Nu söker vi två nya kollegor till Innesälj.
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter är i första hand att hantera konferensförfrågningar från våra kunder och hitta lämpliga anläggningar för deras behov. Du koordinerar tillgänglighet och pris utifrån kundens önskemål. Ibland tar vi även hand om detaljplanering och bokning av kringarrangemang och aktiviteter. Du har ett helhetsansvar för ”dina” bokningar för att säkerställa att vi tillgodoser kundens behov.
I tjänsten ingår också att vara ambassadör för ett antal av våra anläggningar, ett nära samarbete med vår utesäljavdelning samt vissa kundbesök och anläggningsbesök.
Vem är du?
Vi söker dig som har hög social kompetensnivå, positiv energi och ett brinnande intresse för människor, nöjda kunder och att driva affärer. Du har en förmåga att lyssna in kundens behov och på ett kreativt sätt att bemöta dessa. Du är en driven lagspelare som gillar att jobba i ett högt tempo. Kort sagt personifierar du våra tre värdeord: lyhörda, inspirerande och kunniga.
För att lyckas i tjänsten är du noggrann och har en självklar känsla för struktur och samordning. Du har goda dator- och systemkunskaper, behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har goda geografiska kunskaper.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av Innesälj med inriktning mot konferens inom hotell, resebyrå eller eventverksamhet.
Körkort är ett krav.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en dynamisk miljö där vi tar tillvara på nya idéer och där möjligheten att påverka är stor. Svenska Möten är i en expansiv fas där vi hela tiden strävar efter att ligga i framkant och där utveckling är viktig. Vi behöver din erfarenhet och ditt engagemang för att driva oss framåt. Du kommer att arbeta i ett kul och drivet team där vi coachar och stöttar varandra. Idag är vi 14 personer som arbetar i teamet och vi sitter i fräscha lokaler i Upplands Väsby. Du rapporterar till vår Innesäljchef.
Anställning: Heltidstjänst med tillträde snarast.
Ansökan mailas senast 2017-02-10 till vår Innesäljchef Marianne Heidenberg på
marianne.heidenberg@svenskamoten.se. Märk mailet med ”Innesäljare”. Intervjuer kommer att genomföras löpande så vänta inte med att skicka in ansökan.
Välkommen att även kontakta Marianne om du har frågor om tjänsten på telefon 08-594 111 83 eller på mejl.