Som Sveriges största mäklarföretag arbetar Fastighetsbyrån målinriktat med sin internkommunikation. Målet är att bygga en stark företagskultur och erbjuda en arbetsplats där medarbetarna kan skapa en hållbar och framgångsrik karriär. Den årliga kickoffen, som traditionellt äger rum i januari, är en viktig händelse för att inspirera, stärka vi-känslan och fira gemensamma framgångar.
– Vi har haft ett framgångsrikt samarbete med Minnesota i många år men är nu redo för en nystart. Våra interna events, med vår stora kickoff i spetsen, är otroligt viktiga för vår framgång och vi ser fram emot att vässa oss ytterligare tillsammans med PS Occasion. De har visat på stort engagemang i pitchen och har både den höjd och bredd som krävs för att leverera på det vi efterfrågar, säger Carita Letzler, kompetensansvarig och projektledare för den årliga kickoffen på Fastighetsbyrån.
– Från start till mål har Fastighetsbyrån genomfört en mycket professionell upphandling. Redan under vårt första möte kände vi att kemin stämde och att vi var den strategiska partner de behövde. Hela teamet från PS Occasion är taggat för att påbörja samarbetet! avslutar Marie Lasota, VD på PS Occasion.
I pitchen, som fokuserade på Fastighetsbyråns Kickoff 2025, lyfte PS Occasion fram medarbetarlöftet och mäklarbyråns digitala resa. Med ett framåtblickande koncept levandegjordes platsen där medarbetarna kan forma sin framtid. Fastighetsbyråns Kickoff riktar sig till samtliga 1500 medarbetare vilka består av franchisetagare, mäklare, koordinatorer samt medarbetare på huvudkontoret.
Utöver Fastighetsbyråns kickoff kommer PS Occasion även att stötta i mindre events under året. Samarbetet inleds i januari 2024.