Hallå där… Malin Berlin som fram till idag varit ansvarig för avtalssignering av förmånskunder samt anläggningar som vill ansluta sig till Meetly-familjen.
Vad innebär din roll som Sverigechef?
– Min roll som Sverigechef är en bred roll med stort ansvar, primärt över den övergripande försäljningen och partnerskap med bolag – för att öka Meetlys omsättning och marknadsföra våra tjänster.
– Jag ansvarar fortsatt för avtalsskrivning med både förmånskunder som bokar sina evenemang och konferenser hos Meetly, och med anläggningar som kan ta emot alla våra bokningar.
Hur ser du på Meetlys framtid?
– Jag ser väldigt ljust på Meetlys framtid. Det faktum att Meetly har vuxit stabilt under de senaste åren, trots en pandemi, och fortsätter expansionen rejält under 2023, talar för sig självt.
– Det visar att vårt erbjudande tas emot väldigt väl på marknaden och att både befintliga kunder stannar kvar och använder vår service, och det blir dagligen allt fler nya kunder som hittar till Meetly.
– Vi vinner allt fler upphandlingar på mångmiljonbelopp, och hör allt oftare att vi blir rekommenderade av våra befintliga kunder till deras kontakter – vilket är det bästa betyg man kan få.
Vad fick dig att börja arbeta för Meetly?
– Jag har bred erfarenhet av denna typ av roll och blev kontaktad av en leverantör till Meetly som var helt övertygad att Meetly och jag var som handen i handsken. Jag insåg snabbt att företaget såg likvärdigt på försäljning, möjligheter och ett företags kultur. Dessutom växer Meetly otroligt snabbt och jag kände att jag ville hoppa på företagets resa. Efter ett samtal med Daniel, en av grundarna av Meetly, formade vi min tjänst och sen har det bara rullat på.