn, Gaggenau, Michelin och Meta samt utmärkelsen som Gasellvinnare 2024, har företaget befäst sin position som en ledande aktör i branschen.
Adventy: Innovation och relationer i fokus
Med övergången till Adventy speglas byråns förmåga att anpassa sig till dagens snabbt föränderliga affärslandskap. Namnbytet är en naturlig förlängning av den resa som började med klassiska företagsevent och idag omfattar allt från digitala och hybridlösningar till hållbara företagsfester och kreativa middagar.
”När vi grundades 1987 handlade vår verksamhet om att leverera klassiska företagsevent, ofta med fokus på fysiska möten. Idag ser världen annorlunda ut, och våra tjänster har utvecklats till att omfatta allt från digitala konferenser och hybridlösningar till storslagna utlandskickoffer och galor, hållbara företagsfester, kreativa middagar och give aways, stort som smått. Därför känns det naturligt att vårt namn också får spegla vilka vi är idag,” fortsätter Kerstin Öhman.
Med det nya namnet introduceras även en ny grafisk profil och webbplats som förstärker företagets vision och riktning. Adventy har ett starkt kundfokus och ambitionen att skapa lösningar som möter morgondagens utmaningar, utan att kompromissa med sina grundvärden – kvalitet, kreativitet och kundfokus.