Om Eventyr
We turn moments to momentum. Agency Of The Year Winner 2021.
Vi på Eventyr skapar unika varumärkesupplevelser, som känns och som människor minns. Vi drivs av ett starkt engagemang och har en ständig nyfikenhet för våra kunders utmaningar och att hitta lösningar som ger långsiktiga resultat men också när det kommer till vilka trender och tendenser som formar världen idag och imorgon. Vi älskar att testa nya sätt att kommunicera och uppleva. Vi älskar att skapa event som förstärker och förhöjer upplevelsen av våra kunders varumärke. Det är vår stora passion.
Vi letar efter en Office Manager med en “doer attitude” och passion för medarbetarnas upplevelse när det gäller kontorsmiljö, interna events och kommunikation.
Ditt fokus
Som Office manager kommer du att jobba med en dynamisk agenda, vara en nyckelperson för våra anställda och vårt kontor. Din roll är uppdelad i 3 huvudområden, Office management; interna events och intern kommunikation/admin. Du är också den första som kund och anställd möter i receptionen och det är viktigt att de får ett varmt välkomnande. Du ser till att de veckorutiner som finns följs och ansvarar för hanteringen kring Eventyrs extrapersonal (guider) innan genomföranden av event. På Eventyr möts du av en energirik kultur bland engagerade kollegor där dina dagar kommer varvas mellan återkommande rutiner, projekt och oförutsedda händelser som kräver snabbfotade lösningar.
Eventyr har 4 värdeord som du har ansvar för att både förstå och arbeta efter dagligen; We above me, Braver than yesterday, Passionate beyond reason, Always there.
Vad kommer du att göra
· Ansvara för att kontoret är i ordningen och ser fint ut, utifrån våra veckorutiner
· Projektleda interna events, så som AW, företagsfester, utbildningar
· Bemanna receptionen och ansvara för kontorstelefon
· Hjälpa till med administrativa kontorsarbete, beställa mat och dryck, hjälpa till inför både externa och interna möten
· Hjälpa CFO med finansiell admin
· Hjälpa Head of People and Culture med HR admin
· Förberedelser vid intro av nyanställda och LiA, beställa telefon, dator, nycklar
· Ha kontakt med företag för interna tjänster (hyresvärden, städfirma, blomföretag)
· Guideadministration
Vem är du
· Positiv energi och en “doer” attityd
· Känsla för och viljan att skapa en fin och trevlig arbetsplats
· Service minded, du måste tycka det är roligt att möta kunder och anställda
· Brinner för att leverera en förstklassig service och ser vikten av detaljer
Erfarenheter/kompetenser som är bra i denna roll
· Har tidigare erfarenhet av liknande roll/service
· Projektledaregenskaper
· Tekniskt intresserad, gärna ha koll på teams, zoom, google hangout
Skicka din ansökan till [email protected].
Ansökningsdeadline: 17 feb
Rapporterar till: Head of People and Culture
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Placering: David Bagares Gata 5, Stockholm