Det känns otroligt kul att vi äntligen har lanserat våra 12 första mässor. Genom att arrangera samma koncept i fyra noga utvalda städer tror vi att kommer kunna skapa en professionell motpart för potentiella utställare likväl som vi skapar en upplevelse utöver det vanliga för den enskilde besökaren, säger Fredrik Annell-Berger, VD för Expo Stories AB
Unikt för Expo Stories mässor är den besökarvänliga digitala plattformen som bolaget utvecklar och som kommer ha sin lansering i Sundsvall den 19-20/11 2021
- Sundsvall Beer & Whisky Festival, 19-20/11 2021, Gärdehov, Sundsvall
- Sundsvall Outdoor Expo, 19-20/11 2021, Gärdehov, Sundsvall
- Sundsvall Foodtruck Festival, 19-20/11 2021, Gärdehov, Sundsvall
- Uppsala Beer & Whisky Festival, 25-26/3 2022, Fyrishov, Uppsala
- Uppsala Outdoor Expo, 25-26/3 2022, Fyrishov, Uppsala
- Uppsala Foodtruck Festival, 25-26/3 2022, Fyrishov, Uppsala
- Borås Beer & Whisky Festival, 13-14/5 2022, Åhaga, Borås
- Borås Outdoor Expo, 13-14/5 2022, Åhaga, Borås
- Borås Foodtruck Festival, 13-14/5 2022, Åhaga, Borås
- Sandviken Beer & Whisky Festival, 26-27/8 2022, Göranssons Arena, Sandviken
- Sandviken Outdoor Expo, 26-27/8 2022, Göranssons Arena, Sandviken
- Sandviken Foodtruck Festival, 26-27/8 2022, Göranssons Arena, Sandviken
Jag har arrangerat mässor i både Sverige och Finland under många år och alltid förvånats över hur manuella mässor är vad gäller besöksupplevelse, betalningsflöden och kunduppföljning. Det vill vi förändra i grunden genom vår digitala plattform. Genom att knyta ihop alla kundflöden under en och samma lösning är vi övertygade om att vi kommer modernisera hela mässupplevelsen och skapa gynsamma fördelar både för utställare och besökare, fortsätter Fredrik Annell-Berger.
Vi tror på kraften i det mänskliga mötet och behovet av att träffas ansikte mot ansikte. Med det sagt är vår stora övertygelse att detta inom ramen för vår produkt, ”mässan”, kan göras mycket mer genomtänkt än vad som är branschstandard idag. Genom att digitalisera hela mässupplevelsen, från första kontakt till avslut tror vi att vi kan stärka hela upplevelsen i sig och på så sätt skapa ett större värde både för utställare och besökare.