Nils van der Poel har nytt jobb som ambassadör och medlem i SkiStars fjällandslag. Dessutom kommer Nils att bidra till affärs- och konceptutvecklingen av bland annat SkiStars sommarsatsning Sports & Adventures samt klädmärket EQPE.
2024 har varit ett år av prövningar och framsteg för vår bransch. Det är tydligt att vi står inför en transformation där både ekonomiska och kreativa utmaningar driver oss att tänka nytt och agera med ökad precision. Mitt i dessa förändringar finns en röd tråd som genomsyrar allt vi gör: relationer.
Under Nostalgia Festival 2025 kommer besökarna känna igen sig, samtidigt erbjuds en mängd nya och spännande inslag. Evenemanget ökar sitt fokus på bilar från 70-, 80- och 90-talen, utan att de äldre modellerna försvinner.
Produktionsbolaget Spitfire kliver in i en ny era när de tillsammans med Homage-gruppen startar bolaget Mirage. Det nya bolaget vill utmana film - och animationsbranschen och ta ett större grepp om innovativ teknik.