Gillar du människor och möten? Är du en lagspelare som drivs av att skapa upplevelser utöver det förväntade? Känner du att du skulle trivas i en kultur som bygger på omtanke, engagemang, innovation och glädje, där visionen är att skapa en upplevelse utöver det förväntade? Då skulle du kunna vara vår nya kollega – läs vidare!
Vi söker dig som
- Kan fånga upp kundens förväntningar och därifrån planera och genomföra bästa möjliga möte, oavsett om det handlar om heldagskonferens eller ett privat event
- Gillar att vara med i drift och skapa det bästa för gästen på plats
- Drivs av att arbeta mot tydliga mål och tycker om att se direkta resultat av ditt och dina kollegors arbete
- Hittar lösningar på det mesta, gillar högt tempo och kan planera din tid på ett effektivt sätt
Vad ingår i rollen?
- Planera och organisera konferenser/event från första kontakt med gäst till merförsäljning, genomförande och uppföljning
- Finnas tillgänglig för våra gäster och vara delaktig i olika typer av service i genomförandet på plats, t ex iordningställande av lokaler, servering etc
- Debitering av genomförda arrangemang, göra beställningar, inventeringar etc
- Vara behjälplig på andra avdelningar när det finns behov
- Tillsammans med dina kollegor arbeta utifrån våra värderingar för att skapa bästa möjliga kundupplevelsen och sträva efter att vi håller ”7A-standard” i alla led
Vad har du med dig?
- Varm servicepersonlighet och ett genuint intresse för människor och möten
- Erfarenhet från liknande roll inom konferens-/restaurangverksamhet
- Väl utvecklat sinne för detaljer och förmåga att arbeta strukturerat
- Positiv anda och ett prestigelöst sätt att vara
Dessutom önskar vi att du är en kommunikativ person, som är duktig på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Anställningsform: Föräldravikariat 100 %
Har du frågor kring tjänsten?
Kontakta Eva Bloch, Culture Manager, eva@7a.se eller
Ulrika Lardinger, Enhetschef, ulrika@7a.se
Varmt välkommen med din ansökan, som vi gärna vill få in så snart som möjligt!