Detta är en annons. +18, stodlinjen.se
Marknadsledande LeoVegas-gruppen, som idag äger de ikoniska bettingplattformarna LeoVegas, GoGoCasino och nya expekt, stärker nu sin position ytterligare med en storsatsning på BetMGM. Ledorden är spelglamour och innovativ underhållning. LeoVegas började sin resa i Sverige och nu är man tillbaka med en upplevelse som tar Vegas direkt till svensken.
BetMGM (Metro-Goldwyn-Mayer, ett amerikanskt underhållningsföretag känt för sina legendariska filmstudior och lyxiga casinon) tar sig in på den svenska marknaden och satsar på en rad unika spelupplevelser och funktioner.
Livesänd underhållning från Las Vegas: Kanske den häftigaste upplevelsen på listan. Spela på exklusiva livecasinobord med direktsändning från ikoniska platser som Bellagio och MGM Grand. Interagera med professionella dealers i kristallklar HD och känn Vegas-pulsen utan att lämna ditt hem.
Välkomstbonus för nya spelare: Spela på egna villkor. Välj mellan Casinobonus för dig som gillar slots och klassiska bordsspel eller Sportbonus om du föredrar sportspel.
Unika och exklusiva spel: Tillgång till casinospel och live casinobord som bara finns hos BetMGM, inklusive exklusiva titlar som MGM Grand Emerald Nights.
Sportsbetting i världsklass: Brett utbud av odds på sporter och ligor från hela världen, inklusive bet builders och livebetting. Ett nytt koncept, “Super Swedes”, ger svenska spelare chansen att följa och satsa på aktuella svenska lag, idrottare och klubbar som tävlar på den internationella scenen – en kombination av nationell stolthet och global spänning.
“Super Swedes” oddsboost: Följ och satsa på svenska lag och idrottare med förhöjda odds och extra spänning.
Under det senaste året har BetMGM inlett spännande samarbeten med Premier League-klubbar som Tottenham Hotspur, Newcastle United och Wolverhampton Wanderers. Dessutom rullar en omfattande marknadsföringskampanj ut i november, med ambitiösa inslag på radio, TV, utomhusreklam och digitala kanaler.