eventeffect.se
Mia Stuhre, projektledare för Almedalsveckan 2021, Region Gotland.

Mia Stuhre: Så lyckas du med ditt digitala evenemang under Almedalsveckan 2021

Almedalen

Sedan 1968 har Almedalen varit en viktig demokratisk mötesplats för politiker, företag och organisationer som vill förmedla sina budskap. Förra året ställdes Almedalsveckan in för att i år äga rum i helt digital form. För Eventeffect berättar Mia Stuhre, ansvarig projektledare, om hur den kommer nå ut både till fler och leva längre. Hon ger också tips på hur du får ut mest av ditt digitala evenemang.

  • Start
    • Mötesbaren
    • Checklistor
    • Digitala möten
    • 1M UPDATE
    • Teknik
    • Marknadsföring
    • Gästskribenter
    • Möteskultur
    • Hållbarhet
    • Expo
    • Aktuella Upphandlingar
    • ALMEDALEN
    • Årets Eventchef
    • BRANSCHFAKTA
      • INTERNATIONELLA MEDIER
    • Söndagsprofilen
  • Topp100 Föreläsare 2020
    • Topp100 Föreläsare 2019
    • Topp100 Föreläsare 2018
  • Destinationer
  • LEDIGA TJÄNSTER
    • LEDIGA JOBB
    • Utbildningar
    • Platsannonsera
  • LEVERANTÖRER
    • Aktiviteter
    • AR/VR
    • Bevakning
    • Bokningsbolag
    • Bokningssystem
    • Catering
    • Digitala eventplattformar
    • DMC
    • EVENTFÖRETAG
    • Föreläsare
    • Konferensutveckling
    • Kongressanläggningar
    • Kongressarrangör PCO
    • Ljudteknik
    • Ljusdesign
    • Moderator
    • Mässanläggningar
    • Mässarrangör
    • Mässmonter
    • MÖTESLOKALER
    • Personaluthyrning
    • Produktion
    • Profilprodukter
    • Scenteknik
    • Streamingstudios
    • Talarförmedling
    • TEKNIK
    • Underhållning
    • Videokonferens
    • Öppna föreläsningar
  • EVENTARENAN
    • Uppsala Konsert & Kongress
    • Tekniska museet
    • Trippus
    • Workman Event
    • Radisson Hotel Group
    • Informationsteknik
    • Subtopia
    • Koncept & Event
    • Scandinavian xpo
    • Runö Möten & Events
    • Svenska Möten
    • Vår Gård
    • Lejondals slott
    • Mercell
    • 7A
    • Onemotion
    • Möten & Events 2020
    • Space Production
    • SES
    • Adapt
    • Golfbaren
    • Sture
    • Inadra
    • Meetapp
    • Mediemerah AB
  • Annonsera
  • OM OSS
    • ANNONSFAKTA OCH PRISER
    • Om Eventeffect
Skip to content

Marknadschef

Till en nyinrättad befattning som Marknadschef, med ansvar för kommunikation och Musikaliskas administration, söker vi nu Dig som förstår, är engagerad i och inspirerad av våra verksamheter och har förmågan att formulera deras innehåll och våra avsikter med dem.

Du har tankar om och erfarenhet av hur samspelet mellan scen och publik går till och Du är intresserad av att vara nyskapande och lyhörd för att öka tillgängligheten för alla dem, som möter våra verksamheter på olika platser ute i Stockholmsregionen och på Musikaliska.

Du delar vår syn på kulturens viktiga uppgift som demokratins immunförsvar.
Du får ett funktionellt ansvar för hur vi arbetar med marknadsföring, kommunikation och försäljning i hela vår organisation. Det innebär ansvar för att utarbeta system och arbetssätt. Och det innebär att tillsammans med våra producenter ansvara för innehållet i vår verksamhet. Vår kommunikatör och vår projektledare för event blir Dina närmaste medarbetare.

Du får ett operativt ansvar för huset och dess verksamheter – event och restauratör. Det innebär direktansvar för resultat, personal, marknadsföring och administration.
Befattningen är underställd VD och Du ingår i hans ledningsgrupp tillsammans med vår konstnärliga ledare (chefsdirigenten) och vår orkesterproducent. Samspelet med vår konstnärliga ledning och programledning sker i orkesterns programråd, där Du deltar utifrån ett marknadsperspektiv. Även för länsmusiken planeras ett programråd, där Du kommer att delta.

Vem söker vi?
Vi söker Dig som har arbetat på lednings-/strategisk nivå med marknadsföring och kommunikation. Vi behöver Din medverkan dels för att marknads- och kommunikationsarbetet ska hitta sin rätta plats dels i Stockholmsregionen och dels i vårt interna arbete med ledning, styrning, uppföljning och utveckling.

Vi behöver också en kollega med vana av praktiskt arbete inom marknadsföring och kommunikation för att tillsammans med andra göra mer operativa insatser för att t ex prioritera kommunikationskanaler och fylla dem med innehåll.

Vi söker dig som är van att påverka personal genom dialog. Vi söker därför en medarbetare som är tydlig och lyhörd och van att inspirera och motivera andra med sina idéer, analyser och verklighetsbilder. Både i tal och skrift. Du vet att utvecklingsarbete alltid sker tillsammans med andra och Du vet hur man gör det i praktiken.

Befattningen innehåller också resultatansvar och personalledning. Därför är det en stor fördel om Du från tidigare arbetsplatser har erfarenhet av dessa områden.
Du har en relevant akademisk utbildning för uppgiften.
Din förståelse för arbetet med kultur – gärna musik eller annan scenkonst – ser vi som en viktig tillgång.

Anställningsform
Tillsvidare, heltid

Ansökan
Maila ditt personliga brev med CV till jobb@musikaliska.com.
Vänligen observera att ansökningshandlingar endast skickas till denna adress.
Ansökan senast den 21 januari 2018.

Vid frågor kontakta: Ola Bjerding, VD, ola.bjerding@musikaliska.com
Fackliga representanter:
Lilian Henriksson, Unionen, lilian.henriksson@musikaliska.com
Magnus Olsson, SYMF magnus.olsson@musikaliska.com

Musikaliska / Stockholms Läns Blåsarsymfoniker
Nybrokajen 11
111 48 Stockholm
Växel: 08-545 703 00

UKK digitala möten

Nya erfarenheter ger bättre möten efter pandemin

Annons

I ett år har vi nu levt mitt i en pandemi och digitala möten har blivit en naturlig, om än påtvingad, del av arbetsdagen. Att de digitala mötena kommer att finnas kvar råder det nog inga tvivel om, så hur påverkar det dem som idag arrangerar fysiska möten?

adapt to survive

untitled design 3

banner eventeffect svm

megasound digital event studio

Hitta din leverantör här!

Beställ vårt kostnadsfria nyhetsbrev






Tips

  • Tipsa oss! Prylarna som gör konferensen säkrare
  • Utvalt: 33 tips för dig som är Event Manager
  • Mötesexperten: Så här hanterar du besvärliga situationer i moderatorrollen
  • Mötesexperten: Så här lär du dig ett manus utantill
  • Lista: 6 tekniktrender för event att hålla koll på
  • Fem arrangemang du som eventproffs inte får missa
  • 5 eventproffs bjuder på sina bästa tips
  • Blommor på event: Floristens 5 bästa tips
månadens monter april – sätila på ispo i münchen

Månadens monter april – Sätila på ISPO i München

Annons

Vi på Workman Event presenterar ett framgångsrikt case varje månad för att bjuda dig som jobbar med möteskommunikation på inspiration. Denna månad lyfter vi fram vårt samarbete med Sätila där vi skapat en dynamisk monterlösning. Läs också våra tips – Återanvänd monterdelar och hela monterkonceptet.

Upphandlingar

  • Upphandling av livestreaming och eventtjänster samt ljud och ljustjänster
  • Myndighet upphandlar konferens för 1500 personer
  • Upphandling av talarförmedlingstjänster
  • Upphandling: Teknisk körproducent för event 2021
  • Upphandling: Sommarfestival i Skellefteå

Eventarenan

smarta möten på distans informationsteknik

Informationsteknik i samarbete med Stockholm Waterfront kan nu erbjuda smarta möten på distans

Annons

Med nya Waterfront Studio, framtagen för videokonferens och streaming kan vi erbjuda dig och ditt företag möjligheten till trygga möten. Tillsammans hjälper vi dig att trots rådande läge nå dina deltagare var de än befinner sig.

Inspiration

Var Gard

Från historisk kursgård till spännande semesterdestination – på ett år

Inspiration

Att ställa om under tuffa tider är något som många fått erfara det senaste året. Inte minst inom mötesbranschen där det fysiska mötet begränsades hårt. Vår Gård är en av dessa. Nu handlade det om att hitta nya lösningar eller försvinna för gott.

Golfbaren1

Golfbaren öppnar nytt i Nacka Strand

Inspiration

Ibland är läget allt. Därför var valet av Nacka Strand givet när Golfbaren sökte ny plats för sin expansion. Spaden har redan satts i marken för deras nya minigolfanläggning på Kajen intill farleden vid Stockholms ström, med planerad öppning i mitten av maj.

Sommar studio

Onemotion släpper koncept för digitala sommaravslutningar

Eventbyrå

Efter succén med paketerade digitala julfester släpper Onemotion nu den digitala sommarfesten, ett kostnadseffektivt sätt att avsluta första halvåret för personal eller kunder i ett somrigt format fyllt med sommarkänsla, information och sociala aktiviteter.

"Oddis öga" är en av två häftiga kojor hos Näsets Marcusgård i Furudal. Foto: Näsets Marcusgård

7 boenden i Dalarna som sticker ut

Inspiration

Med hjälp av Visit Dalarna lyfter vi fram en lista med unika boenden för den lilla konferensen.  I Dalarna finns trädkojan som ser ut som en julgranskula, en flotte mitt på sjön, en gammeldags fäbod med all inclusive och total tystnad och avskildhet i nationalparken. 

Framtidens mässor

Hur kommer framtidens mässor se ut? Kommer det finnas behov för fysiska mässmontrar? Och hur kommer de fungera?

Expo

Det här är frågor som många av kunderna ställer till företaget Adapt just nu, här bjuder Viking Grandin från Adapt på sina spaningar om framtidens mässor. – Mässarrangörerna funderar på om det finns en framtid i att fortsätta arrangera mässor efter pandemin. Och utställarna försöker planera hur deras eventuella mässdeltagande skall se för att kunna attrahera monterbesökare. Den stora frågan är naturligtvis om den fysiska mötesplatsen fortfarande behövs. Kommer man som mässarrangör kunna attrahera tillräckligt många utställare och besökare? Vad tror du?

Mats pratar om branded environment

Mats Svensson: ”Att vårda sitt varumärke är att utveckla det.”

Hallå där...

Den fysiska miljön är fortsatt viktigt – även i det digitala arbetslivet. På Sture Exhibitions & Events skapar man varumärkesmiljöer för många olika branscher. Mats Svensson, marknadschef, ser ett fortsatt stort behov av att skapa en känsla och bygga relationer i det fysiska mötet. 

Dora2

Roboten Doora är snart en möjlig eventkompis för leveranser

Inspiration

Foodora och Tele2 tar nu ett steg mot framtidens leveranser. Telekombolaget och q-handelsplattformen har ingått ett samarbete kring en pilot för självkörande robotar uppkopplade med 5G. Pilottestet innebär att roboten Doora idag 11 mars tar ett historiskt första rullande steg mot att genomföra hemleveranser i Stockholm.

Digital Teambuilding: 15 digitala upplevelser

Lista: 15 digitala upplevelser för event och möten

Inspiration

Utmaningen att lyckas med digitala möten är en svårt konst, här listar vi 15 digitala upplevelser som gör dina digitala möten och events till något mer än bara ett videomöte.

kgrw01w8wqwebeqhkciw

Premiär för heldigital produktion som kommer nära sin publik

Digitala möten

Med den nyskrivna pjäsen Trädgårdsgatan bjuder Helsingborgs stadsteater publiken på teater på ett helt nytt sätt. Föreställningen har repeterats och spelats in via det digitala kommunikationsverktyget Zoom och resultatet är ett relationsdrama som finns att se gratis online 20 februari – 31 mars på stadsteaterns hemsida.

Att ha moten utomhus kring lagerelden har blivit ett satt att skapa nya affarsmojligheter for flera konferensanlaggningar.

Nytt koncept hjälper dig att placera projektorn på bästa stubben … och white boarden på rätt gren

Destination

Visit Dalarna introducerar ”Möten på dalavis” med fokus på alternativa och trygga sätt att genomföra konferenser på. Dalarnas stora potential av naturupplevelser och utomhus-aktiviteter innebär att man kan möta efterfrågan som finns på att träffas på riktigt.

bosön – platsen för aktiva konferenser

Bosön – platsen för aktiva konferenser

Annons

Är ni på jakt efter en plats och ett konferenskoncept som stärker lagandan? En plats där idrottens energi genomsyrar dagen och konferensen? Bosön på vackra Lidingö erbjuder allt detta. På endast 15 minuter från Stockholms City når du Bosön.

Aktuella erbjudande från mötesanläggningar

skarmavbild 2020 08 20 kl. 15.21.56

TOPPJOBB

Lediga Jobb

  • Projektledare till Stockholm Furniture & Light Fair
  • Event Manager till Gröna Lund!
  • Marknadskoordinator Klövern Stockholm Norra
  • Handläggare/ansvarig möteslogistik
  • Kommunikatör med ansvar för konferenser och event

Hitta din nästa medarbetare

Exponera din platsannons här!

Aktuellt från Eventbyråer

Konferens

Digitala möten – och så får man träffas fysiskt också!

Eventbyrå

Här bjuder Peter Winitsky från Creative Meetings på sina tankar om höstens event: I tider som dessa är det extra viktigt med klok kommunikation. Dels råder det kunskapstörst – men inte minst behöver man värna sin kultur när mycket nu är annorlunda. Bara en sån sak som att många både nu och framöver jobbar hemifrån – vad innebär det för den interna kulturen?

Sommar studio

Onemotion släpper koncept för digitala sommaravslutningar

Eventbyrå

Efter succén med paketerade digitala julfester släpper Onemotion nu den digitala sommarfesten, ett kostnadseffektivt sätt att avsluta första halvåret för personal eller kunder i ett somrigt format fyllt med sommarkänsla, information och sociala aktiviteter.

Ann Jacobsson

Otomteblossiga upplevelser för Årets byrå

Eventbyrå

Heja! fortsätter att leverera otomteblossiga upplevelser, ett ord som beskriver insatser som ger önskad effekt och sprakar över lång tid. Efter ha varit nominerade flera gånger tog de i år hem vinsten som Årets event & brand experience 6-25 Mkr.

Mest läst

Mote

Näringsministern inrättar besöksnäringsråd

Näringsminister Ibrahim Baylan har beslutat att inrätta ett besöksnäringsråd för regelbunden dialog med näringens arbetsgivar- och fackliga representanter. Rådet syftar till att samla berörda aktörer för tematiska samtal och organiseras av Regeringskansliet i nära samarbete med Svensk Turism.
lista: 15 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Lista: 31 teambuildingaktiviteter för din kick-off

Syftet med teambuilding är att svetsa samman företagsgruppen. Här tipsar Eventeffect om ett urval av aktiviteter som lyfter din nästa kick-off.

Digitala möten har sina poänger – nu mer än någonsin

Analoga möten är oslagbara, men det finns en mängd fördelar med digitala möten som vi kan dra nytta av, skriver Antoni Lacinai, gästskribent hos Eventeffect.
Johan Strand

Johan Strand: ”Vi är ingen loppmarknad!”

Johan Strand är ny krönikör på Eventeffect, en kreativ idéspruta som med sin gedigna erfarenhet kommer att bjuda på reflektioner och insikter från mäss- och eventbranschens alla format. I denna krönika belyser han vikten av att branschens aktörer gemensamt lyfter blicken inför återstarten av mässor inför 2022.
Patrik Camp, Magnus Krabbe och Johan Kinnerfors

Informationsteknik fortsätter växa genom samgående med ITM Meeting Solutions

Informationsteknik Scandinavia AB, en av Sveriges ledande leverantörer av anpassade lösningar inom ljud-, ljus-, bild- och videomötesteknik förvärvar ITM Meeting Solutions AB, ett företag med mer än 20 års kunskap och erfarenhet av effektiv mötesteknik. ITM:s tjänsteområden innefattar digitala mötesrum, showroom och utställningar, videokonferenser och digitala informationsskärmar.

Branschfolk

Mi Ridell om digitala möten

Mi Ridell: Teknik inte nog för att hålla framgångsrika digitala möten

Branschfolk

Planera och skapa goda förutsättningar för mötet, se till att du syns ordentligt och arbeta aktivt för att få mötesdeltagarna att bli delaktiga – det är några av Mi Ridells experttips till dig som vill bli bättre på digitala möten.

Ann-Christin Edling Jönsson

Ann-Christin Edling Jönsson är Svenska Mötens nya ordförande

Branschfolk

Under Svenska Mötens föreningsstämma den 23 oktober valdes Ann-Christin Edling Jönsson till ny styrelseordförande. Dessutom valdes Tomas Lindqvist från Högbo Brukshotell, Carin Sjöberg från Stockholm City Conference Centre och Claes Västerteg från Två Skyttlar, in som nya ledamöter i Svenska Mötens styrelse.

sa hanterar du coronasituationen

6 case: Så hanterar mötesbranschen covid-19

Branschfolk

Nya arbetsvillkor kräver nya strategier. Läs om hur mötesindustrin har ställt om sina verksamheter för att hantera coronasituationen.

klaus carlander bild

MySpeaker fortsätter växa

Branschfolk

Nu växer MySpeakers med ytterligare en senior rekrytering, under oktober börjar Klaus Carlander på bolaget. Vi ställer några snabba frågor till honom här.

key dolk

”Det är viktigt med trovärdighet kring sin säkerhetshantering”

Branschfolk

Bergendal är Sveriges första CovidClean-certifierade konferensanläggning. Key Dolk som är vd på mötesanläggningen berätta vilka åtgärder de har tagit för att tilldelas certifieringen.

talarbyrå

Tunga namn bakom ny talarbyrå

Branschfolk

Sedan mars månad har den nya talarbyrån MySpeaker funnits i Sverige. Byrån, som är marknadsledande i Finland, ska nu ta Sverige med storm. 

Folk i karriären

Cecilia Aldor

Cecilia Aldor ny hotellchef på Skogshem & Wijk

På nytt jobb

Mitt under pandemin blir Cecilia Aldor ny hotellchef på Skogshem & Wijk. Ett känt namn för många i branschen. ”Cilla” som Cecilia kallas bland vänner och kollegor, är ju inte direkt ny. Hennes karriär i restaurang- och hotellbranschen startade redan som medarbetare i Skogshems restaurang i 2005.

Unn Werdenhoff

Unn Werdenhoff i ny roll som Director Meeting & Events Optimization Area Northern Europe inom Radisson Hotel Group

På nytt jobb

Unn har lång erfarenhet av möten och evenemang i flera ledande positioner och har varit inom Radisson koncernen sedan 2001. I sin nya roll kommer hon leda Meeting & Events Cluster Reservation i Norden, bygga på synergier och kompetensutbyte mellan teamen i Sverige, Norge och Danmark, för att fortsatt erbjuda bästa kundupplevelsen vid bokning.

Hanna Johansson till Clarion Grand Hotel Helsingborg

Ny General Manager på Clarion Grand Hotel Helsingborg

På nytt jobb

Clarion Grand Hotel Helsingborg är ett av Helsingborgs mest klassiska hotell med en unik historia och atmosfär. Hotellet satsar för framtiden och nu tillträder en General Manager.

Gästskribenter

Johan Strand

Johan Strand: ”Vi är ingen loppmarknad!”

Gästskribent

Johan Strand är ny krönikör på Eventeffect, en kreativ idéspruta som med sin gedigna erfarenhet kommer att bjuda på reflektioner och insikter från mäss- och eventbranschens alla format. I denna krönika belyser han vikten av att branschens aktörer gemensamt lyfter blicken inför återstarten av mässor inför 2022.

Konferens

Digitala möten – och så får man träffas fysiskt också!

Eventbyrå

Här bjuder Peter Winitsky från Creative Meetings på sina tankar om höstens event: I tider som dessa är det extra viktigt med klok kommunikation. Dels råder det kunskapstörst – men inte minst behöver man värna sin kultur när mycket nu är annorlunda. Bara en sån sak som att många både nu och framöver jobbar hemifrån – vad innebär det för den interna kulturen?

Vilken solbränna vill du ha?

Gästskribent

I denna krönika skriver Antoni Lacinai om vad bokare och föreläsare bör ha klart för sig innan de går in i ett samarbete.

Framtidens mässor

Hur kommer framtidens mässor se ut? Kommer det finnas behov för fysiska mässmontrar? Och hur kommer de fungera?

Expo

Det här är frågor som många av kunderna ställer till företaget Adapt just nu, här bjuder Viking Grandin från Adapt på sina spaningar om framtidens mässor. – Mässarrangörerna funderar på om det finns en framtid i att fortsätta arrangera mässor efter pandemin. Och utställarna försöker planera hur deras eventuella mässdeltagande skall se för att kunna attrahera monterbesökare. Den stora frågan är naturligtvis om den fysiska mötesplatsen fortfarande behövs. Kommer man som mässarrangör kunna attrahera tillräckligt många utställare och besökare? Vad tror du?

Jorgen

Distribuerade upplevelser kan vara besöksnäringens framtid

Gästskribent

Mest troligt är det en helt ny värld som väntar oss alla efter pandemin. För besöksnäringen och upplevelseindustrin kommer det bli extra tydligt. Men en kris innebär i regel lika mycket möjligheter som utmaningar. Många har redan visat stort prov på kreativitet och fått kvitto på att det lönar sig. För den som kan och orkar ställa om väntar en ljus framtid. Distribuerade upplevelser som konsumeras i människors hem, på arbetsplatser, eller på restauranger och barer som blir publika vardagsrum. Det är bara några av alla möjligheter som väntar.

Jorgen

Några hundra på plats och tusentals på distans under framtida event

Gästskribent

När event och möten digitaliserats i expressfart ritar det om kartan för alla som arrangerar eller arbetar med event och möten. Att kunna delta på distans, gärna som grupp, blir ett hygienkrav. Event och möten kommer också arrangeras parallellt på olika platser, uppkopplade mot varandra, och några bli tittfria. Det är exempel på saker vi mest troligt får uppleva under de kommande åren.

Jorgen

Små event får större budget när det lilla blir det nya stora

Gästskribent

Efter pandemin har många fått en ny syn på vad jobbet är, när och var man gör det. Det innebär slutet för nio-till-fem-samhället. Det lilla blir det nya stora och man kommer lägga mer pengar på mindre möten och event. Ute blir det nya inne och det man ska åstadkomma kommer styra valet av plats i större omfattning. Det är några av event- och mötestrenderna för 2021 och framåt.

Per Furumo

Retorikexpertern Per Furumo: Därför ska du inte mjuta i stora möten

Gästskribent

Här skriver Per Furumo konsult i talarträning och retorik om hur du blir av med den digitala trubbigheten och stumheten i digitala möten.

kronika av tommy brotte

Mötesexperten: Så behöver konferensanläggningarna utvecklas efter Covid

Gästskribent

Konferensanläggningar som vill vara relevanta för konferenser och större möten efter pandemin behöver snabbt utveckla sina erbjudanden.

Per Furumo

Möteskultur: ”Kräv att alla har kameran på”

Gästskribent

”Kräv att alla har kameran på. Det borde vara en självklarhet men är det inte. Oartighet är aldrig, i något sammanhang, bra”. Skriver Per Furumo i sin krönika: Det nya (digitala) ledarskapet.

vinnare anbud

”När det gäller upphandlingar finns det inga silvermedaljörer, bara en vinnare”

Gästskribent

När man bestämt sig för att ge sig in på den offentliga marknaden är det kanske frestande att lämna anbud på alla uppdrag som kommer ens väg. Men är det egentligen så smart? Skriver Thorstein Olsen Anbudsexpert på Mercell i denna tipsartikel som är den första i en serie för att hjälpa dig att förstå hur du blir framgånsrik i att vinna upphandlingar.

Per Furumo

Experten: ”Vi borde tala mer om digital mötesetikett”

Gästskribent

Hur bra är det med möten där man efter ett tag är osäker på om alla verkligen deltar? Hur bra är det med möten där interaktionen bara sker mellan några få? Hur bra är det med möten där visserligen alla är inloggade men hälften utzoomade…? Här bjuder Per Furumo på tre konkreta tips för god digital mötesetikett.

covidcleanrmecafe

Runö Möten & Events är CovidClean-certifierade

Annons

Att Covid-19 kommer påverka oss under överskådlig framtid står helt klart, och att säkerheten och hälsan för våra gäster och vår personal alltid prioriteras är en självklarhet. För att hantera det har vi på Runö Möten & Events utvecklat rutiner och arbetssätt för att följa dom lagar och rekommendationer som gäller under den pågående Coronapandemin.

Eventeffect.se | NYHETER | INSPIRATION | VERKTYG | UNDERSÖKNINGAR | UTBILDNING
Oberoende nyheter och verktyg för dig​ som jobbar med event, konferenser och ​mässor​
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.
Ansvarig utgivare: Victor Träff