Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Kistamässan är den tillgängliga och innovativa mötesplatsen för personliga möten, upplevelser och utbyte av kunskap, idéer och erfarenheter. Vårt mål är att skapa framtidens mötesplats som gör verklighet av vision och idé – oavsett uppdrag. Vår ambition är att vara landets ledande mötesarena under parollen: Sveriges mest centrala mäss- och eventanläggning! Kistamässan ägs av Artexis Nordic som är en del av belgiska Artexis Group. Artexis Nordic har två mässanläggningar i Sverige, Kistamässan och Malmömässan. I Artexis ingår även easyFairs Norden, Sveriges största mässarrangör av B2B-mässor.
Kvalifikationer
För att passa i rollen som säljare ser vi att du har:
- Ett intresse för show och event
- Minst gymnasieutbildning. Högre utbildning inom branschen är meriterande
- Erfarenhet av B2B- försäljning, erfarenhet från annonsförsäljning/telemarkering är meriterande
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
För att lyckas i rollen krävs det att du har en stor dos eget driv och är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål, är strukturerad och har en hög ambitionsnivå. Vidare är du en lagspelare som stöttar dina kollegor och delar med dig av dina kunskaper och ditt driv. Du är en person som tar egna initiativ och hittar kreativa lösningar inför olika situationer som uppstår.
Är du redo att anta utmaningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.