En ny webb för Best Western Hotels & Resorts, med uppdaterad design och förbättrade funktioner, är starten för BWH Hotel Groups satsning av hotellgruppens digitala kanaler. Den nya webbplattformen möjliggör att man nu kan göra egen utveckling av nya funktioner, smarta features och uppdaterat innehåll.
”Det är otroligt roligt att få presentera våra nya skandinaviska webbar som ett första steg i vår digitala satsning. Under drygt ett år har vårt team arbetat med att bland annat ta fram en ny grafisk design, ett tydligare fokus på den skandinaviska marknaden samt förbättrad prestanda” säger Lena Axelson, Head of Web BWH Hotel Group Skandinavien.
Utöver den nya skandinaviska webben planerar man även att underlätta för hotellgästerna genom en ny app och nya AI-lösningar.
”Det är mycket som händer därute och för att kunna erbjuda våra kunder en bra och modern användarupplevelse är det viktigt att vi hänger med i utvecklingen. Vi kommer att lägga stort fokus på att leverera smarta digitala lösningar som underlättar hela vägen från bokning till utcheckning”, säger Sara Hallsund, marknadschef BWH Hotel Group Skandinavien.
De nya webbsidorna är nu live i Sverige och Danmark och lanseras i Norge inom kort.
Nyfiken, kolla in www.bestwestern.se.