Malin Qvarnström har arbetat på Brinc i fem år och har bidragit till att utveckla företagets approach till kommunikation.
– Det handlar om att skapa kommunikation i levande möten, från medarbetardagar till större konferenser, förklarar hon.
Stefan Åsbrink, som tidigare innehade VD-posten, beskriver företagets filosofi.
– Varumärken måste byggas från medarbetarnas förståelse och känsla. Vi ser som vår uppgift att göra människor delaktiga i företagets budskap och värden.
Malin ser fram emot att leda Brinc mot nya höjder.
– Jag älskar det vi jobbar med och ser vilken enorm skillnad vi kan göra. Att få förtroendet att leda oss och våra kundsamarbeten framåt känns helt fantastiskt, säger hon.
När det gäller Stefan Åsbrinks framtida roll i företaget, förklarar han att han inte planerar att dra sig tillbaka helt.
– Min roll blir lite friare, men jag ser fram emot att fortsätta arbeta nära våra kunder och med Malin som chef. Hon är en naturlig ledare och en drivande kraft för Brincs framtid.
Malin och Stefan är överens om att, trots den ökande digitaliseringen, finns det fortfarande ett starkt behov av mänskliga möten.
– Vi tror på att ju mer digital tillvaron blir, desto större blir behovet av att mötas på riktigt och koppla ihop människor känslomässigt, säger Malin.