Genom att välja Event Logic som sin partner kommer ICA Gruppen att dra nytta av en heltäckande lösning som erbjuder en rad fördelar. En viktig del i sökandet av leverantör var att hitta en lösning som gör det enklare att upprätthålla regelefterlevnad för att säkerställa att interna processer och policys efterlevs. En annan viktig aspekt var möjlighet till mer omfattande statistik och rapportering, däribland miljö- och hållbarhetsrapportering, över vad som bokas och att man ville få bättre kontroll över hanteringen av event, konferenser och möten. Dessutom ville ICA Gruppen att den valda lösningen skulle förse användarna med fördelar som skulle förbättra användarvänligheten och effektiviteten.
”Vi är glada över att välkomna Event Logic som vår partner för möten-, event och konferenshantering. Genom att digitalisera hela processen kommer vi att kunna öka vår effektivitet och samtidigt förbättra användarupplevelsen för våra medarbetare och samarbetspartners”, säger Helen Carlén, Group Sourcing & Vendor Manager på ICA Gruppen.
Event Logic är Norra Europas mest snabbväxande bolag inom möten, events & konferenser. De har sedan tidigare framgångsrika samarbeten med ledande företag inom olika branscher. Genom att erbjuda en digital, användarvänlig, lösning med stort fokus på service och support, fortsätter Event Logic att vinna förtroendet hos nya och befintliga kunder och toppar listan över bolag med högst NPS score i branschen.
”Vi är mycket glada över att ICA Gruppen har valt oss som deras partner för möten, event och konferenser. Vi ser fram emot att hjälpa dem effektivisera sin verksamhet och få full kontroll över alla aspekter kopplade till möten, event och konferenser.” säger Henrik Vallentin, VD på Event Logic.