Det finns många olika yrkesroller som kan vara köpare av event och konferenser, här kan du läsa om hur du når de som är stora köpare av event, möten och konferenser.
Event- och marknadschefer
Event- och marknadschefer köper tjänster för att genomföra evenemang, aktiveringar och konferenser för att främja sina varumärken, lansera nya produkter eller tjänster och skapa mötesplatser åt säljare. Rollen finns inom alla organisationer, många läser sajten eventeffect.se för att hitta inspiration och fler och fler söker leverantörer via tjänsten Eventhjälpen.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta försäljningsansvarig Lena Klaesson. lena@eventeffect.se
HR- och verksamhetschefer
Chefer och HR-experter köper evenemang och konferenser för att rekrytera nya talanger, träna befintliga anställda och öka engagemanget bland personalen. Sajten passioneffect.se har som målsättning att vara den nya generationens kunskapshub för de som har blicken i vindrutan och vill utveckla dig själv och människorna i din organisation för att attrahera, leda, behålla och utveckla talanger.
Vill du veta med är du välkommen att kontakta Publicher Michelle Dandenell. michelle@passioneffect.se
Chefer för försäljning och affärsutveckling
Chefer för försäljning och affärsutveckling köper genomförande av evenemang och konferenser för att nätverka med potentiella kunder, bokar montartar på mässor för skapa nya affärsmöjligheter. De håller också i företagens kickoffer som i bland sker flera gånger på år. saleseffect.se är sajten och kunskapshubben för alla som jobbar i yrkesrollen försäljningschef och säljledare.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta vd Sophia Loader. sophia@saleseffect.se
Lednings- och Vd-assistenter
Vd-assistenter (Executive Assistant) och ledningsassistenter är vanligtvis administrativa eller administrativt stödjande roller inom ett företag eller organisation. Deras uppgifter och ansvarsområden kan variera beroende på organisationens storlek och struktur, men generellt sett hjälper de till att underlätta och underlätta VD: s eller ledningens arbete. De håller ofta i genomförandet av konferenser och ledningsmöten för att samla ledningen. Styrelsemöten, julfester och företagsjubileum hamnar också ofta i deras ansvarsområden. Assistenterna på Sveriges storbolag håller sig uppdaterade om yrkesrollen på sajten executiveeffect.se.
Lokaler till ledningsmöten hittar de på sidan: Utvalda mötes- och eventlokaler
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta försäljningsansvarig Lena Klaesson. lena@eventeffect.se
Evenemangschefer
Evenemangschefer köper hela eller delar av evenemang och konferenser, ansvarar för att planera, organisera och genomföra olika typer av större event och festivaler. Rollen finns på festivaler, inom musik- och nöjesindustrin och kommuner. Gemensamt för dem är att event är en stor dela av deras vardag, många av dem håller sig uppdaterade via sajten eventeffect.se.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta försäljningsansvarig Lena Klaesson. lena@eventeffect.se
Personal på event och kommunikationsbyråer
Personalen på event och kommunikationsbyråer är specialister på att planera och genomföra olika typer av evenemang, aktiveringar, möten, events. Uppdragen kommer från företag och organisationer ofta med ett varumärke i centrum, i uppdragen ingår ofta att boka innehåll, lokal och teknik. Gemensamt för många i eventbyråbranschen är att de läser eventeffect.se för att hålla sig uppdaterade.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta försäljningsansvarig Lena Klaesson. lena@eventeffect.se
Välj bland våra kostnadseffektiva annonspaket:
Native/Advertorial
Annonser i våra digitala veckobrev
Paket om 10 införanden från 20 000 kr. (Ny)
Mediamix på valfria sajter
Paket om 2 native-annonser samt 12 månader listning i Eventhjälpen
29 000 kr
Exponering i listningen: Eventhjälpen
Årsavtal från 1 000 kr per månad.
Exponering i listan: Utvalda mötes- och eventlokaler
Årsavtal från 500 kr per månad.
Partnerskap 12 månader
Begränsat antal antal platser, kontakta oss.
(Priserna ovan är exklusive moms.)