Nu söker vi en Event och Marknadsansvarig till Svalner! Svalner fokuserar på skatterådgivning mot både privatkunder som börsnoterade företag, främst inom fastighetsbranschen. Svalner är ett expansivt företag som växer på grund av det goda rykte som företaget har bland sina kunder och på marknaden. Nu söker vi en person som får helhetsansvaret över Svalners marknadsföring via digitala och traditionella kanaler samt för genomförandet av olika events.
För att klara av rollen som Event och Marknadsansvarig är det viktigt att vara driven och självgående i sitt arbete. Som marknadsansvarig kommer du arbeta via de digitala kanalerna och hålla dem uppdaterade. Tjänsten innebär även att vara en ”fixer” och en som tar ägarskapet för planeringen och genomförandet av både interna som externa internationella event. I denna roll kommer du att rapportera till CFO och sitta i välrenommerade lokaler inne i city.
I rollen ingår det att:
• Ansvara för underhåll av hemsidan, sociala medier och se till att de digitala kanalerna är uppdaterade.
• Ansvara för marknadsföring, ta fram annonsering samt ta fram nytt material (trycksaker) och utveckla nya samarbeten med externa leverantörer.
• Ansvara för verkställandet av de olika större interna eventen.
• Att vara delaktig och representera företaget samt vara tillgänglig på olika externa internationella events som Mipim samt Expo Real.
• Samspela med olika parter internt (delägare, kollegor och administrationen) i samband med planeringen och utförandet av de olika eventen.
• Agera som värdinna på ett flertal av de interna eventen.
• Vara aktiv i olika genomföranden i samband med inköp av företagsmaterial och ”give away things” inför externa event.
• Ha huvudansvaret för planeringen av och genomförandet av de årliga festligheterna på företaget.
Kvalifikationer och egenskaper
För att vara framgångsrik i denna tjänst så söker vi dig som har arbetat som marknadsansvarig och med events och har 2-3 års praktisk erfarenhet av planering och praktiskt utförande. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning eller examen från IHM. Vidare är du flytande i svenska och engelska både i tal och skrift och har du varit involverad i utförande av både interna och externa events är det meriterande. Du har gärna kunskaper i WordPress. För att passa in på Svalner ser vi att du har en god samarbetsförmåga då du kommer samarbeta med många parter internt. Du tar eget ansvar och måste kunna föra arbetet framåt samt se till att genomför de olika evenemangen. Utöver detta så är du kommunikativ och kreativ. Om det stämmer in på dig så kan detta vara jobbet för dig!
Om företaget
Svalner erbjuder oberoende skatterådgivning framförallt för medelstora och stora företag. Kompetensen spänner över hela skatteområdet, vilket innebär att du som kund erbjuds ett fullserviceerbjudande med integrerad rådgivning. Vi arbetar i små team nära kunden. Vårt oberoende och vår närhet till våra kunder är det som skiljer oss från de stora revisionsbyråerna.
Svalner erbjuder löpande analys av företagets skatterisker. Svensk som internationell företagsbeskattning utvecklas ständigt, vilket gör det svårt och tidskrävande för företag att själva bevaka och analysera alla förändringar. Det uppkommer inte sällan komplicerade frågeställningar där vi har svaren och kan ge goda råd. Vi identifierar och förutser ditt företags skattemässiga risker, men även möjligheter.
Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Svalner Skatt & Transaktion Kommanditbolag med Amendo Bemanning och Rekrytering. Passar beskrivningen in på dig är du välkommen med din ansökan via www.amendo.se. Du är välkommen med eventuella frågor till rekryteringskonsult Charlotte Umunna på tel: 08-611 51 09.