Gå med i en av världens ledande företagsorganisationer och arbeta från vårt nya Resecenter i Helsingborg. Du kommer att leverera kvalitativ kundvård till affärsresenärer, hitta lösningar för flyg, hotell och tåg innan och under deras affärsresor. Du kommer att se till att de flyger med lätthet, anländer pigga och fräscha till möten och återvänder hem i tid till sin familj och vänner.
Varje år hjälper vår klient tusentals företag på över 60 marknader att bättre hantera sina reseprogram genom att erbjuda moderna lösningar och exceptionell service.
Har du erfarenhet inom resebranschen och vill ha mer rutin i ditt schema? Vill du börja din dag i vårt helt nya Business travel hub?
Du ska ha kunskap om GDS System som Amadeus, Galileo, Worldspan eller Saber och ha erfarenhet av resor, flygbolag eller liknande.
Om vår klient:
De är ett globalt kontaktcenterföretag med över 125 000 anställda som arbetar på mer än 150 platser i 31 länder runt om i världen. Våra kunder är många av de mest kända varumärkena i världen, och vår framgång är tack vare vår personal som hanterar miljarder kundinteraktioner varje år. Vi satsar på positiva, motiverade individer i vårt team – människor som är angelägna om att lära sig vår verksamhet, växa i sina karriärer och avancera inom vårt företag.