Gästens resa till våra parker börjar många gånger med ett samtal till nöjesbokningen. Här önskar vi ge våra gäster absolut bästa möjliga service och information så att de väl på plats kan få en oförglömlig upplevelse.
I denna roll kommer du att besvara samtal och mail, boka in upplevelser och ge svar på frågor om Destination Kolmården, Skara sommarland samt Furuviksparkens produkter och utbud. Din arbetsplats kommer att vara Kolmårdens Djurpark men tillsammans arbetar nöjesbokningen som ett team mot flera av våra parker med målet att i varje samtal överträffa våra gästers förväntningar.
Vi söker dig som brinner för service, har god kommunikativ förmåga och kan behålla lugnet även då arbetstempot är högt. Du har lägst gymnasieutbildning och det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom sälj eller turism. Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande uppgifter samt telefon- och datorvana. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i något bokningssystem, gärna Spectra, Comers eller Hotsoft. Du har goda kunskaper i tal och skrift både i svenska och engelska.
Tjänsten är ett vikariat med start i augusti och sträcker sig tom juni 2020. Sista ansökningsdag är söndag 16 juli men urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Har du frågar om tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Svernestam, Chef Privat – och nöjesbokningen, på asa.svernestam@parksandresorts.com. Har du frågor om rekryteringsprocessen kontakta Liza Wrangenby, HR-generalist, på liza.wrangenby@kolmarden.com eller 010-708 75 15.