Advania är en helhetsleverantör av IT-lösningar och är verksamma i Sverige, Norge, Danmark, Finland och på Island. I Sverige har Advania 540 medarbetare på 13 lokalkontor. Hos oss sätter vi stort värde på teamwork och att arbeta prestigelöst tillsammans med våra kollegor runt om i världen.
Om tjänsten
Som eventkoordinator ingår du i Marknadsavdelningen, ett härligt team på 8 personer som utgår från Liljeholmen i Stockholm. Tillsammans med vår befintliga eventkoordinator är du spindeln i nätet för våra event och projektleder små och stora aktiviteter med allt från 5 till 500 deltagare. Vid behov är du på plats under själva genomförandet, bär en och annan rollup, hälsar våra gäster välkomna och backar upp våra interna eventägare. Du skapar inbjudningar i ClickDimensions (MS Dynamics) och du marknadsför aktiviteterna på webben och i våra sociala medier.
Om dig
Du tycker om att arbeta i team, är initiativtagande, noggrann, tydlig i tal och skrift och arbetar gärna med fler aktiviteter samtidigt. Du tar 100% ansvar för dina events, har goda kunskaper i Office 365 och erfarenhet av arbete i CRM och CMS-system med innehållsproduktion.
Meriterande
Det är meriterande om du har ett eller flera års erfarenhet av att arbeta med event, konferenser, mässor och webbinarier inom B2B.
Vad erbjuder vi dig
- Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
- En härlig arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas.
- Ett glatt team där vi tycker om att ha kul och hjälpa varandra.
- Tjänsten tillsätts efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.
- Individuell lönesättning.




