Susanne Hallencreutz har fått Stockholmsmässans nyinrättade befattning som chef för Nya affärer och affärsutveckling. En tjänst som är ytterligare ett steg i den pågående omorganisationen.
– Vi är mitt uppe i en mycket spännande utvecklingsfas på Stockholmsmässan där kommersiellt tänk och nya affärer är i fokus, och med Susanne ombord kommer vi nu kunna sätta ännu större fart på den processen. Jag och den övriga ledningsgruppen ser verkligen fram emot den 5 november, säger Camilla Hållbro, kommersiell chef på Stockholmsmässan.
Läs mer: Stockholmsmässan får ny marknadsdirektör
Susanne har lång erfarenhet inom mässor och konferenser. Hon varit över 11 år på Artexis Easyfairs både som nordisk marknadschef och som COO för Easyfairs Göteborg. Närmast kommer hon från Svenska Mässan där hon har arbetat som marknadschef för deras egenarrangerade mässor och möten.
– Det känns otroligt spännande och utmanande att få förmånen att axla denna viktiga roll inom Stockholmsmässan. Jag ser fram emot att utveckla erbjudandet i syfte att skapa nya affärsmöjligheter som ger affärsnytta för kunderna, säger Susanne Hallencreutz.