Edge Möten & Upplevelser är den personliga event- och konferensarrangören för företag som önskar det lilla extra. Med omtanke och upplevelser i världsklass, alltid anpassat efter varje företags behov.
Vi vill inte bara följa normen för en lyckad konferensresa.
Vi vill sätta normen.
Och ibland utmana den – på ett sätt som känns tryggt men ändå oväntat.
För vi vet att det är detaljerna, den personliga touchen och passionen som gör skillnaden.
Om arbetsplatsen och rollen
Edge Möten & Upplevelser startades 2020 och består idag av en VD och en styrelseledamot med gedigen branscherfarenhet. Inför alla stora event- och konferensresor har vi ett starkt team som alltid följer med för att säkerställa en upplevelse som känns genomtänkt, trygg och helt enkelt drömmig.
Vi växer och söker nu en engagerad kollega som vill bli en viktig del av teamet och bidra till att ta företaget till nästa nivå. Du kommer att vara en central partner i hela säljresan och ansvara för att skapa oförglömliga företagsresor och event.
Då tjänsten är helt ny och företaget befinner sig i en spännande expansiv fas kommer du ha stora möjligheter att påverka och sätta din egen prägel på det du vill åstadkomma.
I arbetsuppgifterna ingår
• Research av destinationer och platser som skapar rätt förutsättningar för oförglömliga möten.
• Säkerställa att budget hålls och resultat nås samt förhandla med leverantörer för att erbjuda
kunder ett så konkurrenskraftigt pris som möjligt.
• Vara spindeln i nätet och leda hela bokningsprocessen i projekten från start till mål.
• Logistik och riskhantering – säkerställa att varje resa och event fungerar så smidigt som
möjligt för både kund och deltagare.
• Kvalitetssäkring – säkerställa att vi överträffar kundens förväntningar under genomförandet
och skapar minnesvärda upplevelser som lever kvar långt efteråt.
• Förbättringsarbete – upptäcka, driva och genomföra processer som utvecklar Edge Möten &
Upplevelsers erbjudande och förenklar arbetsprocesser.
Det är viktigt att du
• Har flera års erfarenhet som senior projektledare eller liknande från eventbyrå eller
grupp- och konferensresebyrå.
• Har dokumenterad erfarenhet av att vara del av team som framgångsrikt drivit och vunnit
säljpitcher.
• Arbetar obehindrat i Excel, PowerPoint och Canva.
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
• Trivs i en föränderlig miljö med perioder av intensivare arbetsbelastning.
• Är nyfiken på din omvärld, branschen och drivs av ständig utveckling.
Det är ett plus om du
• Talar och skriver obehindrat i italienska, spanska eller franska.
• Har erfarenhet av att arbeta i Amadeus.
• Har en eftergymnasial utbildning inom turism eller försäljning.
Personliga egenskaper vi värdesätter
• Noggrannhet och struktur sitter i ryggraden.
• Förmåga att arbeta självständigt, är driven och lojal.
• Van vid att kommunicera med beslutsfattare, leverantörer och kollegor.
• En god lyssnare som har lätt för att sätta dig in i kundens behov och omvandla dem till
kreativa och konkreta lösningar.
• God självkännedom och mottaglighet för konstruktiv feedback – samt mod att ge feedback
när det behövs för att relationer och arbete ska fungera så bra som möjligt.
• En naturlig nätverkare som motiveras av att bygga långsiktiga kund- och
leverantörsrelationer.
Edge Möten & Upplevelsers grundpelare
Omtänksamhet
I varje liten detalj. I det stora hela. I alla möten. Att bry sig på riktigt – om kunder,
medarbetare och leverantörer.
Generositet
Mötet med Edge ska vara generöst. Vi betalar om möjligt alltid våra fakturor förtidigt och
bjuder gärna våra kunder på något litet extra. Självklart ska vi vara lönsamma – men det är
inte det som driver oss.
Nyfikenhet
Våga upptäcka världen. Att ständigt utvecklas.
Och slutligen:
Bad ass bitch – but rule with kindness
Hos Edge Möten & Upplevelser får du
• Korta beslutsvägar och stor möjlighet till påverkan.
• Utbildningsresor och mässresor.
• Arbeta med kvalitet i fokus och leverera oförglömliga konferensresor på några av världens
finaste platser.
• Marknadsenlig lön med tjänstepension och sjukvårdsförsäkring, sex veckors semester och
flexibla arbetstider inom rimliga ramar. Möjlighet att arbeta hemifrån upp till 49 % av
arbetstiden när verksamheten tillåter.
• Friskvårdsbidrag om 4 000 kr per år.
• Ett centralt kontor på Norrtullsgatan 51 i Vasastan, Stockholm, samt möjlighet till distans-
arbete vid behov.
• Gott kaffe på kontoret.
Ansökan
Sök senast 30 januari. Intervjuer sker löpande och tillträde enligt överenskommelse.
Mejla ditt CV eller din LinkedIn-profil till vår rekryteringskonsult
Endrina Yngerskog på [email protected]
I mejlet ser vi gärna att du besvarar följande frågor:
• Beskriv kort dina erfarenheter av projektledning inom event eller konferensresor.
• Ge två exempel där du vunnit en kund genom personlig kontakt eller säljpitch.
• Berätta om ett tillfälle då en resa eller ett event inte gick som planerat och hur du löste det.




