Homage är i en spännande expansionsfas och har efter årsskiftet rekryterat sex nya medarbetare. Alexandra Strand kommer tidigare från Epidemic Sound och stärker upp Business Development-avdelningen tillsammans med David Gustafsson, som senast kommer från Fazers marknadsavdelning.
Emilie Idengren kommer senast från konsultföretaget WorkStudio och utökar Brand Experience teamet tillsammans med Adam Widén och Jodie Wåhlström. Adam har tidigare drivit eget och har bland annat tagit VM-kvalet i Dödshopp till Sverige, en omdiskuterad idrottsutövning som han själv provade i Oslo 2011. Jodie har tidigare arbetat med produktionsledning på Alaska film & TV.
– Det är med glädje vi välkomnar våra nya kollegor till Homage, dessutom till ett nytt och större kontor. Vi står inför ett händelserikt 2024 och vi ser fram emot att leverera stordåd tillsammans, säger Niklas Söderberg, byråchef och partner på Homage.
Utöver att fylla på styrkan inom Business Development och Brand Experience kliver Tilda Bråtenius in som Office Manager.