Under onsdagskvällen samlades mötesproffs för att mingla och upptäcka eventmöjligheterna på TAK. Mötesbaren ägde rum mitt bland Stockholms citys takåsar. Kolla in mingelbilderna här.
Kinga Öhman, Öhman Events och Maud Wirén, by MaudWiren. Foto: Johan Persson, photojohan
Tak:s dj Julio Chichelnitzky var på plats. Foto: Johan Persson, photojohanFrån Telia kom Hellen Arleij, Lena Skooog och Suzana Stoka. Foto: Johan Persson, photojohan.Lena Klaesson, försäljningschef på Eventeffect och Hansi Sundström, vd på Workman Event trivdes i TAK:s härliga inramning. Foto: Johan Persson, photojohanMikael Hell och Bo Löwstedt båda från Robot Event hade åkt in från Södertälje. Foto: Johan Persson, photojohanMagnus Barkestan från Clarion Hotel, Louise Kjellberg, Funka och Albin Bauer, från Clarion Sign. Foto: Johan Persson, photojohanElisabeth Formsan, Amplio Productions och Marcus Henriksson, Hovstallet. Foto: Johan Persson, photojohanLinda Holmgren, Time Travel, Anna Söderstedt, Sustainergies och Rebecka Engborg, Kombo Stockholm, var på plats och minglade. Foto: Johan Persson, photojohanGloria Anedrsson, Experience Transylvania, Christina Söderberg, Skill Insight Sweden och Carolina Trujillanos från Tele2. Foto: Johan Persson, photojohanSuzanne Fenicite, Mylan AB och Marina Häggblom, MH Konferens. Foto: Johan Persson, photojohanKvällens sponsor Pia Sellstedt, eventmanager på TAK. Foto: Johan Persson, photojohanHelens Crowe Blomgren, Marknadsföreningen Stockholm, Kerstin Fagerwall, Subtopia och Björn Grunner, Mevida. Foto: Johan Persson, photojohanLena Klaesson, Eventeffect med denna gång var DJ:S från Soul Train Anders Muller och Mats Molander. Foto: Johan Persson, photojohanHärliga tilltugg serverades under kvällen. Foto: Johan Persson, photojohanFantastik utsikt över centrala Stockholm. Foto: Johan Persson, photojohan
Ledningen för Almedalsveckan i Visby har nu justerat förutsättningarna för deltagandet i den digitala veckan, och tillåter nu att sändningarna sker från valfri plats. Vi på Eventeffect kontaktade i veckan några eventföretag och frågade om hur de förbereder sig för årets digitala Almedalsvecka.
Efter succén med paketerade digitala julfester släpper Onemotion nu den digitala sommarfesten, ett kostnadseffektivt sätt att avsluta första halvåret för personal eller kunder i ett somrigt format fyllt med sommarkänsla, information och sociala aktiviteter.
Sedan 1968 har Almedalen varit en viktig demokratisk mötesplats för politiker, företag och organisationer som vill förmedla sina budskap. Förra året ställdes Almedalsveckan in för att i år äga rum i helt digital form. För Eventeffect berättar Mia Stuhre, ansvarig projektledare, om hur den kommer nå ut både till fler och leva längre. Hon ger också tips på hur du ...
Här bjuder Peter Winitsky från Creative Meetings på sina tankar om höstens event: I tider som dessa är det extra viktigt med klok kommunikation. Dels råder det kunskapstörst – men inte minst behöver man värna sin kultur när mycket nu är annorlunda. Bara en sån sak som att många både nu och framöver jobbar hemifrån – vad innebär det för ...