Under onsdagskvällen samlades mötesproffs för att mingla och upptäcka eventmöjligheterna på TAK. Mötesbaren ägde rum mitt bland Stockholms citys takåsar. Kolla in mingelbilderna här.
Kinga Öhman, Öhman Events och Maud Wirén, by MaudWiren. Foto: Johan Persson, photojohan
Tak:s dj Julio Chichelnitzky var på plats. Foto: Johan Persson, photojohanFrån Telia kom Hellen Arleij, Lena Skooog och Suzana Stoka. Foto: Johan Persson, photojohan.Lena Klaesson, försäljningschef på Eventeffect och Hansi Sundström, vd på Workman Event trivdes i TAK:s härliga inramning. Foto: Johan Persson, photojohanMikael Hell och Bo Löwstedt båda från Robot Event hade åkt in från Södertälje. Foto: Johan Persson, photojohanMagnus Barkestan från Clarion Hotel, Louise Kjellberg, Funka och Albin Bauer, från Clarion Sign. Foto: Johan Persson, photojohanElisabeth Formsan, Amplio Productions och Marcus Henriksson, Hovstallet. Foto: Johan Persson, photojohanLinda Holmgren, Time Travel, Anna Söderstedt, Sustainergies och Rebecka Engborg, Kombo Stockholm, var på plats och minglade. Foto: Johan Persson, photojohanGloria Anedrsson, Experience Transylvania, Christina Söderberg, Skill Insight Sweden och Carolina Trujillanos från Tele2. Foto: Johan Persson, photojohanSuzanne Fenicite, Mylan AB och Marina Häggblom, MH Konferens. Foto: Johan Persson, photojohanKvällens sponsor Pia Sellstedt, eventmanager på TAK. Foto: Johan Persson, photojohanHelens Crowe Blomgren, Marknadsföreningen Stockholm, Kerstin Fagerwall, Subtopia och Björn Grunner, Mevida. Foto: Johan Persson, photojohanLena Klaesson, Eventeffect med denna gång var DJ:S från Soul Train Anders Muller och Mats Molander. Foto: Johan Persson, photojohanHärliga tilltugg serverades under kvällen. Foto: Johan Persson, photojohanFantastik utsikt över centrala Stockholm. Foto: Johan Persson, photojohan
— Jag tror Almedalsveckan vinner på att bara vara fem dagar och att besökarna kommer uppleva att det är en sund nivå nu när en del evenemang försvunnit, säger Mia Stuhre. Före pandemin var det många som upplevde att det var svårt att ens hinna besöka en bråkdel av alla de evenemang som erbjöds. Det finns en stor förväntan inför ...
Johan Strand har en bakgrund som designer och idag är han creative director & sales manager på Sture. Om han får välja så åker de schackrutiga mattorna ut från mässhallen och in kommer vågad design som stärker varumärket.