Jirango är nästa generations eventplattform för både fysiska och digitala event och konferenser. Med stora möjligheter till anpassningar i plattformen för respektive event och kund levererar vi riktigt varumärkesanpassade digitala och fysiska event med många funktioner och moduler; från eventwebb och avancerad registrering med betalning till digitalt live-möte med chatfunktioner, videomöten etc.
Bland kunderna finns stora svenska företag och organisationer, event/mötesbyråer samt offentlig förvaltning.
Om rollen:
Som Account Manager på Jirango har du en bred kontakt med många intresserade kunder och prospects inom mötesindustrin och andra bolag och organisationer.
Du arbetar med prospektering mot olika branschsegment, genomför fysiska och digitala möten. Du bygger relationer och skapar affärer. Du genomför aktiviteter i form av seminarier och happenings, ihop med partners.
Du analyserar företagens behov och erbjuder våra tjänster och produkter. Du har ett starkt driv och är resultatinriktad. Du är envis och uthållig som person och van vid uppsökande försäljning. Du arbetar strukturerat och metodiskt mot satta mål och har god förmåga att skapa långsiktiga kundrelationer. Du har god kunskap om teknik, och möjligheter på Internet och kan sätta dig in i våra kunders problem. Ett plus om du har branscherfarenhet.
Vi erbjuder dig:
– Stora möjligheter att bidra till utvecklingen av din och vår gemensamma framtid
– En företagskultur med entreprenörsanda, gemensamma värderingar och ett stort individuellt ansvar
– En platt organisation med korta beslutsvägar
– Inspirerande arbetsmiljö med intressanta kunder och projekt
Du kommer att arbeta med unika produkter som kontinuerligt utvecklas och du kommer att ha stora möjligheter att utveckla ditt arbete och dig själv då företaget växer!
Skicka ditt CV samt en kort beskrivning av dig själv till [email protected]
Märk mailet ”Account Manager”