Här listar vi anmälningssystem för ditt event:
Allready
AllReady Solutions erbjuder ett system som hjälper dig att administrera dina evenemang snabbt, enkelt och effektivt.
App in conf
Anmälningssystem där deltagarna anmäler sig via ett digitalt formulär. Deltagaruppgifterna från formuläret exporterar du enkelt till excel. Du kan också välja att integrera anmälningssystemet med olika typer av ekonomisystem, för att underlätta faktureringen.
Axaco
Event Management är ett flexibelt system som ger dig möjlighet att ha full kontroll över inkomna anmälningar till ditt event. Systemet består av en rad moduler med olika basfunktioner som du själv skräddarsyr inför varje enskilt uppdrag.
Delegia
Med Delegia Meeting System kan du följa dina besökare under hela eventet, från inbjudan till kommunikativa webbsidor för dina event, via en smidig anmälan till effektiv hantering av deltagarna på plats.
Eventonline
Med hjälp av EventOnline får du en helhetsbild av anmälningar, inbjudningar, genomförande och deltagande. Du kan utföra onlinebetalningar, fakturering, eller undersökningar via webbenkäter. Du kan även på ett enkelt sätt bygga upp mallar för e-post, enkäter, eller hemsidor.
Guestlogic
Skicka inbjudningar, skapa registreringssidor, skapa en eventhemsida, checka in & badga era gäster, bygg en event-app med undersökningar och mycket mer.
Invajo
Invajo tillhandahåller ett enkelt och flexibelt verktyg för hantering av event och deltagare. Målgruppen är alla företag, oavsett storlek och bransch, som ska genomföra någon form av event.
Lyyti
Här kan du nyttja din deltagardata till fullo och utveckla din verksamhet.
Magnetevents
Verktyg för: Gästanmälningar, kursanmälningar, seminarier, sportevenemang och biljettförsäljning, som är roligt att använda, kan bli precis så stort eller så litet som du önskar och levereras med en tydlig prissättning. Oavsett om du har kostnadsfria arrangemang eller betalarrangemang. Färdiga betallösningar inkluderat.
MeetApp
Skapa roligare och mer engagerande möten med en egen event-app. Med MeetApp kan du samordna information, kommunikation och interaktion direkt i mobilen.
Memlin
Memlin fungerar som motor för företag att hantera möten och arrangemang. Oavsett vad det är, hur många eller få deltagare per anmälan, vid ett enstaka tillfälle eller mängder av anmälningstillfällen.
Skapa svarssidor, svarsformulär, koppla ihop arrangemang till grupper, samla in deltagare och hantera deltagarlistor med automatiska påminnelser, rapporter och uppföljning med enkäter.
Simple signup
Sälja biljetter, ta emot anmälningar och samla in pengar. Systemet hjälper till med biljettförsäljning, bokning, betalning och deltagarlista.
Telme
Här hittar du lösningar för: vikarietillsättning, konferensbokning, skyddsjakt, CRM, enkäter, matchmaking för företag, fleet Management och schemaplanering.
Trippus
Trippus gör det enklare och mer lönsamt att kommunicera evenemang på ett professionellt och innovativt sätt. Bolagets produkt skapar engagemang före, under och efter event, konferenser, möten och kurser.
Läs mer: Talarförmedlingar för ditt event