AMP, den smidiga koffeinportionen som ryms i byxfickan, har nu gjort entré på den svenska marknaden. Inför lanseringen väljer AMP att samarbeta med Homage för att satsa på högkvalitativa varumärkesupplevelser och innovativa sampling-aktiviteter under våren.
– Det känns roligt att äntligen kunna erbjuda en bekväm möjlighet att njuta av koffein när som helst på dagen, dessutom i en förpackning som är enkel och portabel. Vi älskar smidiga lösningar och ser fram emot att sprida positiv energi tillsammans med Homage under våren, meddelar det svenska marknadsteamet på AMP.
AMP kommer att dyka upp på flera platser, inklusive gymmen Ignite och Fightbox, samt SPACE Bar och Kappa Bar. Dessutom kommer AMP att vara på plats under Premiärmilen 2024 senare i vår.
– Att få vara med och lansera AMP på den svenska marknaden känns såklart jätteroligt. Vi delar deras entusiasm för att sprida positiv energi och ser fram emot att introducera produkterna för konsumenterna, säger Jonas Linder, kundansvarig och partner på Homage.