Så mycket bättre är ett av Sveriges mest populära TV-program, känt för att sammanföra några av landets mest framstående artister och låtskrivare, där deras hits får en unik tolkning av artistkollegor. Programmet har varit en favorit bland tittare i många år och har satt standarden för musikunderhållning i Sverige.
Lagerhaus erbjuder inredningsdetaljer som passar i livets många ögonblick som skapas i både vardag och fest. Genom att bli huvudsponsor för Så mycket bättre på TV4 vill Lagerhaus visa engagemang och uppskattning för programmet, musiken och glädjen det sprider runtom i de svenska tv-sofforna.
”Lagerhaus vill sprida glädje och inspiration till livets alla ögonblick, både i den lilla stunden och vid den stora festen.” säger Thérèse Elmquist, Marknads- och försäljningschef på Lagerhaus. ”Vi känner att Så mycket bättre vill göra detsamma, med artisterna, musiken och de härliga stunderna i programmet. Det var helt enkelt en perfekt matchning för oss!”
Årets säsong av det omtyckta programmet har samlat en imponerande ensemble artister, inklusive etablerade artister som Eagle-Eye Cherry, Sanne Salomonsen och Lasse Holm, samt spännande nykomlingar som Omar Rudberg och Ellen Krauss. Under programmets gång kommer artisterna Mapei, Ellen Krauss och Peg Parnevik att delta i samtliga avsnitt.
Lagerhaus kommer under säsongen att lyfta fram detta partnerskap i sina sociala kanaler, online samt genom aktiviteter i sina 52 butiker över hela Sverige.
Så mycket bättre säsong 14 har premiär på TV4 och TV4 Play 28/10 kl. 20.00.