Julia Widlund kommer senast ifrån den digitala kommunikationsbyrån Ingager och kliver nu in i rollen som Creative Director på Homage.
– Det känns spännande att få komma in på ett bubblande Homage där det händer mycket just nu och tillsammans skapa en stark, kreativ avdelning som vågar utmana både våra interna processer och projekt så väl som våra kunder. Vi är alla redo att höja blicken och satsar i höst på att ta både oss som byrå och våra kunder till nya kreativa höjder, säger Julia Widlund.
Mimmi Johansson Bäckström kommer senast från PR- och reklambyrån JMWGolin och tar sig an rollen som Creative PR Specialist på Homage.
– För mig var det Homage kreativa ådra som lockade mig allra mest, och det känns väldigt kul att kliva ombord i uppstarten av en ny avdelning. Jag hoppas att jag med min erfarenhet kan bidra med ett PR-fokuserat tänk där det förtjänade får ta större plats i de uppdrag vi tar oss an, säger Mimmi Johansson Bäckström.
Om Homage:
Homage startades hösten 2018 och har sedan dess haft en stark positiv utveckling med ambitionen att fortsätta så. Homage erbjuder helhetslösningar inom offline och online aktiveringar/kampanjer och har idag 40 anställda.